Skocz do zawartości

Mariojr

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30, 540i, stage 1.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mariojr

  1. Pytanie jest, czy w opisanej sytuacji macie tak, samo. Rozmawiając przez telefon w aucie, przez bluetooth kiedy wyłączam silnik - powinno rozłączyć bluetooth i przejść rozmowa z automatu na telefon. Niestety u mnie tak nie jest, samo się nie rozłącza, rozmowa "zostaje" w aucie. W innych markach Audi czy Mercedes - rozmowa była po wyłączeniu silnika przełączana z automatu na telefon. Może jest to kwestia ustawień o których nie wiem ? Proszę dajcie znać jak jest u Was.
  2. Ta opcja nie jest iDrive tylko w ustawienia pojazdu, a dalej drzwi/klucz i tam zjechać na dół i odszukać pole do odhaczenia: "wyłącz pojazd po otwarciu drzwi"
  3. Bardzo proszę podpowiedzcie jak to radio/multimedia powinno działać, tj. kiedy powinno się wyłączać. Mam tak, że działa to w kratkę. Kiedy gaszę silnik, odpinam pasy i otwieram drzwi - czasem system i radio się wyłącza. Jednak często zdarza się, że gaszę silnik otwieram drzwi i radio dalej gra, dopiero wyłącza się kiedy zamknę auto pilotem. Czy ktoś wie lub zna specyfikę działania tego ?
  4. U mnie jest w sumie to samo, działa kiedy chce, także też jestem ciekaw co można zdziałać by to "chodziło" lepiej.
  5. Kluczyk odebrany, wszystko działa jak należy, także informacje z US forum - to co opisał kolega w linku powyżej potwierdziło się w 100%. Nowy pilot działa super i jest to seria właśnie opisana jako ID21A.
  6. Spoko, właśnie przechodzę to samo, błąd się pojawił i rzekomo dolna roleta nie działa, świeci się check engine. Tak to jest już z elektroniką .... mam nadzieję, że i u mnie będzie podobnie, na razie umyje tylko, młotkiem postukam (żart) i może będzie chodziło 🙂
  7. A właściwie kiedy te górne klapy się otwierają? Bo ja widzę, że tylko z rana, po kliknięciu na pilocie otwórz się - wtedy następuję coś jakby test - czyli otwierają się i zamykają. Ale tak na codzień to nie widuję żeby to się miało otwierać, a mamy lato..... Próbowałem włączyć klimę na maxa i też się nie otwierają. Czy znacie sposób na otwarcie tych klap lub ideę działania tego ?
  8. 540i rwd, felgi mpakietowe 20cali, stage 1 na 430ps, miasto około 15 bez deptania w zasadzie, jazda krótkie odcinki, a tak trasa 800km to 8l spokojna jazda do 130km/h. Dalej to wiadomo, jak lubisz być pierwszy ..... to tylko więcej.
  9. Bardzo dziękuje Bankowiec i Borsuczek za te podpowiedzi 🙂 faktycznie chodzi o dolne klapy, po prostu ja sie naoglądałem w nocy instrukcji wymiany tego silniczka w górnych i tak mi utknęło w głowie że to górne. Błędy dotyczą dolnej, którą już wiem jak wymienić, trzeba zdejmować zderzak, tam silniczek nie występuje osobno i niestety trzeba kupić cały grill za około 900zł. Aczkolwiek nadzieją napawa mnie to co napisałeś że błędy mówią o "zacięciu mechanicznym związanym z zabrudzeniem" - w związku z tym spróbuje to karcherem jakoś delikatnie podejść, może będzie dobrze, jak myślisz ? Druga sprawa to teraz tak: rozebrać zderzak, przeczyścisz i za tydzień znowu błędy ......
  10. Czytałem temat o tych klapach z grudnia 2022r. jednak mam pytanie o wymianę i ewentualną kalibrację tych klap, czy ktoś wie jak i czym zrobić tą kalibrację ? Druga rzecz , czy ktoś wymieniał te "silniczki" które sterują pracą tych rolet ? wiem, że są górne klapy i dolna pozioma. U mnie zblokowane są (zamknięte) te górne. Mam check engine z powodu właśnie tych nieszczęsnych klap, rolet, żaluzji czy nie wiem jak to inaczej nazwać. Z tego co wstępnie na forach US obejrzałem to zwykły silniczek krokowy - który wiadomo kosztuje odpowiednio ..... z ang. actuator. Pytanie czy ma ktoś doświadczenie z tego typu problemami, może to błąd elektryki i nie ma potrzeby wymiany, jest jakiś inny sposób na załatwienie problemu tj. kalibracja, jeśli tak to jak to zrobić i czym ? Błędy jakie mam przy okazji to P05AF, 13820A, 13820B i CDAF04
  11. Dziękuje za te propozycje, faktycznie Biemmer tool działa pod Carista i wygląda to sensownie, wersja lite bezpłatna. Ale znalazłem przy okazji inną, bardzo popularną, ponad 10mln pobrań .... i chyba bezpłatną aplikację, w sklepie play pod nazwą: Car Scanner ELM OBD2.
  12. Kluczyk zamówiony w Auto FUS Białystok za 1980zł (bez grota), jest już do odbioru także okaże się czy to wina kluczyka, czy modułu czy jeszcze inne cuda.
  13. Mam kostkę/interfejs diagnostyczny firmy Carista, korzystałem z niej m.in. przy Audi, ale wiadomo, program jest płatny na zasadzie abonamentu.... Czy możecie proszę polecić jakiś dobry, darmowy bądź niedrogi interfejs żeby co jakiś czas podłączyć BMW G30 i sobie popatrzeć, błędy posprawdzać ?
  14. Jest mały update, z dwóch źródeł, a konkretnie serwis BMW w Kownie (Litwa) oraz niezależny elektronik znający markę BMW potwierdzili zgodnie, że trzeba zresetować moduł komfortu i ewentualnie aktualizować soft, wtedy problemy z kluczykiem znikną, rzekomo znają takie przypadki. Za kilka dni zamierzam to zrobić, to napiszę co i jak.
  15. Dziękuje, takiej odpowiedzi oczekiwałem, czy kombinować, szukać, czy jednak przełknąć i zawitać w serwisie, tak też zrobię.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.