Skocz do zawartości

tomota

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomota

  • Urodziny 16.07.1967

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 530d
  • Lokalizacja
    podkarpacie

Osiągnięcia tomota

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Miałem ostatnio problem z moją X5 2007 3.0d . Komunikat 4x4 failure itd... i zaświecone kontrolki 4x4 i inne łącznie z kontrolką hamulca parkinkowego na żółto. Auto nie chciało jechać więcej niż 10km/h tzw.limp mode się włączył. Po skasowaniu błedów niby zero ale następnego dnia znowu po kilku km ten sam problem. Silniczek od rozdzielacza napędów i zębatka jak nowa. Kable , wtyczki jak z fabryki. Rozebrałem kierownicę i ten czujnik skrętu ale on w tych autach jest optyczny , brak zużywających się trących potencjometrów , nie ma co się psuć. Zobaczyłem ,że kierownica do jazdy na wprost jest troszkę przekręcona w lewo. Chyba ktoś wjechał w dużą dziurę lub jakiś krawężnik i troszkę zmienił zbieżności. Aby naprawić problem trzeba zrobić kalibracją kąta skrętu ale kierownica musi być ustawiona do jazdy na wprost. W moim przypadku musiała być więc lekko przekręcona w lewo. Kalibrację zrobiłem Rheingoldem. Auto naprawione. Jak nie chcesz robić zbieżności i ustawić kierę idealnie na wprost to trzeba pamiętać o tym szczególe bo Rheingold każe ustawić kierownicę prosto i po takiej kalibracji będą problemy z 4x4.
  2. Miałem ostatnio problem z moją X5 2007 3.0d . Komunikat 4x4 failure itd... i zaświecone kontrolki 4x4 i inne łącznie z kontrolką hamulca parkinkowego na żółto. Auto nie chciało jechać więcej niż 10km/h tzw.limp mode się włączył. Po skasowaniu błedów niby zero ale następnego dnia znowu po kilku km ten sam problem. Silniczek od rozdzielacza napędów i zębatka jak nowa. Kable , wtyczki jak z fabryki. Rozebrałem kierownicę i ten czujnik skrętu ale on w tych autach jest optyczny , brak zużywających się trących potencjometrów , nie ma co się psuć. Zobaczyłem ,że kierownica do jazdy na wprost jest troszkę przekręcona w lewo. Chyba ktoś wjechał w dużą dziurę lub jakiś krawężnik i troszkę zmienił zbieżności. Aby naprawić problem trzeba zrobić kalibracją kąta skrętu ale kierownica musi być ustawiona do jazdy na wprost. W moim przypadku musiała być więc lekko przekręcona w lewo. Kalibrację zrobiłem Rheingoldem. Auto naprawione. Jak nie chcesz robić zbieżności i ustawić kierę idealnie na wprost to trzeba pamiętać o tym szczególe bo Rheingold każe ustawić kierownicę prosto i po takiej kalibracji będą problemy z 4x4.
  3. witam, udało mi się naprawić błąd zwarcia modułu światła w pozycyjnym prawym (ringi) w e61 przed liftem :D . Trzeba użyć Tool32 i postępować zgodnie z instrukcją zamieszczoną na początku tematu. Numer lampy trzeba znalezć w dodatkowym okienku, które pojawia się po wprowadzeniu load sgbd u dołu ekranu po lewej stronie. Należy znalezć pozycję lichtsnumer i w pojawiającej sie tabelce znalezć własną lampę i wprowadzić jej numer jako arg. nr. U mnie sgbd to było lm 60.prg i prawy ring to lampen nr 5. Piszę te nazwy z pamięci więc niemieckie słowa mogą być z błędem. W razie potrzeby służę szczegółami.
  4. Witam, miałem ostatnio niespodziankę auto nie odpaliło. Okazało się żę nie dostaje paliwa a w przezroczystym wężyku są bańki powietrza. Na wskażniku był poziom 1/3. Przeszukałem forum i zacząłem rozglądać się za pompą paliwa ale gdy zaglądnąłem pod tylną kanapę to okazało się , że w lewej komorze zbiornika jest dużo paliwa a w prawej gdzie jest pompka jest pusto i smok leży na dnie :shock: , na jakiej zasadzie paliwo przechodzi pomiędzy tymi częściami zbiornika i dlaczego tak się stało :?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.