Skocz do zawartości

seba76

Zarejestrowani
  • Postów

    253
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    frankfurt

Osiągnięcia seba76

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. seba76

    Akumulatorki w Zegarach

    I tu sie zgadza,po odłączeniu aku jedyne co sie resetuje to zegarek i inne pierdoły na tak jak temp. czy spalanie srednie.A po odłaczeniu aku nie trzeba uczyć silnika.można 10 razy dziennie zmieniać aku i to nie ma nic wspólnego z tym jak nam auto bedzie chodzić.Do pełnego resetu DME trzeba złączyć klemy na ponad 10 min.A przy zmiania aku tego przecież nie robimy.
  2. Odwrotnie nie da sie założyć tarczy.A odnośnie do pytania to jest możliwość zapieczenia sie tarczy na wskutek długiego nieużytkowania.Najlepiej zrzuć skrzynie i sprawdź a nie zrywaj na biegach bo poknocisz jeszcze gorzej.
  3. Jak by czujnik był zepsuty to mimo stanu oleju lampka by sie zapaliła bądź mrugała.A jeśli chodzi czy może z pod czujnika ciec to, może
  4. Obawiam się że ścianki w tej chłodnicy w miejscu gdzie ma być czujnik są zbyt cieńkie na gwintowanie i może nie trzymać.A w obudowie termostatu są 3 wyjścia ale tam znów jest inna temperatura i może nie pasowac.
  5. A co myślicie jeśli umieścił bym ten czujnik na dolnym wężu chłodnicy? byłby 20 cm do miejsca przeznaczenia a teoretycznie temperatura w tych okolicach jest taka sama.
  6. Witam Mat taki problem.Kupiłem chłodnicę do mojej e34 535i nową.i jak sie okazało podczas montażu nie ma ona otworu na czujnik który załącza wentylator klimy.Jest jedynie wytłoczenie z zaślepionym płytkim otworem,ale bez gwintu.Chłodnicy już nie mogę oddać.Może któryś z kolegów ma jakiś pomysł co można w takiej sytuacji poradzić.Jak i gdzie ewentualnie można by ten czujnik zamontować by wiatrak w lecie chulał jak należy.Dzięki z góry
  7. A jak odblokować te funkcje?
  8. A jak likwidowałeś pisk? może za mocno napiełeś i sie cos zatarło
  9. A nie strasząc czasem siedzą panewki i cisnienia motor nie utrzyma,ale oby to nie było to,czasem może być że pompa nie daje rady,wiele moze być przyczyn.ale sprawdza sie najpierw te podstawowe.
  10. Ale czujnik też może być,miałem tak raz zapalał sie kiedy chciał.
  11. Mam takie same w mojej 535 9j felga wchodzą 245/50/R16 ZR bez problemu na przód i na tył,nic nie ociera
  12. Podejrzewam że coś nie łączy może zaśniedziało gdzieś.Bez miernika sie nie obejdzie.Najczęściej brak masy jest przyczyną
  13. I na dodatek prawnie są niedopuszczalne.Słuchaj sie kolegów
  14. Daj sobie z tym spokój.Tylko wywalenie kasy w błoto a szczególnie na alegro.Trzeba było kupić 540 i miałbyś spokój.
  15. seba76

    530 V8 AUTOMAT

    Może wymieniłes zepsutą na zepsutą.I postaraj sie opisać szerzej twój problem bo wylewny nie byłes w tym poście.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.