dako3
Zarejestrowani-
Postów
69 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
bylo e36 318tds '96 touring, e36 316i '00 jest e46 320d '03 sedan i E39 528i '97 sedan
-
Lokalizacja
Turek
Osiągnięcia dako3
Współtwórca (5/14)
0
Reputacja
-
Ja używałem kleju niebieskiego coś koło 18zł w Castoramie, tylko taki mieli ale ok. Skręcanie: ja nie miałem klucza dynamometrycznego więc skręcałem na wyczucie a właściwie to na max ile mogłem i od razu ci podpowiem, żebyś nie ukręcił gwintu to używaj jakiegoś smarowidła do prowadzenia śrub we felgę w ten "otwór" ja ,iałem jakiś smar na wys. temperaturę i do pracy w ciężkich warunkach powodzenia nrq
-
witka trochę przestoju było ale się zebrałem i piszę teraz... oto i fotki http://imageshack.us/a/img59/7793/20130501100609.jpg http://imageshack.us/a/img833/1450/20130503093540.jpg http://imageshack.us/a/img96/9825/20130503154237.jpg http://imageshack.us/a/img600/516/20130508204050.jpg http://imageshack.us/a/img594/8213/20130508204224.jpg jak widać tak to wygląda na końcu, czy warto...hmm no nie wiem, pracy jest na prawdę KUPĘ, może jeśli ktoś będzie miał samo wypolerowanie, jeśli chodzi o skręcanie tych felg to faktycznie można życzyć tylko powodzenia, z mojej strony to wszystko, dziękuję serdecznie za podpowiedzi pozdrawiam dako3
-
heh możesz i tak spróbować, zawsze to jakieś rozwiązanie, chociaż na pewno dużo bardziej czasochłonne i upierdliwe, a najlepiej będzie wyglądała tylko jedna wypolerowana, na aucie, albo z jednej strony wypolerowane a z drugiej nie :P oto moje postępy z prac, zdjęcia z wczoraj: http://imageshack.us/a/img163/2697/20130429104829.jpg http://imageshack.us/a/img802/4116/20130429104851.jpg http://imageshack.us/a/img703/5170/20130429104918.jpg http://imageshack.us/a/img844/736/20130429104952.jpg http://imageshack.us/a/img850/4459/20130430082804.jpg dzisiaj kończę polerkę od jutra skręcam...
-
do jurasbreslau cena za renowację gdzieś kiedyś widziałem na aledrogo ok 500zł i raczej tylko polerka ja też miałem wżery, zwłaszcza przy wentylach, bierzesz papierki jak w tym linku i jedziesz po kolei od 200 albo 400 do 2000-2500 i będzie git + garb na plecach i zakwasy w łapach... pozdrawiam
-
ja się właśnie zastanawiam, lada dzień będę skręcał, klej mam niebieski, czerwony jest STRONG !!! tak mi się wydaje(na amen :P) została mi jeszcze jedna do wypolerowania końcowego (filc na wiertarce+zielona pasta) jutro skończe ją, a na koniec ręcznie będę wszystkie jechał K2 bo zostawia powłokę ochronną coś ala wosk, i skręcanko, a śrubki nie wiem czy gumowym młotkiem nie wbić, jednak też się boję o farbę (bo też malowałem (SAM od nowa, SAM też malowałem dekielki) podkład+kolor[dobrany pod rotory]+bezbarwny i muszę powiedzieć, że łatwo nie było ale efekt zadowala, a stara powłoka z dekielków nawet po !V33! nie chciała zejść MASAKRA!!! Kupiłem sprej do ściągania starych powłok, straciłem cała puszkę na 4 dekielki i nawet nie drgło. W sklepie byli w szoku, ale po V33 trochę łatwiej papierkiem schodziło i jakoś pomalutku udało się w miarę z czyścić tak aby je odnowić. Więc ja chyba spróbuję gumowym młotkiem coś zdziałać, na jednej feldze mogę poeksperymentować bo mam 5 sztuk, zapas też na alu :) i ino aby 170szt śrubek i nakrętek do pomalowania było + teraz jeszcze skręcić każdą na KLEJ!!! MASAKRA DLA WSZYSTKICH CHCĄCYCH ZROBIĆ RENOWACJĘ... TO NIE TAKIE PROSTE, JAK MYŚLISZ, ZE ZROBISZ TO W 2 DNI TO OD RAZU DAJ SE SPOKÓJ. JA JUŻ WYMIĘKAM . 2TYG. prawie DZIEŃ W DZIEŃ OD RANA DO WIECZORA... pozdrawiam wszystkich posiadaczy BBS ps. mam nadzieję, że mi zaraz ich nie ukradną jak skończę dam fotki :D jeszcze zauważyłem, że dekielek coś ci odstaje we feldze, dobrze masz ten drucik rozporowy od środka dekielka?
-
siemka mam jeszcze takie pytanko, jak wkładałeś z powrotem śruby we felgi? Wbijałeś je. czy nakrętką dociągałeś, żeby weszły w te "ząbkowane gniazda"?
-
oczywiscie, ze nie przeszkadza masz zgodnie z prawem chodzilo mi oczywiscie o auta NOWE rejestrowane pierwszy raz a auta po ktoryms tam roku wyprodukowane w UE (chyba 2015r) beda obowiazkowo musialy posiadac swiatla do jazdy dziennej taki unijny przepis
-
auta zarejestrowane przed ktorys tam rokiem juz nie pamietam dokladnie, moga byc wyposarzone w swiatla do jazdy dziennej przy ktorych beda sie palily swiatla tylne +rejestracja, jednak po tym roku jest to zabronione... ot taka ciekawostka u mnie pala sie tylko ringi jednak ja mam te pierwsze jeszcze ale ze zdjec nie widze jakies roznicy... pozdrawiam
-
albo lakierem do paznokci :D choć raczej tanio nie wyjdzie
-
witam podłącze się pod temat mam pytanie do krys32 masz ringi te pierwsze SMD czy te nowsze "gęstsze" tzn. jest ich więcej na jednym krążku i niby mocniej świecą? drugie pytanie podłączone masz pod postojówki, czyli z tyłu też ci się świeca + rejestracja? Ja swoje(te pierwsze SMD) podłączyłem pod zasilanie silniczków zapalają się same dopiero po zapaleniu silnika i rozkręcają się podobnie jak xenony, i świecą tylko one. Jedyny mankament jest to, że jak nacisnę hamulec to lekko mrugają, widzę to na ścianie w garażu a normalnie raczej tego nie widać. Na początku podłączyłem, że gasły przy zapaleniu mijania ale zmieniłem i palą się cały czas bo wydaje mi się, że nie rażą w nocy są takie akurat dla oka a i w dzień same dają rade. Jak na razie Szanowna Władza się nie czepia jak jeżdżę na nich czy to jako dzienne czy jako postojówki... pozdrawiam dako3
-
oki jutro kontynuacja czyszczenia felg papierkiem, zastanawia mnie tylko jeszcze jedno po skreceniu felg, sruba "wyjdzie" przez nakretke jak zabezpieczales ten krotki odcinek sruby juz po skreceniu felgi ?
-
witam dzieki za odpowiedz no mam ta k2 ale zrobilem blad bo papierkiem jechalem na sucho teraz jade na mokro i jest nadzieja. ja jeszcze musze pomalowac plastikowe pokrywy srub, a wlasciwie to juz pomalowalem i do tego sruby tez sam maluje, a powiedz mi jeszcze jak zabezpieczales sruby od spodu kolnierza na rancie a nakretki malowales tez czy twoje byly ok, bo moje zluszyly sie przy odkrecaniu i jak je zabazpieczales przez korozja? aa jeszcze zamowilem zielona paste polerska moze cos pomoze :P ????? ogolnie stwierdzam, ze to harówka totalna i czuje sie jak niewolnik :P pozdrawiam
-
witam wzialem sie za regeneracje felg, ale po malu zaczynam juz zalowac, bo roboty jest od h... i ciut ciut. Najgorsza sprawa jest fakt, ze nie moge wypolerowac tych rantow na lusterko. Czy ty uzywales papierkow sciernych jak ten koles w linku zza granicy? Ja jedna zrobilem papierkami ale roboty od cholery a efekt beznadziejny, ale chyba musze wszystkie tak zrobic bo mam wzery przy wentylach i na rantach. Jak spolerowac ranty , zeby bylo lustro jak u ciebie andrzejku ???? a dodam, ze mam koncowke, filc na trzpieniu i tym robie. poprostu może trzeba duuuuuuzo cierpliwosci zeby sie to spolerowalo ?
-
co do wersji to pewnie taka mam, nie mam lapka pod reka, a co do programu to myslalem o nfs w pakiecie inpy...
-
i jeszcze zapytam... w ncs'ie przy kodowaniu przy "executiv job" wyskakuje mi blad: http://img844.imageshack.us/img844/293/74738293.png szukam sp daten dla e39 i dla wlasnie e36, moze ktos ma namiar na aktywne linki, i od razu spytam o update softu chcialbym wgrac nowy do e39 i e36 przy uzyciu inpy, szukam instrukcji postepowania ... pozdrawiam :}