Skocz do zawartości

ozi1985

Zarejestrowani
  • Postów

    118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ozi1985

  • Urodziny 15.11.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 328i, E46 325Ci kabrio, E60 520i, E46 330D touring Indyvidual
    obecnie E65 730d
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz/ Irlandia PLN

Osiągnięcia ozi1985

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Serio? Nikt, nic? Zadnych pomyslow?
  2. Auto niby w serii :-/ jedzie to w miare dynamicznie ale szalu nie ma. Mam e46 330d turasa 186km z mapa i tam czuc roznice miedzy seria a chipem. Tutaj nie a jezdzilem kilkoma zanim ta kupilem i wszystko podobnie sie zbiera
  3. Witam serdecznie. No cóż po kilku dniach posiadania E65 730D nadszedł ten czas żeby zacząć ogarynać wszelakie błędy i problemy. Już po pierwszym podłączeniu kompa wyskoczył następujący komunikat: Domyślam się ze jakieś moduły były wymieniane albo niewłaściwie kodowane :/ Czy ktoś spotkał się z podobnym komunikatem? Po wykasowaniu błędów powracają 3 które teraz muszę rozwiązać. 2 z nich mam już zdiagnozowane i wiem co trzeba zrobić (fogging sensor to czujnik na podszybiu - jak sie uda jutro zamowie nowy, a AUC sensor wygarne z jakiejs innej BMW jak bede na sporym szrocie specjalizujacym sie w smiglach) ale niestety z ostatnim 9CB6 HVAC coil chopping juz nieco gorzej. Sprawdzalem lampy i obie wygladaja dobrze, kostki wpiete wlasciwie, wyczyszczone, kable nie wygladaja zeby byly pekniete nigdzie ale problem jednak jest. Dodam ze lampka przy wlaczniku swiatel sie nie zapala wcale. Wiem ze niektorzy jak maja problem z samopoziomowaniem sie lamp to im ta dioda mruga a u mnie niestety nic sie nie dzieje :/
  4. witam - mam podobny problem tylko ze auto 2005 bez navi - robilem to u siebie w aucie z navi 2004 rok i poszlo bez problemu a tutaj wywala mi taki blad podczas sczytywania z mask :/ dodam ze inpa dziala poprawnie, laczy sie z autem i widzi wszystko ok, dodalem +NAUX do VO zostalo tylko zakodowac mask zeby dzialalo w radyjku
  5. no wlasnie jak napisalem wczesniej podpora walu i elastyczny lacznik rowniez zostaly wymienione na nowe. poduszki pod skrzynia i silnikiem sprawdzone i wygladaja na zdrowe. tak jak powiedzialem dyfer nie pracowal lekko i plynnie tylko te flansze na poloskach strasznie ciezko sie krecily i byl taki efekt jakby przeskakiwaly na lozysku z kulki na kulke :(
  6. witam serdecznie - na samym poczatku zaznaczam ze uzylem szukajki i nie znalazlem nic co by jednoznacznie odpowiedzialo na moje pytania. wiec przedstawie jak wyglada cala sytuacja - ostatnimi czasy wymienialem podpore walu, elastyczny lacznik na wale, te 3 gumy mocujace dyfer do sanek i przy okazji postanowilem wymienic sobie olej w dyfrze jako ze osoby ktore jezdzily u mnie w aucie na tylnim siedzeniu narzekaly ze cos wyje (ja jako kierowca nie slyszalem nic takiego a jestem dosc uwazny jesli chodzi o wszelakie dziwne dzwieki) no wiec po wyciagnieciu dyfra i wymianie oleju okazalo sie ze te flansze wychodzace na kola dosc ciezko sie kreca i jest takie uczucie jakby przeskakiwaly na kulkach na lozysku. po zlozeniu wyszstkiego spowrotem na auto bardzo niedobry objaw sie pojawil mianowicie przy ruszaniu (poczatkowo tylko troche ostrzejszym a na chwile obecna caly czas) strasznie trzesie drazkiem zmiany biegow a przy ostrym przyspieszaniu slychac i czuc az jak wal obija sie o caly kanal. wszystko zostalo ponownie sprawdzone i jest dobrze zalozone. problem pojawia sie tylko na 1 i 2 biegu i przy ostrym przyspieszaniu. jak tylko wrzuce 3 wszystko ustaje i nie ma wiecej problemu z tymi objawami. poczatkowo podejzewalem ze wal moze byc skrzywiony ale to im szybciej bym jechal tym powinno byc gorzej a tak nie jest i nic sie nie dzieje nawet przy maksymalnym cisnieciu na 4 czy 5 biegu. czy to ewidentnie oznacza most do wymiany? jesli tak to jaki most podejdzie? sprawdzalem na realoem i wg VIN'u u mnie jest 2.93 teraz. jaki inny dyfer mozna zalozyc jako ze wg wlasnie tej stronki dyfer o numerze: 33101428128 pasuje tylko i wylacznie od e46 328i w 3 odmianach nadwozia i to tyle. zekomo nie pasuje od zadnego innego e46. i teraz nasowa sie moje kolejne pytanie - jaki inny dyferencjal mozna wrzucic aby pasowal do mojego auta i ewentualnie zeby lepiej zbieral sie ze startu - nie zalezy mi na Vmax bo i tak nigdy nie jezdze az tak szybko ale przydaloby sie aby biegi byly nieco krotsze aby auto lepiej zbieralo sie ze startu
  7. czy ktos moze mi powiedziec co zrobic jak w tej malej zielonej kostce mam juz kabelek idacy do pinu nr10. piny 8 i 9 sa puste ale przy 10 idzie jakis kabelek (koloru nie pamietam - sprawdze w sobote)
  8. no i pytanie - u mnie ta opcja nie dziala ;/ tzn robie wszystko jak opisano - krok po kroku tylko ze nie chce mi zapisac - dodam ze auto to e46 328I z 2000 roku
  9. no to tak: plywaki oba poruszaja sie plynnie w calym zakresie, oba plywaki umieszczone w baku wlasciwie i bez problemu sie podnosza i opuszczaja bez zachaczania o nic, szczegolnie ze w chwili obecnej nie bylo zadnego problem z wlozeniem tego ze wzgledu na brak tych koncowek :/ ale problem jest taki ze pokazuje inne ilosci paliwa za kazdym razem jak przekrece kluczyk wiec ktorys z plywakow glupieje - teraz jak okreslic ktory?
  10. witam, problem polega na tym ze za kazdym razem jak wlaczam zaplon wskaznik paliwa pokazuje mi inne wartosci, tak samo jest jak sprawdzam w funkcjach ukrytych to wywala mi rozne wartosci za rowno dla poszczegolnych plywakow jak i za kazdym razem inne ilosci paliwa. wiem ze to oznacza ze ktorys plywak jest uszkodzony, teraz tylko jak okreslic ktory? dzis wyciagnalem oba plywaki i tu niespodzianka :evil: :evil: tak wyglada plywak po stronie z pompa: http://img576.imageshack.us/img576/4920/obraz003h.th.jpghttp://img404.imageshack.us/img404/2302/obrazp.th.jpghttp://img241.imageshack.us/img241/7329/obraz008y.th.jpg a tak drugi: http://img69.imageshack.us/img69/6590/obraz005xx.th.jpghttp://img541.imageshack.us/img541/6109/obraz006oi.th.jpg domyslam sie ze te polamane elementy sa potrzebne. teraz jeszcze moje pytanie - jak sprawdzic ktory plywak jest uszkodzony? z gory dziekuje za pomoc.
  11. pod ori radio BMW? bo jesli chodzi tylko o zwrotnice to nie potrzbuje bo mam filtr we wzmacniaczu
  12. ale jak podlaczyc kable RCA do standardowego radia BMW?
  13. jak wyzej. mam e39 540iA '98 rok i mam w nim zestaw audio DSP ale chcialbym podlaczyc skrzynie basowa JBL ktora mam z poprzedniego auta. moje pytanie - jak i gdzie wpiac sie w wiazke przewodow idaca do glosnikow tylnich bo nie chcialbym prowadzic nowego okablowania pod glosniki przez cale auto
  14. jesli chcesz wymienic tylko wklady i te plastikowe obudowy zewnetrzne pozostawiajac swoj mechanizm i podstawe to smialo mozesz kupowac. wklady sa takie same i tak samo z obudowami, jedyna roznica jest w podstawie, ktora jest pod innymi katami
  15. pasuja mocowania ale nie bedziesz nic widzial bo w angliku kierownica jest po drugiej stronie i sa inne katy pod jakimi lusterka stoja. przerabialem ten sam temat wiec wiem o co chodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.