Skocz do zawartości

marmic

Zarejestrowani
  • Postów

    433
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i / E39 530i
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia marmic

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Próbowałem zmienic ustawienia szyberdacha w e60: Zamknąć szyberdach przy deszczu (tylko przy włączonym sensorze deszczu) Moduł: SHD oder HSDH REGENSCHLIESSEN aktiv Niestety po zakończeniu wyskoczył mi błąd szyberdacha. Przy próbie otwierania, otwiera się po około 10cm. Chciałem przeprowadzić inicjalizację, ale niestety nie działa. Ktos spotkał się z podobnym problemem?
  2. marmic

    Wymiana czujników RDC

    Witam, Orientuje się ktoś czy po wymianie czujników RDC w kołach musi być wykonana inicjalizacja na kompie? Trzeba jakoś przypisać czujniki w kołach do auta, czy wystarczy jedynie inicjalizacja wykonana przyciskiem w aucie?
  3. Padł czytnik navi. Możesz spróbować wgrać ponownie soft.
  4. Jasne, wypalałem obraz z prędkością x4- próbowałem na verbatim i na sony.
  5. Niestety nie znam historii tej navi. Od czasu gdy jest w moim posiadaniu czytnik nie działa.
  6. http://chomikuj.pl/Mr.Lova/BMW_has*c5*82o+to+marka+samochodow+z+malych+liter
  7. Odłączenie prądu nic nie daje. Bardziej zastanawia mnie czy aby problem nie tkwi w laserze lub źle nagranej płycie (wersja lepsza), czy w pamięci flash.
  8. Witam Problem dotyczy czytnika navi MK3 w E39. - Brak opcji nawigacji na ekranie - Na czytniku nie świeci dioda led - Po wrzuceniu płyty z softem czytnik wypluwa ją po jakiś 10 sekundach po czym wciąga ponownie i tak bez końca - W INPA nie widać czytnika navi - Na monitorze oczywiście widoczne jest menu z tunera TV Próbowałem już wielu płyt z softem, niestety bez powodzenia. Znalazłem informacje iż prawdopodobnie naprawa jest jedynie możliwa poprzez ponowne wgranie flash-a. Zatem moje pytanie - czy faktycznie navi jest martwa i tylko jedynie nowy flash może ją uratować, czy może problem tkwi w czym innym?
  9. U mnie nie działało na bezpośrednim przewodzie, natomiast z kondensatorami i rezystorem odpaliło.
  10. Ja w E46 rozwiązałem to w następujący sposób: - CB Presidenta - Wylutowałem panel z radia - Sam panel poszedł do schowka nad popielniczką - Reszta CB pod kierownica, schowana za obudowa nad pedałami - Głośnik wyciągnięty pod podłokietnik (w małej kieszonce na jego tyle) - Gruszka jest schowana w schowku tunelu środkowego (schowek z roletą)
  11. http://www.przeklej.pl/plik/ukryte-funkcje-bmw-e46-i-e39-pdf-00071c7f334j2j6
  12. Musisz wyciągnąć manetkę. Od przycisku BC idą dwa kabelki, które w moim przypadku najnormalniej w życiu przetarły się. Wystarczy je zlutować i zaizolować.
  13. Tu masz pokazane na przykladzie E46, w E36 jest identycznie
  14. Inna sportowa kierownica, inny kluczyk, poprawione mocowanie wózka, podnoszone klamki (choć tutaj nawet nie wiedziałem ze we wcześniejszych wersjach było inaczej) były stosowane już w E46 przed liftem. Zdaje się ze własnie coś kolo polowy 2000 roku, dokładnej daty niestety nie znam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.