Skocz do zawartości

trendy

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Byla E39 530dA Individual 2003
    Jest X5 E53 3.0d
  • Lokalizacja
    Haugesund

Osiągnięcia trendy

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Dawno nie odwiedzalem forum. Gwoli scislosci i ku potomnym. To byl lancuch reduktora. Wymienilem i po sprawie :) Ps. Wymiana malo wymagajaca. Ktos kto ma troche wiedzy z zakresu mechaniki i jest ogolnie ogarniety z kluczami itp. da rade :)
  2. Chwili prawdy nie bylo...nie bardzo chcialo mi sie wjezdzac pod auto, ale ze nie lubie bezczynnosci naprawilem jeden z silniczkow pod fotelem kierowcy, wiec jak komus padnie to nie musimy z nim od razu do kosza:) Walem zajme sie niebawem...aczkolwiek przypuszczam, ze to reduktor...sie zjezdzilo sporo moto i w pamieci zostaje na dlugo strzal lancucha po zebatce :D
  3. Tak zrobie. O drugie sie nie boje bo jezdze dookola komina. Dom, praca, dom.
  4. Czytalem...zastawia mnie tylko fakt, ze auto caly czas normalnie jezdzi (tam kolega mial niezly jazgot). Dopiero jak dam w palnik to strzeli kilka razy jakby slabo naciagniety lancuch w rowerze po zebatce przeskakiwal....
  5. Inne. Po lifcie to juz sie nazywa xdrive i ma jakis silniczek ktory zarzadza dolaczeniem napedu, ale w tej materii niech sie wypowiedza znawcy tematu :) A wracajac do mojego przypadku to jest mozliwosc sciecia frezu walu na wejsciu do reduktora? Czy tez by tak przeskakiwalo?
  6. Dzieki serdeczne za podpowiedzi. Co do lancucha i zebatek to masz moze jakis namiar na te czesci czy tylko ASO?
  7. Wina lancucha czy zebatki? wymienic komplet?
  8. Tak czułem po obejrzeniu filmu na YouTube...kupić używkę czy regenerować?
  9. No i może nie do końca z prawej strony. To może być środek ale nadal z przodu.
  10. Raczej nie. To nie są pojedyncze stuki tylko seria z km-a i tylko przy ostrym przyspieszaniu.
  11. Witam, Przy gwaltownym przyspieszaniu slychac strzaly dochodzace wg mojego ucha z przedniej czesci auta, bardziej z prawej strony. Dzwiek podobny do klikania (raczej strzalu z karabinu maszynowego:D) uszkodzonego przegubu zewnetrznego tyle ze przy skreconych kolach tego nie slychac...ale jeszcze sprawdze bo nie ruszalem ostro na skreconych. Nie chcialbym niczego sugerowac, ale podejrzewam wlasnie przegub lub polos, czy tez moze byc to reduktor? Auto z 2002r. bez xdrive 3.0d w automacie. Pozdrawiam i czekam na sugestie :)
  12. Witam ponownie po dluuuugiej przerwie:) Naszlo mnie na napisanie po przeczytaniu postu kolegi ktory chwalil mnie :D za opisywanie wszystkiego co i jak. Co do akcji poprzedzajacych padniecie asb to w tej chwili z czystym sumieniem moge stwierdzic ( po wnikliwym przeanalizowaniu ) dlaczego odmowila posluszenstwa ( czyt. zakatowalem ja sam ) i jakie mi dawala wczesniej ostrzezenia ktore jako laik ( znowu czyt. cymbal ) ignorowalem. Wiec tak, po pierwsze primo dlaczego zakatowalem? Bo zachcialo mi sie ciagnac motorowke do norwegii z predkoscia ktora bardzo sie nie spodobala niemieckim policmajstrom i ktorej prawdopodobnie nie wytrzymalby manual:) ( dla jasnosci musialem dymac 160 bo bym sie na prom spoznil ) Lodz z przyczepa to jakies 700kg plus od groma rzeczy, zona i 2 dzieci....auto mialo co robic. I wtedy w tej trasie, a bylo to jakies 5000km przed dniem W, asb przeszla w tryb awaryjny ( mysle ze z przegrzania ) i to byl pierwszy objaw ze cos jest nie tak. Juz wtedy pewnie przysmazyly sie tarczki, a dalej leci lawinowo...i tak sie dziwie ze zrobilem jeszcze ponad 5kilo km. Reasumujac, sam sie przyczynilem do awarii. Po naprawie autem zrobilem 60tkm i nic sie nie dzieje a emerytem nie jestem;) Czytalem sporo opinii na temat tej skrzyni i nie wyrobilem sobie zlego zdania o asb GM. Ja naprawde trudna zarznac:) Trzeba byc naprawde upartym oslem i probowac sil na 1/4 mili:) Aaaaaa i jeszcze jedno, po kupnie auta, a mialo juz 180tkm oczywisciew nie wymienilem oleju w asb no bo przeciez "mechanicy" w serwisie bmw nigdy o czyms takim nie slyszeli, a jeszcze wtedy nie przegladalem naszego szacownego forum:) I tyle...Jakby ktos mial pytania odnosnie eksploatacji i roznych takich to smialo pisac. Zebow jeszcze na buni nie zjadlem ale najlepiej czlowiek sie uczy na wlasnych bledach.... Pozdrawiam Serdecznie
  13. Witam serdecznie kolegów. Mam problem. SSS krzyczy o wymagane napiecie 13V. W sumie to niby wiem jak to zrobic bo znalazlem na forum gzie i co zmienic, ale nie mam pojecia jak wejsc w windows. Mam zolta glowice i IBM T30 z zainstalowanymi Disem i sss progman ktore uruchamija sie z pominieciem winxp. Z poruszaniem sie po tych programach nie mam problemu, wszystko jasne i raczej proste, Odpalaja sie normalnie, ale nie wiem jak ominac uruchamianie sie tych programow i wejsc w winxp. Czy ktos moglby mi napisac jak to zrobic? Zgory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam Slawek
  14. mi po naprawie dali pol roku gwarancji bez limitu km(warunkiem bylo tylko to ze musialem do nich jechac po 1tkm na wymiane oleju), wiec jak Ci padla po 5tkm to rzeczywiscie robota skopana. smialo do reklamacji i naprawa na ich koszt. ja juz zrobilem 20tkm i odpukac, lata jak powinna:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.