Skocz do zawartości

montecarllo

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    poddębice

Osiągnięcia montecarllo

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. z chęcią bym podmienił krokowiec ale wydawać 100zł i okaże się, że to nie to, to trochę mi szkoda, zobaczę jeszcze jak będzie jutro.
  2. dzis po odłaczeniu akumulatora na noc wszystko ok było rano, może to sekwencja cos psuje, sam juz nie wiem
  3. to spadanie obrotów wygląda mniej więcej tak :
  4. wydaje mi się że jest to spowodowane nagłym spadkiem napięcia przez włączenie klimy (odszranianie szyby) i ogrzewania szyby, silniczek krokowy wyrównuje ale wg mnie spadek jest zbyt silny i gwałtowny bąź silniczek działa z opóźnieniem , jak to mogę sprawdzić ?
  5. no tak ale wystarczy że go zapalę ponownie i wszystko jest już ok, no może i on ale komputer nie pokazywał bledu
  6. i znowu rano po odpaleniu i właczeniu odszraniania przedniej szyby i ogrzewania tylnej silnik zgasł po ponownym odpaleniu było juz lepiej. Mam pytanie jaie powinny być obroty na ssaniu jak silnik jest zimny przy temp +4 na dworzu, u mnie były około 800 czy nie za niskie
  7. dziwne tez ze nie występuje to zawsze i że tylko przy obciążeniu przez np klime wiec chyba to nie jest jednak jakaś nieszczelność na wężu
  8. a jak można sprawdzić tą odmę? co do gumy od przepływki to jest ona cała
  9. ps. dodam, że przepływomierz zmieniłem na inny, silniczek krokowy oraz przepustnicę wyczyściłem a na komputerze nie ma żadnych błędów, sytuacja występuję najczęściej jak po odpaleniu silik jest właśnie mocno obciążany np przez nawiew na maxa i klimę
  10. Witam, problem polega na tym, że jak silnik jest zimny (po nocy) i obciążę go poprzez włączenie nawiewu na przednią szybę (klimatronik) i ogrzewania tylnej szyby to obroty spadają z 900 na jakieś 400 i muszę dodać gazu aby silnik nie zgasł. Jak silnik zlapie już temperaturę to jest wszystko ok.
  11. tak też właśnie myślałem, że to jakiś elektrozawór może być, ale nie byłem pewny :) Pozdrawiam ps. a już miałem rozbierać podszybie :D
  12. Witam, jak w temacie stojąc na światłach jak silnik chodzi na wolnych obrotach w kabinie słyszę takie dziwne pukanie jakby jakiegoś plastiku lub jakiegoś zaworka z okolic podszybia, jak podnoszę maskę to przy silniku nic nie słychać jedynie delikatnie właśnie przy tej kratce przy podszybiu, dźwięk jest lepiej jednak słyszalny w kabinie. Co to może być? Pozdrawiam
  13. a mógłbym poprosić o jakieś dokładniejsze info bądź foto pozdrawiam
  14. jak odłączam krokowca to obroty delikatnie wzrastają, a gdzie jest ten czujnik temperatury?
  15. Witam, mam problem, samochód po rozgrzaniu ma obroty na biegu jałowym w granicach 1000-1200, jak je mogę ustawić? dodam że kręciłęm tą linką przy przepustnicy ale to nic nie daje one i tak po jakimś czasie i tak wracają na 1200. Czy to może być spowodowane silniczkiem krokowym?Jak najlepiej wyregulować te obroty żeby były optymalnie? Ps a jakie są objawy gdy jest zepsuty czujnik położenia przepustnicy? Może to on jest winny, ja byłem u mechaników bo falowały mi obroty i może tam coś pokręcili.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.