Skocz do zawartości

dzik320d

Zarejestrowani
  • Postów

    369
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e82 135i Performance jb4, e70 3,0si
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia dzik320d

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Koledzy. mam problem, Mam istę. Niestety przy kolejnym podpięciu do samochodu wywaliło okienko z napisem: ista pojazd nie mógł zostać prawidłowo zidentyfikowany.... Co robić?
  2. hej, pomóżcie proszę. W weekend pojawił mi się problem w moim samochodzie. Niestety 10 minut po tankowaniu, wcześniej zapaliła się rezerwa, wyskoczył check. Po sprawdzeniu błędów okazało się, ze dwa błędy od pompy paliwa HPFP i jakieś odcięcie wtryskiwaczy ze względu na zabezpieczanie itp. Niestety błędów nie zapisałem ale.. Samochód pracował podczas przyspieszania nierówno, szarpał przy jeździe nawet ze stałą prędkością. Co prawda po kasowaniu błędów nie wywalił ich ponownie ale szarpał. Było to wczoraj. postawiłem do garażu i rano odpalam. Igła, pracuje idealnie, przyspiesza idealnie. Co robić, gdzie szukać przyczyn, Czy pompa może padać tak? Może to wina paliwa, śmieci w baku czy czegoś tam jeszcze, powiem szczerze że obawiam się jeździć, ze znów padnie. Jak sprawdzić pompę, nie mam inpy:)
  3. Dzięki, Paski zostają a samochód niedługo zostanie postawiony na zimówce. Tak więc użyteczny cały rok. Bez przesady. :D
  4. Dawno nc nie pisałem. Jakoś nic się nie zmienia. Samochó jeździ i ma się dobrze. Wrzucę kilka fotek, któr już wrzucałem u konkurencji, żeby temat i tu nie umarł A poniżej kilka fotek z przygotowań samochodu do zimy.
  5. Dziś nagrałem spokojne ruszanie i jego dźwięk
  6. No i nastała ta wiekopomna chwila i wpadł downpipe, Jest to downpipe Burger Motorsport. Nie mam foty przed założeniem, gdyż tak się jarałem i wczoraj przez pół dnia wkładałem :rotfl: . Niestety nie obeszło się bez problemów i wkładanie trwało 5 godzin. Musiałem całą przednią cześć wydechu wyjmować i potem śruby djaxem wycinać. Ale przeszczep catless downpipe udał się w pełni. Jest głośno, nawet za bardzo. Więcej nagram jak pożyczę coś lepszego od szajsunga do nagrywani. Na ulicy wszyscy się odwracają. Jest aż za głośno. A zapomniałem, może też coś pofocę. Niedawno wpadł też dolot Burgera. Ale to wszędzie w necie widać jak wygląda :P Teraz mała próbka. cold start> a tu jak się odpycha na niemieckiej autostradzie bez spiny na działającej trakcji :lol:
  7. a i jeszcze podszybie z angola i klamkę od pasażera z zamkiem. To może angol był w ogóle?
  8. Triszke kombinowane i troszkę brakuje gratów, Nie ma żadnej uszczelki maski przy błotnikach, uszczelek łączących pas z błotnikami, prawego siłownika maski, uszczelki przedniej idącej od lampy do lampy, zaślepek w podszybiu. Końcówki wydechu raczej z aliexpres. Maska to laminat, g power robi z carbonu tylko i wyłącznie, to jakiś zamiennik. O ile pamiętam to każde 135i ma licznik do 280 km/h tutaj jesli założone nakladki na zegary do 260 czy zegary przskalowane? Lampy przód i tył zmienione na polifty, z n54 były tylko przed. dopiero po kilku miesiącach produkcji n55 weszły polifty. Nawi z polifta lae to na plus jeśli dobrze zrobione. Chyba dobrze widzę ale zastosowane zestawy naprawcze lamp, uchwytów lamp. Co prawda dostępne w BMW ale lampy były wcześniej uszkodzone. Może kupił taniej polifty, naprawił i włożył? Zderzak przód chińczyk. Albo brak albo spasowanie uszczelki po lusterkiem kierowcy tragiczne. Stołki najtańsze w e82, niewygodne jak dla mnie, nawet ramka i driva paskudnie odstaje. Na plus, silnik lubiący modyfikacje, czarny sufit, ciekawe felgi, lampy tył blackline i przód polift, dolot dinana. Reasumując, obejrzeć poszłuchać westgatów, obejrzeć stan techniczny cały, potargować się na graty brakując i aby odchamić samochód np jak dla mnie ze zderzaka i jesli fajnie jeździ, hamuje i skręca, jeśłi cena będzie atrakcyjna i po oględzinach wyjdzie, że nie miał wspawywanej ćwiary to wart rozważenia a ogólnie to jeśłi ten sam numer to handlarz części https://allegro.pl/uzytkownik/Exclusive_Parts/motoryzacja?bmatch=baseline-var-cl-n-dict4-sort-sqm-bp-aut-1-4-0528
  9. Anie możesz używanego zderzaka. Sam niedawno taki idealny ze swojego samochodu zdjąłem
  10. Dziękuję za miłe słowa od wszystkich, Co do promila cey to nie tak do końca. Same felgi bez opon to koło 4000 wydech 3000 Tylko jeden rachunek z salonu na ponad 7000, nie pamietam czy lusterka w horej cenie były na tymparagonie, do tego używane blachy, zderzaki, błotniki od Priora za 700€, obszywanie alcantarą 800 pln, spliter carbonowy o ile pamiętam 1600 (dobra cena), nakładki na lusterka carbon, opony, do tego lakierowanie i wiele wiele innych drobiagów. Szczerze mówią moje wyliczenia były tak 35% niższe:):) Co do planów jest ich wiele, W domu już leżą dwa gadżety carbonowe OE z M2. Moę jakoś dopasuję. Niestety mam wiele innych priorytetów i wydatków w tej chwili i inwestycje w samochód odchodzą na dalszy plan. A koszty były by nie małe:( :mad2: Pierwsze to będą wahacze przód z m3, cena nie zabija z lemfordera będę miał za 1000 PLN, Cały czas też chciałbym głośniej ale waham się co do downpipa bez kata. z katem jest cichszy i kosztuje sporo więcej, Po downpipie jeszcze MHD, z moim JB4 podobno dobrze się zgrywa i można zrobić popcorn. Dolot Burgera, Potem zawiecha , wózek i dyfer z M3 to kolejne 5000 pln minimum. No i te lampy przód z polifta za 2000. Kurcze dlaczego mi z numerów wychodzi, że miałem seryjnie właśnie te przedliftowe chociaż samochód to juz polift :duh: i wielewiele innych drobnych. Ta zabawa się nie kończy, tylko skąd brać na to wszystko, skoro są remonty wakacje, narty i codzienne zakupy :D :D
  11. Dawno nic nie aktualizowałem na tym forum. Ogólnie samochód przeszedł troszkę modyfikacji ale wszystko w zdjęciach poniżej.: Wszystkie graty oprócz tylnych błotników OE BMW Tylne błotniki Prior Nakładki na lusterka i dyfuzor Carbon Intercooler AMS Wnętrze jak w 1m listwa i daszek alcantara Felgi 8,5 i 10 x 19 et20 BBS opony rozmiar z 1m 245 i 265 x 35/19 Michelin Pilot super Sport naklejki wykonanie własne:) i wiele wiele innych Wizyta w MG Motorsport No i efekt finalny
  12. Hej, nie jest to e90 a e82 ale Tu jest o milion razy więcej odwiedzających a zawias ten sam:) mam mały problem, samochód podczas szybko pokonywanych zakrętów jest niestabilny tyłem, lekko podskakuje na nierownościach w zakręcie, też tyłem. Lekko go podbija na każdym dołku w zakręcie. Dodam, ze amorki Bilstein B8 z przebiegiem 10 tys km, byłem na diagnostyce na dwóch stacjach i sprawność ich to około 85%. Sprężyny H&R. Przy jeździe na wprost na pofalowanich asfaltu ale takich sporych też jest wyczuwalne lekkie podskakiwanie tyłu. Stawiał bym na coś z amorkami ale czy to aby możliwe?
  13. Pokaż foty modów i nie widać zdjęć fury. Musisz zmienić hosting
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.