Skocz do zawartości

dako3

Zarejestrowani
  • Postów

    69
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bylo e36 318tds '96 touring, e36 316i '00 jest e46 320d '03 sedan i E39 528i '97 sedan
  • Lokalizacja
    Turek

Osiągnięcia dako3

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Ja używałem kleju niebieskiego coś koło 18zł w Castoramie, tylko taki mieli ale ok. Skręcanie: ja nie miałem klucza dynamometrycznego więc skręcałem na wyczucie a właściwie to na max ile mogłem i od razu ci podpowiem, żebyś nie ukręcił gwintu to używaj jakiegoś smarowidła do prowadzenia śrub we felgę w ten "otwór" ja ,iałem jakiś smar na wys. temperaturę i do pracy w ciężkich warunkach powodzenia nrq
  2. witka trochę przestoju było ale się zebrałem i piszę teraz... oto i fotki http://imageshack.us/a/img59/7793/20130501100609.jpg http://imageshack.us/a/img833/1450/20130503093540.jpg http://imageshack.us/a/img96/9825/20130503154237.jpg http://imageshack.us/a/img600/516/20130508204050.jpg http://imageshack.us/a/img594/8213/20130508204224.jpg jak widać tak to wygląda na końcu, czy warto...hmm no nie wiem, pracy jest na prawdę KUPĘ, może jeśli ktoś będzie miał samo wypolerowanie, jeśli chodzi o skręcanie tych felg to faktycznie można życzyć tylko powodzenia, z mojej strony to wszystko, dziękuję serdecznie za podpowiedzi pozdrawiam dako3
  3. heh możesz i tak spróbować, zawsze to jakieś rozwiązanie, chociaż na pewno dużo bardziej czasochłonne i upierdliwe, a najlepiej będzie wyglądała tylko jedna wypolerowana, na aucie, albo z jednej strony wypolerowane a z drugiej nie :P oto moje postępy z prac, zdjęcia z wczoraj: http://imageshack.us/a/img163/2697/20130429104829.jpg http://imageshack.us/a/img802/4116/20130429104851.jpg http://imageshack.us/a/img703/5170/20130429104918.jpg http://imageshack.us/a/img844/736/20130429104952.jpg http://imageshack.us/a/img850/4459/20130430082804.jpg dzisiaj kończę polerkę od jutra skręcam...
  4. do jurasbreslau cena za renowację gdzieś kiedyś widziałem na aledrogo ok 500zł i raczej tylko polerka ja też miałem wżery, zwłaszcza przy wentylach, bierzesz papierki jak w tym linku i jedziesz po kolei od 200 albo 400 do 2000-2500 i będzie git + garb na plecach i zakwasy w łapach... pozdrawiam
  5. ja się właśnie zastanawiam, lada dzień będę skręcał, klej mam niebieski, czerwony jest STRONG !!! tak mi się wydaje(na amen :P) została mi jeszcze jedna do wypolerowania końcowego (filc na wiertarce+zielona pasta) jutro skończe ją, a na koniec ręcznie będę wszystkie jechał K2 bo zostawia powłokę ochronną coś ala wosk, i skręcanko, a śrubki nie wiem czy gumowym młotkiem nie wbić, jednak też się boję o farbę (bo też malowałem (SAM od nowa, SAM też malowałem dekielki) podkład+kolor[dobrany pod rotory]+bezbarwny i muszę powiedzieć, że łatwo nie było ale efekt zadowala, a stara powłoka z dekielków nawet po !V33! nie chciała zejść MASAKRA!!! Kupiłem sprej do ściągania starych powłok, straciłem cała puszkę na 4 dekielki i nawet nie drgło. W sklepie byli w szoku, ale po V33 trochę łatwiej papierkiem schodziło i jakoś pomalutku udało się w miarę z czyścić tak aby je odnowić. Więc ja chyba spróbuję gumowym młotkiem coś zdziałać, na jednej feldze mogę poeksperymentować bo mam 5 sztuk, zapas też na alu :) i ino aby 170szt śrubek i nakrętek do pomalowania było + teraz jeszcze skręcić każdą na KLEJ!!! MASAKRA DLA WSZYSTKICH CHCĄCYCH ZROBIĆ RENOWACJĘ... TO NIE TAKIE PROSTE, JAK MYŚLISZ, ZE ZROBISZ TO W 2 DNI TO OD RAZU DAJ SE SPOKÓJ. JA JUŻ WYMIĘKAM . 2TYG. prawie DZIEŃ W DZIEŃ OD RANA DO WIECZORA... pozdrawiam wszystkich posiadaczy BBS ps. mam nadzieję, że mi zaraz ich nie ukradną jak skończę dam fotki :D jeszcze zauważyłem, że dekielek coś ci odstaje we feldze, dobrze masz ten drucik rozporowy od środka dekielka?
  6. siemka mam jeszcze takie pytanko, jak wkładałeś z powrotem śruby we felgi? Wbijałeś je. czy nakrętką dociągałeś, żeby weszły w te "ząbkowane gniazda"?
  7. dako3

    Słabo świecące ringi

    oczywiscie, ze nie przeszkadza masz zgodnie z prawem chodzilo mi oczywiscie o auta NOWE rejestrowane pierwszy raz a auta po ktoryms tam roku wyprodukowane w UE (chyba 2015r) beda obowiazkowo musialy posiadac swiatla do jazdy dziennej taki unijny przepis
  8. dako3

    Słabo świecące ringi

    auta zarejestrowane przed ktorys tam rokiem juz nie pamietam dokladnie, moga byc wyposarzone w swiatla do jazdy dziennej przy ktorych beda sie palily swiatla tylne +rejestracja, jednak po tym roku jest to zabronione... ot taka ciekawostka u mnie pala sie tylko ringi jednak ja mam te pierwsze jeszcze ale ze zdjec nie widze jakies roznicy... pozdrawiam
  9. albo lakierem do paznokci :D choć raczej tanio nie wyjdzie
  10. dako3

    Słabo świecące ringi

    witam podłącze się pod temat mam pytanie do krys32 masz ringi te pierwsze SMD czy te nowsze "gęstsze" tzn. jest ich więcej na jednym krążku i niby mocniej świecą? drugie pytanie podłączone masz pod postojówki, czyli z tyłu też ci się świeca + rejestracja? Ja swoje(te pierwsze SMD) podłączyłem pod zasilanie silniczków zapalają się same dopiero po zapaleniu silnika i rozkręcają się podobnie jak xenony, i świecą tylko one. Jedyny mankament jest to, że jak nacisnę hamulec to lekko mrugają, widzę to na ścianie w garażu a normalnie raczej tego nie widać. Na początku podłączyłem, że gasły przy zapaleniu mijania ale zmieniłem i palą się cały czas bo wydaje mi się, że nie rażą w nocy są takie akurat dla oka a i w dzień same dają rade. Jak na razie Szanowna Władza się nie czepia jak jeżdżę na nich czy to jako dzienne czy jako postojówki... pozdrawiam dako3
  11. oki jutro kontynuacja czyszczenia felg papierkiem, zastanawia mnie tylko jeszcze jedno po skreceniu felg, sruba "wyjdzie" przez nakretke jak zabezpieczales ten krotki odcinek sruby juz po skreceniu felgi ?
  12. witam dzieki za odpowiedz no mam ta k2 ale zrobilem blad bo papierkiem jechalem na sucho teraz jade na mokro i jest nadzieja. ja jeszcze musze pomalowac plastikowe pokrywy srub, a wlasciwie to juz pomalowalem i do tego sruby tez sam maluje, a powiedz mi jeszcze jak zabezpieczales sruby od spodu kolnierza na rancie a nakretki malowales tez czy twoje byly ok, bo moje zluszyly sie przy odkrecaniu i jak je zabazpieczales przez korozja? aa jeszcze zamowilem zielona paste polerska moze cos pomoze :P ????? ogolnie stwierdzam, ze to harówka totalna i czuje sie jak niewolnik :P pozdrawiam
  13. witam wzialem sie za regeneracje felg, ale po malu zaczynam juz zalowac, bo roboty jest od h... i ciut ciut. Najgorsza sprawa jest fakt, ze nie moge wypolerowac tych rantow na lusterko. Czy ty uzywales papierkow sciernych jak ten koles w linku zza granicy? Ja jedna zrobilem papierkami ale roboty od cholery a efekt beznadziejny, ale chyba musze wszystkie tak zrobic bo mam wzery przy wentylach i na rantach. Jak spolerowac ranty , zeby bylo lustro jak u ciebie andrzejku ???? a dodam, ze mam koncowke, filc na trzpieniu i tym robie. poprostu może trzeba duuuuuuzo cierpliwosci zeby sie to spolerowalo ?
  14. co do wersji to pewnie taka mam, nie mam lapka pod reka, a co do programu to myslalem o nfs w pakiecie inpy...
  15. i jeszcze zapytam... w ncs'ie przy kodowaniu przy "executiv job" wyskakuje mi blad: http://img844.imageshack.us/img844/293/74738293.png szukam sp daten dla e39 i dla wlasnie e36, moze ktos ma namiar na aktywne linki, i od razu spytam o update softu chcialbym wgrac nowy do e39 i e36 przy uzyciu inpy, szukam instrukcji postepowania ... pozdrawiam :}
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.