Skocz do zawartości

Jezior

Zarejestrowani
  • Postów

    171
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 325tds '96 E63 630i '09
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia Jezior

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Zmieniłem aku z 90ah na 92ah i chciałem w ncs zakodować nowa wartość; robiłem wszystko krok po kroku z diy z poniższego linku wspomagając się instrukcja z naszego forum i wszystko idzie zgodnie z planem do samego kodowania- wyskakuje mi blad SGVT fehler COAPI 1142 PSW fehlerfahrt 92ah_agm Powinna być łatwa sprawa, w pliku psw zmieniłem z 90ah_agm na 92ah_agm; Bmw e63; chasis wybierałem wszędzie oczywiście e60.
  2. Jezior

    Replika M6 ,

    Bede za chwile robił u siebie ale około 2 lat szukałem części. Tak zeny wszystko było oryginalne, nie klejone i nie spawane. 1. Progi to najłatwiejszy temat. 2. Lusterka to najcięższy temat. Podstawa- przedlifty im więcej funkcji tym więcej kabli; polifty- są po Ibusie mają 3 czy tam 4 kabelki we wtyczce. Najbardziej wypasiona wersja lusterek- fotochrom; elektrycznie składane; z ledami pod spodem. 3. Tylny zderzak- musisz mieć zderzak; belke z carbonu; odboje. Odboje mogą być ze zwykłej e63 ale nie wkręcisz wtedy ucha holowniczego. Zderzak ma też w dolnej części plastikową nakładkę i łącznik do wnęki od nieistniejącej zapasówki. Mało który zderzak jest razem z tym. Jak masz LCI to inne są też czujniki PDC. W M6 są takie jak w przedliftowych E63. Lampy w zderzaku mimo iż wyglądają na pierwszy rzut oka jak te ze zwykłych E63 są trochę inne. Najłatwiej szukać po numerach. 4. Zderzak przedni- potrzebujesz zderzaka, kratki, nadkoli, PDC jak wyżej; kanały powietrzne na hamulce. Możesz założyć swoją osłonę pod silnik ale jest wtedy problem z kanałami. Osłona z M6 ma miejsce na zamocowanie tuneli i nie trzeba rzeźbić. Najtrudniej kupić niezniszczone nadkola:) Generalnie musisz mieć dużo cierpliwości żeby to wszystko kupić w dobrym stanie. Ceny oczywiście jak to do 6;) Prawie wszystko na allegro i OLX jest pęknięte, połamane, ma wyrwane mocowania. Tak jak pisałem mi zajęło prawie dwa lata. Ale ja jestem trochę skrzywiony i wszystko muszę mieć idealne;)
  3. Jezior

    Tuner TV i kolor HUD

    Trafiłem uszkodzone M6 z którego wyciągnąłem kilka fajnych rzeczy dla siebie. Będę dokładał nagłośnienie i razem ze wzmacniaczem dostałem tuner TV. Czy jest sens to montować? Jest z roku 2008, wtedy TV była jeszcze nadawana analogowo. Będzie to w ogóle działać? :D Druga sprawa- w TIS znalazłem, że HUD występował z 2 numerami części. Tak jakby przed i polift były różne. Jaki kolor ma HUD w E63? Monochromatyczny (pomarańczowy) czy były też wersje kolorowe?
  4. Standard w 630 to przeciekajaca chłodnica na dole, od strony chłodniczki oleju wspomagania. Ucieka stamtad i to szybko a wcale nie widac nic pod autem. U mnie zaczelo uciekac ~ 170tys. Wloz reke i pomacaj plastikowy stelaz w ktory wsuwasz chlodnice czy nie jest mokry od dołu...
  5. Witam. 6952 Dziękuje, śmiga aż miło:)
  6. Witam:) Pacjent Philips Business RDS. 65.12- 8 352 862 PH7850S1077691 Z góry dziękuję:)
  7. Zmieniłeś może już amory?? Ja się powoli przymierzam i jestem ciekaw jak się jeździ na Bilsteinie- chce włożyć B8 ze sprężynami Eibacha :D
  8. W moim N53 też normalna temperatura:)
  9. Hej ufok, i jak, oglądałeś może tą komisową? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-116i-136-km-sport-krajowa-automat-bogate-wyposazenie-stan-bdb-ID6zoMPr.html#7da6dda7e7 Coś jesteście Panowie w niej nieprawidłowego wyłapać po zdjęciach? Nie znam się na serii F20 za bardzo, a szukam fury dla mamy. Może podjadę ją obejrzeć, więc najwyżej napiszę jak coś jest nie tak - gość nie chce podać VINu na telefon.
  10. Ten silnik jest dość wdzięczny jeśli chodzi o diagnostykę zwykla INPA. W N53B30 trzeba zwrocic uwagę na wtryski/swiece/cewki bo to się po prostu sypie. W tym roku BMW obnizylo cene wtryskow z 1200 do 700 wiec jest OK; cewka to koszt około 300 PLN/sztuke (chyba ze cos się zmienilo). Adaptacje widać na INPIE a w sumie jak ktorys leje to po odpaleniu silnika na zimnym nim chwile rzuca. Zwroc uwagę czy miał wymieniona odme - jest zintegrowana z pokrywa zaworow i kosztuje z uszczelka i srubami w ASO ~1500 PLN. N53 miały akcje serwisowa na pompy wysokiego ciśnienia- w ASO jak kogos znasz to Ci sprawdzi czy była zmieniona. Druga sprawa to katalizatory- sa dwa, nowy 3800 PLN w Aso/sztuke, sa zamienniki. 4 lambdy + NoX (1600 w aso). Na inpie ladnie widać czy sypia bledami czy nie. Poza tym w silniku raczej się nic nie dzieje- o ile ktoś dbał. Tyle co Ci mogę podpowiedzieć jeśli chodzi o sprawdzenie silnika, wypadkowość itd. to już tutaj są koledzy co się dopatrzą innej srubki i odcienia lakieru wiec się nie wtrącam.
  11. Temat ze az wstyd pisac :roll: Gdzie w lampach po lifcie jest zarowka od ringow? Da sie ja wymienic bez wyciagania lampy/ demontazu nadkola? Ogladalem kilka zdjec lamp, ona jest maksymalnie w strone silnika, na rogu lampy obok dlugich (patrzac od tylu lampy)??
  12. Mam działającą INPE z live data; instalka od młodzika INPA_with_Fxx. Auto E63 2009 fabrycznie z CIC. W mojej inpie w Comunication System mam tylko CCC z ktorym naturalnie sie nie laczy bo wyskakuje ze znaleziono CIC a wybieram CCC. Probówalem wejsc w CIC przez F01/ F10 / F30 ale wtedy wywala mi bład jak ponizej mimo iz te pliki znajduja się w folderze. Jak dodac w E60/E61/E63 modul CIC?? Potrzebuje do takich banałów jak kasowanie inspekcji, wymiany oleju czy plynu hamulcowego...
  13. A co do prowadzenia to wloz sobie stabilizator z M6, grubszy jest tylko chyba w Competition package ale to raczej nie do upolowania:)
  14. A jeździ ktoś na zestawie Eibach pro kit spręzyny z Bilsteinem B12 amroki? Zestaw nie jest jakis zaporowy, kosztuje 3,5 tysia. Moj znajomy ma w E90 i jest troche dramatycznie, co chwile tuleje do wymiany, taczka straszna. Do mnie bardziej przemawia Eibach+ Bilstein B8 ale akurat takiego zestawu nie ma nigdzie w sprzedazy :evil: trzeba kompletowac .
  15. Widzialem te tabelki; mi chodzi konkretnie o wersje silnika N47D20 czy jest A,B,C,D. Przykładowo N47D20A 177KM miał feralna zębatkę zintegrowana z wałem więc przy wymianie rozrzadu trzeba tez wymienic wał. A N47D20C miał juz zebatke która się nie wycierała - choć łancuchy tez hałasuja. Doczytałem już w dziale z 3 tam ten wątek jest mocniej rozwinięty. Oznaczenie wersji silnika jest na tabliczce na bloku i na naklejce na słupku B- tak dla potomnych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.