Skocz do zawartości

uroboric_tom

Zarejestrowani
  • Postów

    118
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 525d touring
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia uroboric_tom

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Z pilota można otworzyć całą klapę, a mi chodzi o szybę w klapie.
  2. Witam, mam (dość częsty wśród posiadaczy e39) problem, mianowicie zaczęło się od niedziałającej wycieraczki i spryskiwacza tylnej szyby, teraz kolejno przestało działać podświetlenie tylnej tablicy rejestracyjnej i otwieranie tylnej szyby w klapie bagażnika. Stawiam na zniszczone przewody w klapie, tylko podejrzewam, że żeby się do nich dostać muszę otworzyć tę szybę w klapie. Da się to zrobić jakoś "awaryjnie" bo z przycisku pod obudową wycieraczki nie działa i jestem w d ...
  3. Z zewnątrz wygląda naprawdę ładnie. Mogłeś dorzucić jakieś zdjęcia wnętrza :)
  4. Dzięki Dombrek :) po prostu zastanawiało mnie, że drgania występują tylko w określonych przedziałach prędkości. Dlatego od razu raczej wykluczyłem krzywe tarcze np. Zawieszenie, poduchy skrzyni i silnika chyba też bo raczej drgania byłyby odczuwalne cały czas. Zacznę od łącznika i podpory wału oraz wyważenia kół, dzięki :)
  5. Witam, w końcu kupiłem swoje e39 :D oczywiście nie obyło się bez kilku drobnych (mam nadzieję) usterek. Po primo - podczas jazdy przy kilku zakresach prędkości czuć drgania, a konkretnie przy ok 25-30km/h , przy ok 50-55 km/h i jak łatwo się domyślić przy ok 110 km/hm. Czyli jakby nie patrzeć są to wielokrotności. Drgania ewidentnie są odczuwalne w całym aucie. Brak bicia na kierownicy, zero stuków z zawieszenia itp. Niestety mój zaufany mechanik dość poważnie się rozchorował i nie mam gdzie chwilowo odstawić auta na sprawdzenie. Ktoś może przerabiał podobny temat ?
  6. Dzieki Shadow. Czyli auto było poważnie grzebane pewnie, więc pozostaje odpuścić. Widzę, że kupno ładnego e39 525d touring w rozsądnej cenie to mission impossible.
  7. Witam, czy ktoś się może orientuje czy w autach z silnikiem m57d25 (525D 163KM rocznik 2002) były montowane fabrycznie manualne 6cio biegowe skrzynie ?
  8. Dzięki Panowie! Zaraz będę dzwonił do właściciela żeby mi udostępnił VIN.
  9. Witam, czeka mnie przesiadka na e39 w touringu, mam już "ustrzelone" 4 egzemplarze i w jednym zastanawia mnie kierownica - konkretnie jest taka sama jak w większości e46 (chyba, jestem ogólnie laikiem). Czy e39 miały fabrycznie montowaną taką wersję kierownicy czy taka zamiana to raczej inicjatywa właściciela (np. po wystrzelonych poduszkach) ? Dorzucam foto: http://s28.postimg.org/vhpxycv8t/DSC_6371.jpg
  10. Ok, poradziłem sobie. Tak dla potomnych - napinacz trzeba naciskać przez dłuższy czas zanim ściśnie się wystarczająco mocno żeby założyć pasek na koło pasowe :)
  11. dzięki za pomoc kajjman, napinacz paska wymieniony. No i pojawił się kolejny kłopot - napięcia samego paska :D zeby założyć nowy napinacz musiałem zdjąć pasek z jednego kółka pasowego. Robię dźwignię na napinaczu i ramieniu napinacza - napinacz lekko się ugina ale nie wystarczy na tyle, żeby założyć z powrotem pasek na kółko paskowe. Ma ktoś jakiś patent na założenie paska ? Najlepiej krok po kroku, zmagam się z tematem już od wczoraj i moja frustracja sięgnęła właśnie zenitu. :mad2:
  12. dzięki za pomoc kajjman, udało się faktycznie wyjąć napinacz :) . Pęknięta jest plastikowa tulejka w miejscu gdzie śruba łączy napinacz z ramieniem napinacza (na dole). Zastanawiam się też czy napinacz nie powinien lekko sprężynować , mój po wyjęciu jest nieruchomy zupełnie. No i zastanawiam się czy mogło coś paść w alternatorze z powodu luźnego paska. Bo alternator nie ładuje nawet jak dociskałem ramię napinacza w trakcie pracy silnika - pompa wspomagania cichła a dioda ładowania na zegarach nie gasła. :mad2:
  13. Jak w temacie - probuje wyjąć napinacz paska wielorowkowego (od pompy wody i alternatora), niestety porada z ksiązki "Sam naprawiam..." to jakiś niesmaczny żart, robię sobie dźwignię wkrętakiem i da się tylko troche to wszystko ruszyć, o poluzowaniu nie ma mowy. Pomocy bo auto muszę mieć na dziś wieczór i walcze z tym od dwóch godzin, zaraz w tej frustracji po prostu odkręcę te śruby trzymające napinacz na ramieniu i tłumiku drgań :mad2: choć boję się, że coś mi tam wystrzeli albo uszkodzę gwinty.
  14. Dziękuję za pomoc Panowie, faktycznie po nagięciu wahacza udało się wcisnąć sprężynę :D
  15. Dzięki seba e36 i Bizon8000 za szybkie odpowiedzi. Zapomniałem wspomnieć, że mam Compacta, i osadzenie sprężyn u mnie wygląda trochę inaczej niż na zdjęciu. Ale będę próbował po południu i dam znać jak wyszło, jeszcze raz dzieki :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.