Skocz do zawartości

gt_2005

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Oświęcim

Osiągnięcia gt_2005

  1. dobrze piszą, trzeba sprawdzić termostaty i wtryskiwacze a później wycinać
  2. ja się męczyłem z tym 3 miechy, później doszedł problem ze światłami drogowymi....
  3. Mała podpowiedź. Światła stop obydwa są w górnej wtyczce patrząc na moduł zamontowany w aucie. U mnie były w pinach 9(prawy) i 43(lewy). Yes!!! That worked just perfectly Changed: From pin 14 in X14260 to pin 16 in X14260 From pin 41 in X14261 to pin 18 in X14260 Now i have FRM3 on my pre-facelift 1 series E87 working perfect Guide: For alle those people that have a pre-facelift E87 with FRM1 that wants to change to the FRM2 or FRM3 unit, they have to change some pins in the FRM light connectors to make all lights work after upgrade! All lights will work except the right and left brake lights because the pin assignments in the connectors are different for the brake lights between FRM1 and FRM2/3! For cars without xenon you have to change: (Also for cars with xenon) 1. Grey/Yellow wire from Pin 41 in the X14261 connector to Pin 18 in the X14260 connector which is the brake signal wire for the right brakelight. 2. Grey/Violet wire from Pin 14 in the X14260 connector to Pin 16 in the X14260 connector which is the brake signal wire for the left brakelight. Cars with FRM1 uses a combined Brake/Parklight so after changing these pins, the brake light will be dimmed when not braking and will light up when braking just like it should. If you like me, have changed to the facelift LED taillights, you have to code the FRM2 / FRM 3 unit to disable the rear parklights, cause the LED stripes are already the park lights, so if you dont code the unit, you will have both the LEDs and the dimmed brake light lit as park lights For cars with xenon and HIGH LED taillights you have to change: 1. Grey/Yellow wire from Pin 41 in the X14261 to Pin 9 in the X14261 connector which is the brake signal wire for the right brakelight. 2. Grey/Violet wire from Pin 14 in the X14260 to Pin 43 in the X14261 connector which is the brake signal wire for the left brakelight. Optional for proper HIGH LED taillight retrofit to power the LED lights (only works for cars with xenon FRM unit): 3. A wire from Pin 16 in the X14260 connector to Pin 4 in the left taillight connector. 4. A Wire from pin 18 in the 14260 connector to Pin 4 in the right taillight connector. Congratz! You now have a have pre-facelift 1 series E87 working perfectly with FRM2 or FRM3 unit with or without xenon!
  4. Potwierdzam, wtryskiwacze są do sprawdzenia. Ale trzeba je wyjąć i sprawdzić na maszynie. U mnie wyszedł jeden po podłączeniu do komputera a na stole padnięte dwa.
  5. Kolego gooLucas . To cykanie wydaje rozgrzewający się wydech. Prawdopodobnie podczas wymiany sprzęgła mechanik rozkręcał wydech. Skręcając go nie zrobił tego tak jak był ustawiony poprzednio. Trzeba popuścić śruby na wydechu podczas pracy silnika i owego cykania i próbować go przestawić w pierwotne położenie aż przestanie wydawać jakiekolwiek dźwięki. U mnie pomogło. Łapy wkładał mechanik z 20-letnim stażem.
  6. Witam. Jeżeli dalej odczuwalne jest chwilowe zdławienie po lekkim dodaniu gazu w zadanym przedziale obrotów to tak ma być czy dalej jest coś nie tak. Wymieniłem termostaty ,usunąłem klapki, wyczyściłem dolot i egr i szarpnięcie jest mniejsze.Czyszczenie na 2-gim biegu też było. Jednak pomimo wszystkich zabiegów dalej czasem się udławi i na zimno ma obroty nierówne. Dodam jeszcze że jak odłączę wężyk sterujący od egr to wszystkie dolegliwości mijają. Pytanie: czy może być uwalony egr czy zaworek strujący ???
  7. Prośba o rozkodowanie WBAUG51070PV40572 ps. miała fabrycznie dpf bo go nie ma ...
  8. Wiadomo coś nowego w temacie ?
  9. Witam. Miałem podobny problem. Padła żarówa wiec otworzyłem reflektor żeby sprawdzić jaka tam siedzi. Przy okazji obejrzałem soczewkę i odbłyśnik. Troszkę były już zakurzone. (100 tyś) Po zakupie żarówek zaopatrzyłem się jeszcze w taką ściereczkę do szyb i luster . Rozłożyłem reflektory i przed wymianą żarówki wyczyściłem odbłyśnik i wewnętrzną stronę soczewki. Ściereczkę trzeba zwilżyć wodą destylowaną albo przegotowaną .Odbłyśnik wytrzesz palcem owiniętym ściereczką (dziura jest wystarczają duża ) , tylko delikatnie. Do oczyszczenia soczewki potrzebny będzie jeszcze giętki drut 30 cm . Koniec drutu na dł 3-4 cm zagnij pod kątem prostym i owiń ściereczką . Przez gniazdo żarówki włóż drut i ostrożnie powycieraj soczewkę .Żeby podglądnąć czyszczenie soczewki popatrz na lampę z przodu. Na koniec sprawdź czy nie ma smug. Poskładaj wszystko do kupy i gotowe. U mnie różnica była naprawdę duża po zabiegu. PS Nie dałem rady wytrzeć soczewy od strony zewnętrznej .Jak ktoś może napisać jak to zrobić bez rozklejania lampy to poproszę . Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.