Skocz do zawartości

-Zygfryd-

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320D 2013r. Wcześniej było E90 320D 2005r. oraz E46 330D 2000r
  • Lokalizacja
    Białystok

Osiągnięcia -Zygfryd-

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. W tamtym toku wymieniłem wszystkie 4 świece na nowe BERU razem ze sterownikiem. Samochód odpala za każdym razem, jednak zastanawia mnie dlaczego nigdy nie widziałem sprężynki od grzania świec na wyświetlaczu. Wczoraj było -20. Czy nowe świece są tak skuteczne, że kontrolka nie zdąży się zapalić czy może powinienem sprawdzić sterownik pod kompem?
  2. A może sprawa jest prostsza i nie wymaga żadnego kodowania... Kierunkowskazy palą się ciągłym światłem w przypadku przepalenia żarówki postojowej której funkcję spełniają ringi. Może poprzedni właściciel założył jakieś lewe żarówki w ringach. Komputer uważa, że są przepalone i dlatego uruchomił zastępcze postojówki w kierunkowskazach.
  3. Jeżeli chodzi o chińskie znaczki z allegro to ich trwałość zależy od tego jak się trafi. Kiedyś kupiłem znaczek do swojej poprzedniej e46 i było wszystko ok przez 3 lata dopóki jej nie sprzedałem. Teraz kupiłem znaczek do e90 i po zimie pojawiły się na nim jakieś plamy i bąble tak jakby sól go przeżarła. Znaczki ori są dość drogie, jednak ich trwałość nie podlega dyskusji. Chciałbym zapytać, czy ktoś mający duże zniżki na części w ASO ma także możliwość kupienia emblematów z rabatem? Jeżeli jest taka możliwość, to może któryś z użytkowników który ma zniżki zebrałby od nas zamówienia i gotówkę na hurtowe zakupy?
  4. U mnie klima działa bardzo dobrze. Można latem jeździć w kurtce zimowej :) Oczywiście do czasu kiedy coś się przestawi i zaczyna gotować we wnętrzu, wtedy to najlepiej kąpielówki :P
  5. Cześć Mam ten sam problem, jeszcze go nie rozwiązałem ale mam zamiar to ogarnąć w najbliższym czasie. Jest kilku kandydatów do obwinienia za taki stan rzeczy: - elektrozawór ogrzewania (zacina się i wtedy daje ciepłe powietrze na podszybie i nogi) - czujnik zaparowania przedniej szyby (ciepłe powietrze na szybę) - zacinające się klapki w desce rozdzielczej które regulują przepływ powietrza (najgorsza opcja, bo wymaga demontażu całego kokpitu) - lub czujnik temperatury we wnętrzu. Nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie problem najczęściej występuje przy temperaturach na zewnątrz pomiędzy 3-10 stopni wiec najgorzej jest wiosną. Latem i zimą gdy temperatura jest daleka od tych wartości problem nie występuje.
  6. Cześć Miałem kiedyś identyczną sytuację w mojej E46. Takiej śruby nigdzie nie kupisz. Może na złomowisku lub w ASO? Ja zastosowałem opaskę metalową która idealnie docisnęła klemę i patent działał bez zarzutu. Obawiam się, że w E90 przy tej ilości plastików i osłon wokół akumulatora może to być trudniejsze ale jak się postarasz to zadziała. Przykładowa opaska o której mówię: http://www.doman.com.pl/opaska-metalowa-do-rury-elastycznej Koszt naprawy wyniósł 1,5zł i lekko rozcięty palec :)
  7. inuictus wracając do mojego pierwszego postu. Nie mam otworów w podłodze i muszę je sam zrobić. Dlatego pytam czy tam są jakieś kable itp które mogę niechcący uszkodzić
  8. No dobra chłopaki ale ja nie mam w co wkręcić tych mocowań. http://allegro.pl/bmw-e60-e61-mocowanie-dywanikow-plastik-rzepa-igla-i5090994889.html Rzepy są mocowane podobnie jak zwykłe spinki do dywaników kołkiem który jest zakończony czymś na wzór odwróconej litery T a nie ostrą śrubką z gwintem którą można po prostu wkręcić
  9. Cześć Kupiłem dywaniki do kabiny które posiadają wszyte od spodu rzepy. Aby zadziałały muszę zamontować w podłodze drugą część rzepa która powinna zostać wkręcona w podłogę kabiny w miejscu mocowania spinek dywanika. Element o którym mówię ma oznaczenie 51479171368 (Element rzepowy gwintem śrubowym) http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=51_5690&hg=51&fg=55 Niestety w przeciwieństwie do mojej dawnej E46 w obecnym samochodzie nie mam fabrycznych otworów do mocowania spinek. Sprawdzałem bardzo dokładnie, pod każdym kątem i nie ma możliwości aby były po prostu ukryte albo prościej mówiąc zadeptane na równo przez nie używanie. Czy mogę bez większych obaw wyciąć nożem tapicerskim odpowiednie otwory? Czy istnieje ryzyko uszkodzenia jakiejś instalacji? Każdy kto ma mocowania dywaników wie w którym miejscu powinny się znajdować i właśnie tam będę celował :)
  10. Witam Mój samochód do E90 320D wyprodukowany 03.2005. Rozkodowałem VIN i nie ma tam żadnej informacji o filtrze cząstek stałych. Porównałem wyposażenie z tym które ma w swoim samochodzie mój znajomy i u niego jest wypunktowane, że samochód został wyposażony w DPF. Przesiadłem się do E90 dość niedawno i nie zdążyłem jeszcze zagłębić się w różne tematy związane z tym modelem. Dlatego postanowiłem Was zapytać. Czy każdy egzemplarz E90 z silnikiem Diesla miał zamontowany DPF? Mam powody sądzić, że mój samochód go nie ma. Po 1 brak info przy sprawdzaniu VIN, po 2 wydech jest skierowany do dołu (podobnie jak w moim wcześniejszym E46), po 3 kilka razy zdarzyło mi sie zaobserwować jak "puszcza bąka" np przy wjeżdżaniu na krawężnik (tylko raz widziałem to zjawisko w czasie jazdy). Przyznam, że brak przeklinanego przez wielu DPFa będzie dla mnie bardzo dobrą informacją :) Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
  11. Cześć Zauważyłem, że mam problem z przyciemnianiem lusterka. Po prostu raz działa a raz nie. W czym może tkwić problem? Nie ma żadnego syfu na czujnikach. Który moduł jest za nie odpowiedzialny i ile może kosztować naprawa? Może te pytanie wyda się troche banalne, ale powiedzcie proszę, czy funkcję samo ściemniania ma tylko lusterko wewnętrzne na szybie czy także lusterka boczne na zewnątrz auta? Dziękuję za pomoc Pozdrawiam
  12. W sobotę trochę powalczyłem z tą zmieniarką. Nie chciałem wyciagać radia więc zacząłem od bagażnika. Chciałem sprawdzić przewody, czy może nie wypięła się wtyczka od zasilania. Zdjąłem tapicerkę, wtyczki wyglądają OK. Czy ktoś z Was orientuje się skąd zmieniarka czerpie zasilanie? Jest ono doprowadzone bezpośrednio z radia czy gdzieś po drodze jest wpięta w instalację? Dzięki za odpowiedź
  13. http://allegro.pl/becker-silverstone-6-disc-changer-2660-i3262414609.html Moja zmieniarka jest identyczna jak ta z linku. Nie widzę tutaj żadnego miejsca na bezpiecznik. Może ktoś ma inny pomysł? W ostateczności wyciągnę radio, ale wolę tego uniknąć aby później nie mieć problemów jeżeli pójdą zatrzaski od listw na kokpicie
  14. Skoro kiedyś działała, a ja jej nie odłączyłem to chyba tak :)
  15. Cześć Mam w samochodzie zamontowaną zmieniarkę firmy Becker 2660. Nie wiem czy była zainstalowana fabrycznie, wydaje mi się, że wszystkie fabryczne zmieniarki znajdują się w zabudowie obok nadkola, natomiast moja jest pod tylną półką (sedan). Nie używałem jej od jakiegoś czasu, jednak ostatnio wpadłem na pomysł, że aby posłuchać starych CD. Tutaj pojawił się problem, wciskając przycisk Mode na radiu (Business na kasety) przeskakuje pomiędzy radiem a tape, nie widzi zmieniarki. Gdzie powinienem szukać problemu? Mam wrażenie, że zmieniarka nie ma dopływu prądu, gdyż nie mogę nawet wyjąć magazynku, jednak przeglądając rozpiskę bezpieczników nie znalazłem żadnego dedykowanego do zmieniarki, a te od radia (7 i 41) są OK. Nie chcę jej demonować, bo jest w tak niewygodnym miejscu, że można sobie kark skręcić, ale oglądałem jej zdjęcia na allegro i z żadnej strony nie widać miejsca na bezpiecznik bezpośrednio w niej. Ktoś z Was miał podobny problem? Dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.