Skocz do zawartości

bobo23

Zarejestrowani
  • Postów

    146
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E-36 1992 318is M42B18, E39 525 2000 M52B25 , e66 750 Li N62B48 :)
  • Lokalizacja
    Ciechocinek

Osiągnięcia bobo23

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy!! nikt ni ogarnia sprawy?? podkrwśle że screeny które wkleiłem z INPy są z shadow.pzdr.
  2. Witam! Koledzy kto pomoże w aktywacji tej klapy spalin ? w sumie to mam jeszcze kilka rzeczy do aktywacji wlkeje fotke to sami ocenicie o co chodzi http://img138.imageshack.us/img138/6051/gtcv.png http://img266.imageshack.us/img266/7624/osd2.png a pod DIS wyskakuje http://img42.imageshack.us/img42/6310/f3xq.png i za cholere nie wiem o co chodzi :) ewidentnie pokazywało walniętą sonde lambda 1 w INPA wskazania były na max po odłączeniu sondy silnik zaczął lepiej chodzić ale wywalało znowu błąd na pierwszych 3 cylindrach i jeszcze jedno zauważyłem jakies takie bardzo głóśne zasysanie powietrza w kolektor. Prosze kolegów o rede pzdr.
  3. Żarówka jest całoszklana 4X10 mm 12v 1,2w http://allegro.pl/zarowka-caloszklana-3x7-mm-4x10-mm-r5-r10-12v-i3191354689.html
  4. bobo23

    UKŁAD ROZRZĄDU 1.8 is M42

    I dalej stoje w kropce. Zamiana świec nic nie dała, silnik dalej nie pali na ostatni gar, świece czarne więc coś jest nie tak jak powinno być ale zastanawia mnie jedno: czemu po złożeniu silnika odpalił i chodził pięknie? Chyba jestem skazany na przestawienie zapłonu na miejsce które kiedyś ktoś ustawił nie wiem na jakiej podstawie. pzdr. Ok koledzy już po sprawie, problem rozwiązany :D Zamienione były przewody wysokiego napięcia. Założyłem w kolejności 4-1-2-3 i wszystko gra :cool2: Dzięki WIELKIE wszystkim za pomoc pozdrawiam
  5. bobo23

    UKŁAD ROZRZĄDU 1.8 is M42

    No koledzy -stało się!!!! wszystko poskładałem do kupy i... pali od pierwszego strzała :norty: banan na ryju !! ale radość nie trwała długo. Po minucie może 1,5min. pyk i nie pali na jeden garnek :cry2: załamka. Na odpalonym silniku zdejmowałem fajki ze świec i okazało się że czwarty garnek (licząc od strony chłodnicy) nie pali. Wykręciłem świece i iskra jest ale czemu nie pali to pojęcia nie mam :( Jutro jeszcze spróbuje zamienić świece na cylindrach może ta z czwartego już padła ale myśle że to nie to będzie.... pzdr.
  6. bobo23

    UKŁAD ROZRZĄDU 1.8 is M42

    Napinacz założyłem nowy bo byłem na 100% przekonany że ten hałas jest właśnie spowodowany jego końcem życia co się okazało błędną diagnozą więc od razu wziąłem się za rozbiórkę i tu skutek straszny :cry2: mało co i zerwał by się klin na wale. Zamówiłem koło zębate o rozrządu i koło pasowe brak mi tylko nowego klinu ale w poniedziałek postawie paru gości n nogi i napewno coś znajdą. Myślałem też nad wymianą wałków ale jeszcze się wstrzymam.
  7. bobo23

    UKŁAD ROZRZĄDU 1.8 is M42

    Ok Dzięki kolego za odpowiedź w poniedziałek będę miał części to biorę się za to wszystko ale jest mały problem bo nie posiadam żadnej blokady :cry2: Od razu wiedziałem że coś jest nie tak z tymi kołami, pozakładam wszystko tak jak powinno być i dam znać jaki efekt . A co do czujnika to na starym wywalał mi błąd kupiłem nowy i bez zmian. Kasuje błąd , wkręcam silnik na 2000-2500 obr i wywala od nowa mam nadzieje ze to spowodowane jest źle założonymi kołami rozrządu :| okaże się jak poskładam wszystko do kupy. pzdr.
  8. bobo23

    UKŁAD ROZRZĄDU 1.8 is M42

    Witam kolegów! Mam mały problem, rozebrałem dzisiaj swój silniczek bo rzęziło mi coś w rozrządzie (wymiana napinacza nic nie dała) okazało się że luz ma koło pasowe na wale wraz z mała zębatką łańcucha.Klin już ledwo co się trzymał i w czas się za to zabrałem. Ale cały czas meczy mnie moje ustawienie rozrządu mianowicie strzałki na kołach wałków skierowane są ku sobie a w książkowym ustawieniu powinny być do góry kto mi powie jak to w końcu powinno być ? jezeli mam żle to jakim cudem silnik chodził?? tu mam zdjęcia jak to u mnie wygląda http://img838.imageshack.us/img838/7053/52153432.jpg[/img] http://img213.imageshack.us/img213/4963/76334356.jpg[/img] Jezeli koła przekręce tak żeby strzałki były do góry to kołeczki z których impuls odczytuje czujnik położenia wałków zmienia swoje połozenie i w innym momencie bedą dawały impuln do czujnika wałków kto mi to wyjaśni???pzdr.
  9. Pewnie że prosta :D dla chcącego nic trudnego :cool2:
  10. Ku...a :mad2: Krzysiek tak jak mówiłeś miałem wyłączone wirtualne połączenie siecowe !! :duh: sam nie wiem jakim cudem co sie stało. WIELKIE dzieki dla Ciebie wszystko śmiga jak powinno. Browara jestem Ci winien :D pzdr.
  11. kurcze a w którym miejscu to się włącza bo już mam kocioł we łbie i nie wiem nic :(
  12. ustawienia ediabas.ini- remotehost 192.168.68.30 więc OK. ustawienia sieci Vmware OK. i dalej DiagHead nie działa :( i mało tego na teście API wywala http://img29.imageshack.us/img29/8858/apitest.png
  13. sylwester067 nie bedzie Ci działał na wtyku 20pin z przejściówka z OBDII. DIS-a ustawiasz na fister jak wtyk 20pin lub softing jak OBD.
  14. Panowie wszystko było OK działało jak trzeba a dzisiaj wł.DiagHead i wyskakuje mi nie aktywny, błąd IP http://img9.imageshack.us/img9/1972/dis1v.png ktyo wie co sie uwaliło?? pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.