Bede za chwile robił u siebie ale około 2 lat szukałem części. Tak zeny wszystko było oryginalne, nie klejone i nie spawane. 1. Progi to najłatwiejszy temat. 2. Lusterka to najcięższy temat. Podstawa- przedlifty im więcej funkcji tym więcej kabli; polifty- są po Ibusie mają 3 czy tam 4 kabelki we wtyczce. Najbardziej wypasiona wersja lusterek- fotochrom; elektrycznie składane; z ledami pod spodem. 3. Tylny zderzak- musisz mieć zderzak; belke z carbonu; odboje. Odboje mogą być ze zwykłej e63 ale nie wkręcisz wtedy ucha holowniczego. Zderzak ma też w dolnej części plastikową nakładkę i łącznik do wnęki od nieistniejącej zapasówki. Mało który zderzak jest razem z tym. Jak masz LCI to inne są też czujniki PDC. W M6 są takie jak w przedliftowych E63. Lampy w zderzaku mimo iż wyglądają na pierwszy rzut oka jak te ze zwykłych E63 są trochę inne. Najłatwiej szukać po numerach. 4. Zderzak przedni- potrzebujesz zderzaka, kratki, nadkoli, PDC jak wyżej; kanały powietrzne na hamulce. Możesz założyć swoją osłonę pod silnik ale jest wtedy problem z kanałami. Osłona z M6 ma miejsce na zamocowanie tuneli i nie trzeba rzeźbić. Najtrudniej kupić niezniszczone nadkola:) Generalnie musisz mieć dużo cierpliwości żeby to wszystko kupić w dobrym stanie. Ceny oczywiście jak to do 6;) Prawie wszystko na allegro i OLX jest pęknięte, połamane, ma wyrwane mocowania. Tak jak pisałem mi zajęło prawie dwa lata. Ale ja jestem trochę skrzywiony i wszystko muszę mieć idealne;)