Skocz do zawartości

dżizas

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 523i 2011
    było:E36 318TDS 1995
  • Lokalizacja
    Oxford, UK

Osiągnięcia dżizas

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. U mnie w kanale chłodzenia tarczy prawego koła. Co prawda moja f10 to wersja angielska ale podejrzewam że nie ma to większego znaczenia. Po zdjęciu przedniej części nadkola (trzeba odkręcić z 8-10 wkrętów klucz 8mm) nie sposób go nie zauważyć. Z tego co pamiętam w E36 był bodajże w tym samym miejscu.
  2. Ja założyłem u siebie Valeo HydroConnect. Mają dopiero ok miesiąca więc chyba za wcześnie na obiektywną ocenę. Ale... Na szybach stosuję zawsze niewidzialną wycieraczkę i w poprzednim aucie Bosch, Michelin i Heyner miały tendencję do nie zbierania na całości przy większych prędkościach (pow. 100km/h) o czym pisze kol glowix. Najlepsze były chyba Denso. Valeo HydroConnect nawet przy 150km/h zbierają bez problemu i jeśli wytrzymają rok będą moim nr.1 wśród zamienników :cool2:
  3. Kidy kupiłem swoją "F-kę" u mnie też ciągle wyskakiwało info o wymianie baterii. Po wymianie wszystko ok. Ale pamiętam że gość, który wymieniał mi baterię mówił że mam starego typu kluczyk i nie ma problemu z wymianą. W nowszym bateria jest przyklejona :shock: :shock: :shock: i podczas samodzielnej wymiany można uszkodzić pilota dlatego lepiej się z tym udać do serwisu. Ile w tym prawdy??? Nie mam pojęcia. Szczerze powiem że pierwszy raz słyszę o klejonej baterii :shock: Ale czego się nie robi żeby klienta zaprosić do serwisu :lol:
  4. Podobne objawy jak u mnie oprócz spalania, turbina chodziła jak chciała, samochód też i strasznie kopcił na czarno. Przyczyną był zapchany przewód gumowy od kolektora ssącego (od spodu) do czujnika przy filtrze paliwa (bodajże czujnik doładowania turbiny, czy coś takiego, dokładnie nie pamiętam jak się nazywa). Warto również wyczyścic kolektor jeżeli jest w nim syf wraz z czujnikiem znajdującym się w nim oraz zawór EGR . Napisz czy pomogło.
  5. dżizas

    POMOCY 318TDS

    witaj Jarek 15 !!! Trochę zbyt ubogi jest twój opis odnośnie objaw w twoim aucie. Zbierz wszyskie swoje spostrzeżenia i dokładnie je opisz, bo z obecnego opisu można wywnioskowac zarówno źle wyregulowaną pompę, ,,padający" nastawnik pompy,uszczelkę pod głowicą lub głowica a dokładniej przedmuchy na zaworach. Sprawna turbina to nie wszystko. napisz m. in. : -czy masz olej w układzie dolotowym powietrza -orientacyjne spalanie -czy skaczą ci obroty silnika -czy kopci,a jeżeli tak to jakiego koloru jest dym -czy ubywa ci płynu chłodzącego itp:. Jeżeli zadasz sobie trochę trudu i zrboisz dokładny opis, odpowiedzi przyjdą same i nie będziemy się bawic na forum w zgadywanki. W końcu jesteśmy tu po to ,żeby sobie pomagac.
  6. Zimą wszystko jest OK. Latem jeżdżę na GOOD YEAR F1 205/55 R16 i nie ukrywam że na niektórych drogach mam podobny efekt (zawieszenie na 100% sprawne ). Gdzieś wyczytałem że taka jest specyfika tych opon.
  7. Zimą wszystko jest OK. Latem jeżdżę na GOOD YEAR F1 205/55 R16 i nie ukrywam że na niektórych drogach mam podobny efekt (zawieszenie na 100% sprawne ). Gdzieś wyczytałem że taka jest specyfika tych opon.
  8. dżizas

    Tylnie zawieszenie - zagadka

    u siebie miałem podobną sytuację i co się okazało rzecz prozaiczna - zbyt duże ciśnienie w kołach ( widocznie na stacji gdzie kontrolowałem ciśnienie w oponach był kiepski manometr ), po sprawdzeniu na czterech kolejnych stacjach i upuszczeniu ok. 0,6 bar wszystko wróciło do normy.
  9. Ja zmieniam olej co 7,5 tys.km i jeszcze nie zdarzyło mi się żeby inspekcja zeszła do końca. Zawsze świecą dwie lub trzy zielone cegiełki, ale i tak zmieniam na nowy. Moim zdaniem olej jest tańszy od wału i panewek.
  10. WAŻNE !!! Przed zakupem spójrz nie na markę radia, ale na to co ci dany producent oferuje i musisz wiedzic czego ty potrzebujesz. Dowiedz się o: -ilośc kanałów na wyjściu oraz ich moc znamionowa w RMS (nie muzyczna ) -jeżeli planujesz mocniejszy sprzęt czy będziesz miał możliwośc sterowania subooferem-zmiany częstotliwości oraz fazy sygnału -ilo zakresowy korektor graficzny ma radio (miło jak jest pocesor dźwięku ) itp. Z dwóch twoich prpozycji ( pod warunkiem że są tej samej klasy ) bez zastanawiania wybrałbym BLAUPUNKTA ponieważ radyjko to obok CLARIONA ma bodajże najlepszy system antywstrząsowy. PHILIPS jest średniakiem, a BLAUPUNKT to wyższa pólka jeżeli chodzi o radia dostępne w marketach, chociaż wygląd niektórych modeli pozostawia wiele do życzenia. Przerobiłem ok.20 różnych radii i osobiście jestem zwolennikiem sprzętu PIONEER który obok dobrych parametrów ma takze ładny wygląd. Polecam także ALPINE, CLARION oraz właśnie BLAUPUNKT. Byłem zawiedziony sprzętem SONY oraz wymienianym JVC, a dobre opinie słyszałem o PANASONICU. Jeżeli masz zadatki na audiofila nie trac czasu i kasy w marketach tylko skonsultuj się z fachowcami z profesjonalnej firmy.
  11. dżizas

    Cieknące wtryskiwacze

    lepiej jedź z tym do fachmana , gdyż wtryski są regulowane i trzeba ustawic na nich ciśnienie ( w warsztatach mają do tego odpowiedni sprzęt ). ja sprawdzałem wtryski w swojej BUNI przy okazji uszczeniania pompy wtryskowej i według mechanika były jak nówki.
  12. a żarówkę od ABS w zegarach to ty masz dobrą kolego!
  13. dżizas

    Wybór sprężyn na tył

    z K+F się nie spotkałem, ale na wzmocnionych Lejsfordsach moja BUNIA stoi naprawdę wysoko. Na letnich kapciach 205/55 R16 przed zmianą pół opony chowało mi się w nadkole, a po zmianie między oponą a nadkolem jest ok. 2-3 palce prześwitu i skończyło się tarcie podwoziem na garbach nawet jadąc w pięc osób.
  14. dżizas

    Wybór sprężyn na tył

    Kolego Varrol ! Miałem ten sam problem po zakupie swojej BUNI i polecam Ci wersję wzmacnianą. Jeżdżę na nich 2 lata i wszystko jest OK. Fachman z marysina ( bodajże ul. parowcowa ) mówił, że na zwykłe miał kilka razy reklamację. W tamtym czasie miał tanio BILSTEINA poszukajgo w Google.[/code]
  15. Panowie! Czytam te wasze posty i zastanawiam się jak można pisac takie bzdury. Awaryjnośc samochodu jest zależna tylko i wyłącznie od jego właściciela - w jakim stanie auto sobie kupi i jak o nie dba. Jeżeli kupisz sobie rzęcha o 2-3 tys. tańszego to możesz byc pewny że w niedługim czasie dołożysz do niego 5 tys. lub więcej. Bardzo rzadko się zdarza, że ktoś sprzedaje auto w idealnym stanie dlatego radze zostawic cześc pieniędzy na ,,dokładkę" do naszego zakupu i nie żałowac 300 pln na ,,ścieżkę" przed podpisaniem umowy. Przejechałem moją ,,BUNIĄ" 55tys.km. i nie zdarzyło się żeby mi nie odpaliła lub staneła w trasie.Spalanie 6,8-7,5 w cyklu mieszanym. Zaznaczam, że nie była ,,bita", dwóch poprzednich właścicieli po 40-tce, którzy też o nią dbali czego mam dowody delektując się jazdą. Dobry egzemplarz trafiłem po 3 mies.poszukiwań. DBAJCIE O SWOJE SAMOCHODY A ONE NAPEWNO ODWDZIĘCZĄ SIĘ WAM - ONE MAJĄ DUSZĘ. BMW No.1 IN THE WORLD.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.