Skocz do zawartości

tomekE30fan

Zarejestrowani
  • Postów

    362
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 m43
  • Lokalizacja
    Kamionna

Osiągnięcia tomekE30fan

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. A moze poprostu kamyczek wpadl ci z tylu miedzy tarcze hamulcowa a oslone.Ewewntualnie dostal sie do tarczobebna.
  2. Mialem nie dawno to samo.Co chwile palilo mi bezpiecznik od pompy.Kupilem uzywana pompe i problem znikl.Tez byla od nowosci raczej.
  3. tomekE30fan

    Hamulce pod swap

    E30 jesli posiadalo ABS to znaczy ze byly 4 tarcze w seri. Jako ciekawostka: tylko 325ix ma na tyle tarcze wentylowane(i chyba M3)-ale nie wiem czy da rade je zalozyc do zwyklej wersji.
  4. Jedyna kwestia jest taka,jak duzo jezdzisz?Ten silnik bezproblemowo pracuje na lpg.
  5. Troche dziwne pytanie,ale najwiecej to by podeszlo chyba z e36 compakt.Najlepiej 318ti-mialbys przynajmniej fajny silnik ktory bezproblemowo wklada sie do e30 i tylni zawias.
  6. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=11_1151&hg=11&fg=20 A co to niby jest...
  7. Brat ma coupe 93 z USA i jest bez poduchy pasazera,wiec to raczej nie byl standard od poczatku produkcji.
  8. W dwoch silnikach to zmienialem i zawsze bez korka.
  9. W tych silnikach wyciek oleju z pod podstawy filtra to standard.Jest tam uszczelka i oring. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE11&mospid=47424&btnr=11_0506&hg=11&fg=30 Ja to zamawialem w serwisie za jakies niewielkie pieniadze.
  10. tomekE30fan

    zawieszenie 91>92+

    A czemu chcesz zakladac krotkie?One padaja jak muchy...
  11. tomekE30fan

    usterka...

    Gaz i do tego strzal.No to chyba juz wszystko jasne.Masz pewnie dolot w strzepach...
  12. Pytanie zasadnicze-czy piszczy tylko w czasie jazdy czy na postoju przy wlączonym silniku rowniez?Bo z opisu za bardzo to nie wynika.
  13. Masz klime?Masz motor m43 i tam jest jeden wiatrak do klimy i silnika.Byc moze jest tak ze jeden pin jest od chlodzenia silnika a drugi od klimy.
  14. Heh,skąd ja to znam... Wiele bym dal aby w e36 miec w rynienki z e30.Sbosob w jaki rozwiazano ten problem w e36 to jakies jedno wielkie nieporozumienie.W coupe jest jako tako(inna uszczelka szyby-z rowkiem),ale np w touringu jest masakra.Nie dosc ze bez przerwy jest uwalona boczna szyba to na dodatek po jej opuszczeniu wlewa sie do srodka wszystko.
  15. Wiem.Gorzej gdy rdza pojawia sie na rantach drzwi,tylnych nadkolach czy progach.A te miesca sa niemal standardem w tych autach.Kupujac e36 naprawde warto obejrzec auto od spodu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.