Skocz do zawartości

bwiewi320i

Zarejestrowani
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bwiewi320i

  • Urodziny 03.10.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G20 320ix 2022
    było E90 320i 2006
    było E46 328i 2000
    było E36 320i 1995
    było E30 324td 1987

  • Lokalizacja
    Nowy Sącz

Osiągnięcia bwiewi320i

  1. Potwierdzam, że działa na polskim My BMW tylko trzeba mieć na Spotify konto premium (płatne).
  2. Piękne BMW i super zdjęcia. Gratuluję ! Pamiętam jak wszedł ten model to miałem mieszane uczucia (wtedy jeździłem e36 :lol: ). Teraz w czasach jak ciężko odróżnić modele BMW szczególnie z przodu (zresztą nie tylko BMW) bo wszystko jest na jedno kopyto :( Ten pomysł ze spłaszczeniem nerek u góry w tym modelu wydaje się całkiem dobry. Przynajmniej dla mnie :)
  3. Hej Widziałem ją wystawioną na sprzedaż w piątek a dzisiaj już ogłoszenie nieaktywne. Sprzedałeś ? Jeżeli nie to rozumiem bo szkoda. RARYTAS !!! :cool2:
  4. Hej ! Miałem to samo i okazało się, że woda leje się przez drzwi z powodu odklejenia się wyciszenia (gąbki) w drzwiach. :cry2: Trochę silikonu i po problemie. Zobacz czy po deszczu masz mokrą dołem uszczelkę na progu. :?:
  5. Ale o co Wam chodzi Panowie ? Może 10 mm ponad stan to rzeczywiście za dużo. Nie zauważyłem, że chodzi aż o tyle.
  6. hej ! Ja też mam taki silnik i mam tak samo z tym poziomem oleju. Nic się nie martw bo tak to własnie jest i tak ma być. Wszystko jest w porządku ! :cool2: Silnik 2.8 to mistrzostwo świata. Takiego gangu nie ma nawet 3.0 o reszcie nie wspomnę bo to piły motorowe. Tylko 6 garów !
  7. bwiewi320i

    leci woda do auta

    Witam ! Miałem to samo tylko z tyłu. :mad2: Okazało się, że własnie ta gąbkowa mata w paru miejscach sie odkleiła. Wystarczy troche silikony i po problemie. :lol:
  8. Tylko BMW 328i ! Motorek 2.8 (193km) to jedna z bardziej udanych i sprawdzonych konstrukcji. W latach 90-tych zgarniał prawie wszystkie nagrody. Bardzo dobry kompromis pomiędzy osiągami i ekonomią. Jeżeli był solidnie serwisowany i nie był przesadnie katowany (palenie gumy itp.) to jest nie do zajechania. No i nawet jego następca 3.0 (231km) nie ma tak rasowego brzmienia (gangu). Raz udało mi się zejść ze spalaniem w okolice 7 L/km ale musiałem się bardzo pilnować :cool2:
  9. To tylko któryś popychacz hydrauliczny sie tłucze i w dodatku jest to prawie nie możliwe dokładnie określić który - nawet po rozebraniu. Jeżeli już się to rozbiera to należało by wymienić wszystkie a jest ich 24 sztuki i 1 sztuka kosztuje około 90 zł tak więc jest to droga przyjemność. Taki już jest urok tych silników, ktoś wcześniej musiał nie dbać o olej. Czasami pomaga tylko wymiana oleju. Mi też trochę słychać któryś popychacz szczególnie jak ją trochę pogonię i olej zrobi sie rzadki. Tak więc za taki silnik w dobrym stanie trzeba dać około 2 000 zł a więc tyle co prawie za same popychacze.
  10. mam pytanie czy to normalne, że co roku trzeba dobijać gaz do klimatyzacji ? Kupiłem w tamtym roku BMW z klimą, w której jak się okazało było mało gazu i trzeba było dobić - zaznaczam, że nie wiem jak często dobijał gaz poprzedni właściciel. całe lato było w porządku w zimie czasami ją włączałem na parę minut jak wszyscy zalecają no i teraz jestem w szoku bo okazuje się, że teraż nic nie chłodzi a w dodatku na wolnych obrotach przy włączonej klimie słychć coć w sprężarce. Wystarczy dodać troszeczkę gazu i przestaje. Chcę tylko wiedzieć czy to normalne, że w 10 letnim BMW trzeba już raczej być przygotowanym na co roczne dobijanie gazu ? Z góry dziękuje za cenne opinie wszystkim sympatykom tej pięknej ale czasami kapryśnej marce BMW.
  11. Witam 1 Mam pytanie bo słyszałęm, że te łozyska są razem z piastą i nie wiem czy różni sie prawe od lewego czy jest to wszystko jedno. Mam BMW 320 i 1995 rok Dzięki !
  12. Panowie mam pytanie czy to możliwe, że jak rano zapalam i jest wszystko zimne to cewka może nie działać poprawnie a jak trochę pojeżdzę i wszystko się rozgrzeje (również cewka) to już pracuje wszystko dobrze i pali na wszystkie cylindry. Zaznaczam, że nie pali na wszystkie na gazie. Natomiast jak przełącze na zimnym na benzynę to chodzi równiutko. Ręce mi opadają !
  13. Witam wszystkich ! Mam sekwencyjny wtrysk gazu i jak silnik jest zimny po przełączeniu na gaz nie pali mi na jeden cylinder, czasami nawet jak jest już ciepły to też nie chodzi równo. Gaziaże coś tam posprawdzali i twierdzą, że prawdopodobnie coś jest nie tak z którąś ceweką (świece są nowe). Na moją gadkę, że na benzynie wszystko jest w porządku odpowiadają, że gaz potrzebuje bardzo mocnej iskry i ze jak któraś cewka jast trochę walnięta to na bęzynie bedzie chodził idealnie natomiast na gazie może szwankować. Bardzo proszę o jakieś uwagi bo mam juz tego dosyć i zaczynam żałować dnia w którym zdecydowałem sie na gaz. Pomimo tego że jest to sekwencja nie chodzi to tak jak powinno a miało być tak pięknie. Jeszcze jedno pytanie, czy ktoś wie ile może kosztować taka cewka nowa lub urzywana i czy jest sens bawić się w urzywki ? Z góry dziękuję za wszystkie cenne spostrzeżenia.
  14. Dzięki wszystkim ! Na razie spróbuje to jakoś docisnąć, jak to nic nie pomoże i dalej będzie się lało to może coś tam wsypię i zobaczymy co będzie. :?: :modlitwa: Mam jeszcze pytanie czy jest jakiś inny uszczelniacz na rynku czy tylko ten proszek (tzw. pieprz).
  15. Przerabiałem podobny temat na własnej skórze w mojej 320i 1995 rok i czego ja nie robiłem co nie sprawdzałem i czego nie kobinowałem, juz na koniec mi zbytnio nie zależało tak wiec szedłem na całość i testowałem różne warianty. Skończyło się na tym, że w końcu kupiłem używki (200zł) i wszystko jest w porządku. Sam się teraz zastanawiam jak ja to mogłem psychicznie znosić jak podczas jazdy co chwile wyłączały mi sie zegary i potem znowu załączały. Kilka razy myslałem, że je normalnie wyrwę i wyrzucę przez okno. Prawdopodobnie jest to wina elektroniki w zegarach i raczej jest to nie do naprawienia. Tylko złom !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.