Skocz do zawartości

Kolczasty

Zarejestrowani
  • Postów

    255
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 320i '92 M50B20
  • Lokalizacja
    Knurów/Hażlach

Osiągnięcia Kolczasty

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Jak masz mozliwosc to podjedz na jakis dobry komputer- tam wyjdzie, co jej dolega.
  2. Kolczasty

    cieknacy olej

    Moze tez ciaknac z podstawy filtra. Mozliwosci troche jest tak jak pisza inni.
  3. Kolczasty

    ABS w E36

    Jak ma ABS ale np. ktorys z czujnikow jest uszkodzony (ABS nie bedzie wtedy dzialal), do tego kontrolka spalona to taki test nie jest miarodajny. Najlepiej sprawdzic po VIN'ie tak jak sugeruje fold.
  4. czy mógłbym prosić o lokalizacje tego filtra z góry dzięki Prosze, to powinno pomoc: http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje/1015k.pdf
  5. Tez obstawiam zapchany filtr kabinowy. Kiedys opisywalem problem, na innym forum, ze przestal dzialac mi obieg zamkniety. Okazalo sie, ze to wlasnie przez zapchany filtr.
  6. Kilka lat temu kupowalem takowa chlodnice do swojej BeeMy. Pierwszy problem, ze jesli dobrze pamietam sa co najmniej trzy rodzaje tych chlodnic, roznia sie m.in. wymiarami, lapami po bokach, na ktorych opiera sie chlodnica. Dostalem propozycje 4 producentow (JDeus, BEHR, NRF, Nissens). JDeus - ta chlodnice dostalem jako pierwsza. Okazala sie byc mocno niespasowana, zasloniete otwory montazowe, zle dopasowane lapy na wentylator (u siebie mozesz miec inaczej montowany ). Chlodnica zostala odeslana, nie oplacalo sie robic rzezby. BEHR - ta chlodnice koniec koncow wybralem (oryginal wlasnie mialem z tej firmy). Przy montazu nie bylo z nia najmniejszych problemow. NRF i Nissens to tez bardzo dobre produkty. Najgorszy z tych wszystkich to ten JDeus. Tak plasowaly sie ceny w 2008 roku: JDEUS - 360 zl BEHR NIEMCY - 520 ZL NISSENS DANIA - 490 ZL NRF MODINE HOLANDIA - 550 ZL PS. Sprawdz wymiary swojej obecnej chlodnicy, te lapy po bokach. Do mojego kod NRF to 35006. Z kolei NRF o numerze 35133 juz nie pasuje.
  7. Jesli faktycznie jestes z Dabrowy Gorniczej to podjedz sobie do BM Cars'u w Myslowicach, ul. Obrzeżna Północna 17. Maja porzadny komputer.
  8. Ja dokladnie mialem ten sam dylemat... Postanowilem podobnie, jak kolega zabrac sie za kompleksowa odnowe mojej E36. Szkoda jej sprzedawac - ilez za nia dostane??? Mam tez sentyment do tego auta. Nigdy nie zawiodlo. Jako, ze mam jeszcze inne auta BeeMka przezimowala w garazu, a teraz czeka jak sie za nia wezme. Swoja droga patrzac na jakosc obecnie wytwarzanych samochodow wole zainwestowac w mojego "starocia" i nadal cieszyc sie jazda. Pozdrawiam i trzymam kciuki.
  9. Dokladnie, musisz zdjac piasty. Ostatnio to przerabialem - przy okazji wymienilem lozyska.
  10. Wersje z klima roznia sie tym, ze maja miejsce na czujnik temperatury. A czy uzywka czy nowa? Wybralbym nowa, cholera wie ile ci ta uzywka wytrzyma. Z nowych to Behr/NRF/Nissens ew. J.Deus - choc ten czasem jest niespasowany, przykladem chlodnica klimatyzacji do mojego BMW.
  11. Wydaje mi sie, ze najlepiej udac sie do zrodla czyli do PZU.
  12. Jaki filtr wymieniales? Powietrza czy paliwa. Moze tez byc padajaca pompa paliwa.
  13. Bo zdajsie nie wszystkie mialy jeza. Co do odpowietrzania - to juz odsylam do szukajki, jest tego mnostwo.
  14. Ad1. Do sprawdzenia wiazka w bagazniku, w sedanie po lewej stronie. Ad2. Zalacza sie tylko na 4-tym biegu czy po prostu tak slabo dmucha? Jesli slabo dmucha to prawdopodobnie zapachany filtr kabinowy. Ad3. Wyglada, jakby uklad byl zapowietrzony. Ad6. A czujniki zuzycia zostaly wymienione na nowe? Pozdrawiam, JK PS. Widze, ze kolega z Dabrowy. Mozesz podjechac do Tobicars na Wybickiego 1, tam badna ci Beeme.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.