Skocz do zawartości

macias-1981

Zarejestrowani
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O macias-1981

  • Urodziny 13.11.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 740i, e36 320i, e39 530d, Obecnie e60 530d - 250KM 600NM
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia macias-1981

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Hej. Pytanie o DPF. Wypala się w mieście co 100-150 km i często procedura jest przerywana co skutkuje błędem i zapychaniem filtra. Wymuszając wypalanie jest ok ale znudziły mi się takie przejażdzki :-) Auto mam od nowości i obecnie ma 202 tyś przebiegu. Obecnie mam problem bo po usunięciu błędu po kilkunastu kilometrach powraca. Parę kilometrów temu wyskoczył błąd czujnika spalin i wymieniłem go na ori. Mój serwis twierdzi że BMW zaleca wymianę filtra po 200 tyś km. Czy macie spradzony serwis w woj. Pomorskim który ogarnia tematy DPFów? maciej
  2. Gdańsk Oliwa ul. Liczmańskiego. Serwis specjalizuje się tylko w bmw.
  3. To akurat nie jest dobra rekomendacja :-(
  4. Jeśli jesteś z Gdańska to po co aż do Luzina jechać. Masz na miejscu serwis bmw na Liczmańskiego. Jest Wojtek od mechaniki i Robert od elektroniki. Ja się przeniosłem do nich dwa lata temu i wszystko do tej pory bez skuchy. A Robert elektronik zrobił mi kilka rzeczy których nawet ASO nie było w stanie ogarnąć.
  5. W jakim celu miałbyś wymieniać olej po wypalaniu dpf?
  6. Temperaturę można podejrzeć przez ukryte menu, tylko za każdym razem trzeba je odblokowywać. U mnie brak filtra. Usunięty mechanicznie i elektronicznie. Czyszczenie pomagało na chwilę a wymiana na nowy nieopłacalna
  7. Yeero a jak sądzisz... Po co był DPF który wywaliłeś? To nie jest akceptacja kopcenia na forum, tylko akceptacja usuwania fabrycznych części które po cos są .... Zauważ, że z DPFem nie kopcił, prawda? Żeby nie było, ja również mam wywalony dpf i mam program 250 KM i 600 NM ale nie kopci jakąś mocno. Czasami jak się nazbiera nagaru to pusci chmurę ale potem tylko mgiełkę. Coś za coś... Awatar użytkownika macias-1981
  8. Jeśli czuć intensywnie spaliny to może być do wymiany kolektor wydechowy. Często pękają, stąd czuć spaliny w kabinie. Objawia się to również spadkiem mocy auta bo nie ładuje tak turbo jak potrzeba.
  9. Szczerze to Ci nie powiem która to. Mi robił to elektronik od BMW w Gdańsku. Po pierwsze sprawdził masę na samych zegarach i okazało się że jest za niska. Przeczyścił kostkę znajdującą się pod siedzeniem kierowcy (nie wiem którą) i masa wróciła do normy. Niestety niska masa uszkodziła zegary i skończyło się wymiana całych zegarów na używane i kodowaniem. Może spróbuj przeczyścić wszystkie kostki pod siedzeniem kierowcy i zobacz czy dalej będzie przygasać czy problem ustąpi.
  10. górne łożyska amortyzatorów ? Łatwo sprawdzić. Otwórz maskę, poproś kogoś niech położy na nich rękę (są na kielichu na samej górze) i wyjedź z garażu. Sprawdzić nie zaszkodzi.
  11. Pod siedzeniem kierowcy masz kostkę gdzie jest masa na zegary. Sprawdź masę na zegarach i jeśli będzie za mała to przeczyść tą kostkę pod siedzeniem i masa powinna wrócić do normy. Wtedy też zegary powinny normalnie funkcjonować.
  12. No to został Ci jeszcze termostat główny do wymiany i będzie ok. Dalej masz niedogrzany silnik. Powinno być +/- 90°
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.