Skocz do zawartości

ltCobigt

Zarejestrowani
  • Postów

    407
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e91 LCI
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia ltCobigt

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. Cześć! Ktoś podpowie co należy zmienić za pomocą NCSa, żeby kontrole trakcji DTC dało się całkowicie wyłączać jednym kliknięciem? A nie tak jak jest seryjnie że trzeba trzymać przycisk przez kilka sek. Pacjent: e91 LCI Wiem że w starszych modelach jak np. e46 jest to możliwe, tutaj temat dotyczący DSC: http://www.zhpmafia.com/forums/archive/index.php/t-15715.html Ale w e9X nie ma takiego sterownika.
  2. Widziałem powyższą instrukcję ale jak widzisz u mnie nie ma tej linijki: REST_TASTE_VERBAUT Wychodzi na to że zmiany pomiędzy REST i ALL można robić tylko w ostatniej wersji panelu z przyciskiem ALL.
  3. Hmmm... a gdyby tak wymienić panel klimy na ten nowszy z przyciskiem ALL? Bo rozumiem że panel jest też sterownikiem tak?
  4. Odgrzebałem temat bo mam problem z zakodowaniem funkcji ALL zamiast REST. BMW e91 LCI z 2008r czyli jeden z pierwszych poliftów. Panel z przyciskiem REST, którego to funkcje chciałem zmienić na ALL ale w pliku z modułu IHK nie mam pozycji: REST_TASTE_VERBAUT. Poniżej zrzut z mojego pliku, próbowałem dodać tą linijkę z ustawieniem nicht_aktiv ale wyskakuje błąd przy próbie zakodowania. Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać? BAUREIHE e91 OFF_MEMORY aktiv KLIMA_SPERREN nicht_aktiv EL_ZUHEIZER_PTC verbaut RL_LL ll EINBAUORT oben ZYLINDER_ZAHL 4_zylinder STANDHEIZUNG nicht_aktiv GEBLAESE_AUTO_MIT_A nicht_aktiv GEBLAESE_AUTO_MIT_BALKEN aktiv GEBLAESE_MIT_LUEFTER_SYMB aktiv GEBLAESE_MIT_RAHMEN aktiv KOMPRESSOR gross LAENDERVARANTE ece SOLARSENSORKENNLINIE kennlinie_01 UEBERSETZUNG_KOMPRESSOR wert_04 UMLUFT_MEMORY nicht_aktiv AUTO_BEI_KL15_EIN_0 nicht_aktiv AUTO_BEI_KL15_EIN_1 nicht_aktiv AUTO_BEI_KL15_EIN_10/15 nicht_aktiv AUTO_BEI_KL15_EIN_2 nicht_aktiv C_CKM_D_AUTO_BEI_KL15_EIN nicht_aktiv C_CKM_D_GEBLAESE_OFFSET kein_offset C_CKM_D_KLIMA_MIT_AUTO aktiv C_CKM_D_TEMPERATUR_OFFSET kein_offset GEBLAESE_OFFSET_0 kein_geblaese_offset GEBLAESE_OFFSET_1 kein_geblaese_offset GEBLAESE_OFFSET_10/15 kein_offset GEBLAESE_OFFSET_2 kein_geblaese_offset KLIMA_MIT_AUTO_0 aktiv KLIMA_MIT_AUTO_1 aktiv KLIMA_MIT_AUTO_10/15 aktiv KLIMA_MIT_AUTO_2 aktiv TEMPERATUR_OFFSET_0 kein_offset TEMPERATUR_OFFSET_1 kein_offset TEMPERATUR_OFFSET_10/15 kein_offset TEMPERATUR_OFFSET_2 kein_offset ERSTE_HEIZZEIT_HHS_A e82 e88 e91 e92 e93 ERSTE_HEIZZEIT_HHS_B e82 e88 e91 e92 e93 TAKTUNGSDAUER_HHS e81 e82 e84 e87 e88 e90 e91 e93 e92 ZWEITE_HEIZZEIT_HHS e82 e88 e90 e91 e92 e93 ZWP/EWP zwp MOTOR_IHX diesel_normal PIA_PORTIERUNG datenportierung_aktiv STANDHEIZUNG_SZ nicht_aktiv ANZEIGE_TIMER_STHZ_SA aktiv NACHLAUFZEIT_UM_VENTIL wert_00 PSEUDOZUHEIZEN nicht_aktiv MSA nicht_aktiv ALKS nicht_aktiv KOMPRESSOR_KUPPLUNG aktiv IGR aktiv DEFROST_LEITSCHAUFELN aktiv KOMPRESSOR_MITTEL aktiv MANUELLES_VERDECK_E88 nicht_verbaut MSA_NOTSTRATEGIE nicht_aktiv WARTUNGSINTERVALL_FZE wert_01 MSA_ANSTEUERLOGIK ihxx KMK_ZUSCHALTSCHWELLE niedrig IHX_CBS nicht_aktiv KLIMAGERAET_MIT_SCHICHTUN nicht_aktiv MSA_MEMORY nicht_aktiv STANDHEIZER_ALS_ZUHEIZER nicht_aktiv
  5. Dzięki, jestem właśnie po rozgrzebaniu tego, przed przekaźnikiem jest prąd, przekaźnik dział bo sprawdziłem na krótko ale po włączeniu klimy, zagrzaniu auta itd. nie włącz się, czyli wychodzi na to że winne jest sterowania i co dalej w takim razie?
  6. Dla mnie jest filozofia gdzie się ten przekaźnik znajduje bo tego nie wiem. Sprawdziłem bezpieczniki w skrzynce za schowkiem, wszystkie według rozpiski odpowiadające za wentylator i klimę, chyba z 4-5 bezpieczników.
  7. Cześć! Problem z niedziałającym wentylatorem chłodnicy, nie załącza się, podmieniłem na inny i bez zmian :cry2: Sprawdzałem napięcie na kostce i cały czas jest 0 bez względu na tem. silnika i pracę klimy. Bezpieczniki sprawdzone. Inpa pokazuje błąd: 0x41f0 elektrolüfter ansteuerung Wysterowanie inpą również nie działa. Mam wentylator taki jak na zdjęciu. Ma ktoś pomysł gdzie jeszcze szukać przyczyny, przekaźniki (gdzie je znajdę?), jakieś ukryte bezpieczniki, gdzie dalej idzie wiązka z pod maski żeby ją prześledzić? http://images76.fotosik.pl/661/973df315760a32c1med.jpg
  8. Witam! Widzę że przedmiotem dyskusji jest mój samochód, dlatego pozwolę sobie też zabrać głos. :) Chciałbym wyjaśnić parę spraw, po pierwsze kwestia jakiegoś ukrywania się z ogłoszeniem, że niby dlaczego po cichu sprzedaję poza forum. No to macie mnie, faktycznie chciałem się ukryć z ogłoszeniem wśród gąszczu 6-iu innych e39 M5 na allegro. :) Jeśli ktoś szuka M5 to na pewno mnie znajdzie, bez obaw. Na forum nie zamieszczałem ogłoszenia bo zaraz by było że najpierw zrobiłem sobie reklamę w galerii celem łatwiejszej sprzedaży. Jak by człowiek nie zrobił zawsze będzie coś źle, zawsze znajdą się userzy którzy dopatrzą się w tym czegoś złego lub jakiegoś przekrętu. :duh: Kolejna sprawa brania oleju i bezwypadkowości. Poprzedni właściciel jakoś nic takiego mi nie mówił że auto żłopie olej, ponadto ja jako obecny właściciel i użytkownik auta wiem dobrze co piszę, przy mojej jeździe nie ubywa oleju, a jeżdżę ostro ale bez zbędnego katowania, jak ktoś będzie jeździł do odcinki na każdym biegu i upalał kapcie na parkingach to wtedy może i zacznie brać. Jeśli chodzi o bezwypadkowość to faktycznie poprzedni właściciel nie zaznaczył tego w opisie, ale jak sam mi powiedział przez telefon jeszcze przed przyjazdem nie był pewien bo auto miało lakierowane elementy. Tak samo nie wymienił innych zalet auta, wyposażenia, lub to że ma faktury poprzedniego właściciela i to też znaczy że sobie wymyśliłem? Ja zaznaczyłem opcję bezwypadkowy bo auto nie uczestniczyło w wypadku i jestem tego pewien, owszem miało lakierowane niektóre elementy, w tym kilka przeze mnie i nie kryję się z tym, ale nie oznacza to że auto jest po wypadku bo nie jest! Co do powodu sprzedaży to już ktoś przytoczył moją odpowiedź z innego forum, a może po prostu sprzedaje z powodu mojego widzimisię, czy to ważne jeśli auto jest ok? I faktycznie dorywczo handluje samochodami jak ktoś zauważył ale co, już nie mogę niczego sprzedać prywatnie, np. samochodu bo od razu będzie to handel i kolejna fura na której chcę zarobić? Cena auta nie wzięła się z kosmosu, wpakowałem w niego sporo pieniędzy, ponadto poświęciłem dużo swojego czasu i pracy i nie mam zamiaru nikomu robić prezentu. Chyba i tak za tanio wystawiłem bo ostatnio zadzwonił pewien Pan i pyta jaki jest tu haczyk skoro tyle rzeczy porobionych a ja tak tanio sprzedaję. :roll2: Tak więc mam prośbę do tych internetowych rzeczoznawców piszących ciekawe historię żeby trochę wyluzowali, nie znacie mnie osobiście, nie widzieliście auta, więc nie oceniajcie pochopnie i nie róbcie ludziom wody z mózgu, ja nikogo nie zmuszam do zakupu, auto nie stoi gdzieś na placu posklejane plasteliną żeby wytrzymało tylko jazdę próbną, jest w ciągłej eksploatacji, rzeczy wymieniane na bieżąco tak aby było cały czas w doskonałej kondycji. Zresztą jeśli ktoś ma trochę oleju w głowie przyjedzie i zobaczy jak jest naprawdę, lub pojedziemy sprawdzić do serwisu do czego zachęcam. :cool2:
  9. Oki, a które są to dokładnie pliki?
  10. A ja z kolei mam całą inpe 5.0 po niemiecku, czy można przerobić ją na angielska, nie chce instalować od nowa bo po długich trudach wreszcie mam działającą inpe. Może da się podmienić same pliki odpowiadające za język? Tylko powiedzcie proszę które pliki i skąd je wziąć?
  11. Dzięki za pomoc, miałeś racje to czujniki, właśnie zamieniłem stronami i teraz pokazuje VR i VMR. Już się bałem że to jakiś moduł lub wiązka. Pozdrawiam
  12. ltCobigt

    Serwisy

    Pewnie nie skasowali, możesz to zrobić samemu, wykładacz kluczyk, naciskasz start bez trzymania hamulca, tak aby włączył się zapłon ale nie silnik. Naciskasz i trzymasz przycisk do kasowania przebiegu (ten przy zegarach w lewym górnym rogu), po chwili na tarczy prędkościomierza wyświetlą ci się serwisy, puszczasz przycisk i naciskając kolejno przeskakujesz po poszczególnych serwisach, wybierasz ten który chcesz skasować, naciskasz przycisk i znów trzymasz aż na tarczy obrotomierza pojawi się opcja RESET, wskakujesz na nią i znów trzymasz przycisk aż pojawi się informacja że serwis został zresetowany, i tyle. :)
  13. Witam! W moim e65 nie działają czujniki parkowania, na desce wyświetla się "PDC system fault" i nie pokazuje się wizualizacja, nie ma też sygnału dźwiękowego. Podłączyłem się inpą i znalazł takie oto błędy w module PDC, niestety nic z tego nie rozumiem, zwłaszcza że inpe mam po germańsku: F E H L E R S P E I C H E R L E S E N --------------------------------------- Datum: 28.09.2011 16:32:38 ECU: PDC_E65 JobStatus: OKAY Variante: PDC_E65 ------------------------------------------------------------- ERGEBNIS: 2 Fehler im Fehlerspeicher ! ------------------------------------------------------------- 9E2F Fehlerort: Wandlerfehler VL Fehlerhäufigkeit: 1 Kilometerstand 116504 km Aussentemperatur 19.00 Grad C unplausibles Signal oder Wert Testbedingungen erfuellt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehlercode: 9E 2F E8 01 38 E3 76 00 00 00 ------------------------------------------------------------- 9E39 Fehlerort: Wandlerleitungen VML Fehlerhäufigkeit: 1 Kilometerstand 116504 km Aussentemperatur 19.00 Grad C kein Signal oder Wert Testbedingungen erfuellt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehlercode: 9E 39 E4 01 38 E3 76 00 00 00 ============================================================= Może ktoś potrafi to rozszyfrować, będę zobowiązany.
  14. Jeśli jesteś z okolic Krakowa to polecam Ci siebie :) Możemy spróbować zreanimować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.