Skocz do zawartości

gal111

Zarejestrowani
  • Postów

    94
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Trójmiasto

Osiągnięcia gal111

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Yhm, czyli trochę rozbierania jest... No i jeszcze pozostaje pytanie o ten tajemniczy czujnik temperatury który zazwyczaj jest wkręcany w chłodnicę jednak ja go tam nie widzę w moim samochodzie...
  2. Akurat miałem taki samochód na części także mnie to wiele nie kosztowało, a wina tylko termostatu to raczej nie była, bo przez to mocy chyba nie traci. Ale pytanie w takim razie jest takie - gdzie jest ten termostat i jak go wymienić. A, i czujnik temp. też bym prosił o podpowiedź gdzie jest, bo też bym go chętnie znalazł. Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi :)
  3. Jeszcze właśnie jakby ktoś wiedział gdzie jest ten czujnik bo przy chłodnicy w ISie go nie znalazłem niestety.
  4. Dzięki za link, sam nie mogłem znaleźć... Ja mam co prawda zwykłą opornicę a nie jeża, ale jest w tym samym miejscu także powinienem do niej sie dostać :) Będę probował w czwartek :) Pozdraiwam
  5. Mam pytanie, czekają mnie dwie małe naprawy-wymiany w buni a że na ogół wszystko robię w niej sam to tak samo planuję z tym. Nie działają mi nawiewy w pozycjach 1 2 i 3, dopiero na czwórce zaskakuje także podejrzewam że to wina opornicy, i tutaj moje pytanie, jak ją wymienić bez zdejmowania kokpitu żeby się do nagrzewnicy dostać?? No i kolejna sprawa, gdzie szukać czujnika temperatury w e36 318is coupe?? Bo wolno się rozgrzewa, sporo pali i brakuje mu mocy, a lambde, przepływke, wąż odmy, gume przepływomierza i czujnik położenia wału już powymieniałem także jeszcze tego czujnika chcę spróbować. Za wszelką pomoc będę wdzięczny, i pewnie jeszcze się zgłoszę o kilka rad... Pozdrawiam.
  6. Jakbyś był chętny na takie coś to mam na sprzedaż oryginane sruby zabezpieczające bmw - 4 śruby + adapter :) W razie czego odezwij się na priv.
  7. Też miałem 235. Był zamulony, myślełem że to przez to. Zimówki założyłem 195, i identycznie zamulony, także szerokość opon nie robi zbytnio różnicy. Troche więcej pali, no i w koleinach kierownicą szarpie. Teraz na siedemnastkach zmieniam na 205/40 z przodu i 215/45 z tylu ale ja mam felgi ori alpina, także żeby je pogiąć trzebaby się postarać. Na tych allegrowych polecałbym profil jednak 50, bo są słabe. A jak masz możliwość zmiany wyboru jeszcze, to za 1700 naprawde możesz kupić np klasyczne AC Schnitzer albo nawet ori 17-tki z M3 e36. O niebo lepiej wyglądają, bo w tych allegrowych bedzoesz miał za pół roku lakier do wymiany, bo wygląda tragicznie po krótkim czasie. Już na nówkach najczęściej są zacieki.
  8. gal111

    duze spalanie - brak mocy

    Mam to samo w ISie. Pali mi 15l/100 i i ze 140km to ma może połowę. Przez 5 m-cy już tak jeźdze, bo elektrycy nie mogli dojść do tego co z nim jest. Ostatnio odkryłem że sonda lambda to jakaś porażka - powinna być na 4 kable a jakiś baran podłączył jakąś sonde no-name na 3 kable. Odłączyłem ją i chodził identycznie jak wcześniej. W piątek będę zakładał dobrą - używke boscha. Się zobaczy czy podziała. Jak nie, to ten czujnik temperatury jeszcze zmieniam, bo już przepływke, czujnik położenia wału i gumy dolotu powymianiałem. Jak lambda i czujnik temp. nie pomoże to daje za wygraną...
  9. W razie jakby coś z szybru było potrzebne, to się zgłoś :) Mam cały do coupe :)
  10. Kiedyś widziałem takie coś zamontowane w golfie II, ale podejrzliwie to wyglądało... Niby właśnie samochód z tym jest ekologiczniejszy, ale to nie ingeruje chyba w elektronikę silnika, nie przechodzą również przez żadną jego część spaliny. Dziwny wynalazek. W polsce takiego czegoś nie widziałem (golf był z niemiec)
  11. Fizycznie do tego poziomu nie podniesiesz, silnik nawet bez blokady nie wkręci się na 9-10tys. bo silnik tak jak ten na tym filmie: ma pewne ograniczenia - to nie sportowy motor, f1 ani japoński silnik.. Realne podniesienie obrotów to takie z drugiego filmu - ciut za skale ewentualnie, i jak nie będzie się tego nadużywać to nic się nie powinno stać.
  12. Hehe. Chcesz efektu z pierwszego filmiku?? Sprawa banalnie prosta. Ten facet ma w 6-cylindrowcu licznik od 4-cylindrowca i taki jest wtedy efekt ;p Mozna znajomym takim wynikiem wtedy poszpanowac, a minus jest taki ze sie szybko przepala. Po wyskalowaniu licznika predkosci podejrzewam ze licznik z 318is. Pozdro :)
  13. gal111

    [e36 coupe]cieknacy most

    Da redę. Trzebaby zdjąć most, odkręcić tylną klapę od niego, zapewne od razu wymienić olej bo go już trochę uciekło, założyć nową uczczelkę i wszystko poskręcać. Jeśli most "tylko" ciekł z uszczelki to powinno być OK. Jeśli jakaś większa usterka to jakby co to mam taki most do ISa :)
  14. Ciężko bedzie, z takim ET będą haczyć na pewno o nadkola... W swoich 17-tkach mam et z tego co pamietam koło 40. ET20 to bardziej pasują do piątek i siudemek. Co do oponek jak widzę do 328 to już myślę ze ze względu na wygląd i prowadzenie mogłyby być 17/45/225 :) I naprawdę polecam TOYO proxes T1R oraz Pirelli P zero. Superowe oponki trzymają sie drogi jak przyklejone. Nie polecam ich tylko tym którzy lubią piszczeć zamiast przyspieszać na skrzyżowaniach :)
  15. Jakieś dziwne te oznaczenia na dyfrze. Zamiast 1 na pocatku nie ma czasami cyferki "3" ?? W takim silniku z manualem powinieneś mieć dyfer 3:38 (przełożenie). Poza tym dyfer zwykły, zez szpery, bo ze szperą powinno być S na poczatku..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.