Skocz do zawartości

pawelk

Zarejestrowani
  • Postów

    295
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawelk

  • Urodziny 06.02.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318i M40 '93
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia pawelk

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. W M52 odkręcałem kolektor dolotowy, aby dostać się do kostki czujnika położenia wału. Bez tej czynności, będzie bardzo trudno.
  2. Podepnę pod komputer prawie wszystko... a szczególnie BMW, w Rzeszowie i okolicach.
  3. Jak element jest nagrzany to będzie miał mniejszy opór.
  4. pawelk

    [e36] Listwa zasilająca? M40

    A sprawdzałeś czy masz ładowanie? Jak auto zapalone. Może rozpięły się te przewody od alterantora?
  5. Dis łączy się ze wszystkimi sterownikami. Inne programy to loteria.
  6. Może lubisz jeździć po kałużach i Ci tarcze krzywi, jak nagrzane.
  7. Starsze modele BMW to tylko diagnoza serwisówką DIS. Inne programy nie widzą wszystkich sterowników.
  8. Od kiedy silnik diesla diagnozuje się kodami błyskowymi? Skandal to co napisałeś.
  9. Najważniejsza rzecz to czy te błędy dają się kasować i czy powracają ponownie? Bo jeśli nie to nie ma się czym martwić. Przypuszczam że ten pierwsze 3 wystąpiły sporadycznie. 4 to zawór EGR, 5 to już sam napisałeś od czego jest. Jak się zachowuje silnik, czy coś mu dolega? Czym sprawdzałeś błędy, zakrawa mi to na Carsoft. Pozdro
  10. Dwa pierwsze to problem z ogrzewaniem sondy za katalizatorem bank 1. Sprawdź okablowanie sondy, czy jakiś kabelek nie został przerwany, przetarty. Trzeci to problem sondy ze zmienną parametrów bank 2. Czwarty to problem z światłem stopu :) Piąty - czujnik wałka rozrządu. A teraz dobra wiadomość; wszystkie te błędy występują sporadycznie. Jak po wykasowaniu nie powrócą to masz spokojną głowę.
  11. Czym to diagnozowałeś? Bo nie wygląda na serwisówkę. A jak ten błąd brzmiał po angielsku?
  12. Powodem wibrującej kierownicy przy hamowaniu są krzywe tarcze hamulcowe.
  13. pawelk

    e36 320 Nie działają zegary

    Przyczyn może być kilka; - słaby akumulator - wypięta kostka za licznikiem (jest ich 3) - spalony bezpiecznik - padnięty licznk Trzeba szukać
  14. Witam W skrócie, zwierasz 7 pin z masą. Bardziej rozbudowany opis masz tu http://www.ziomal.itl.pl/porady/inspekcja.php Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.