Skocz do zawartości

gerro

Zarejestrowani
  • Postów

    508
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    warszawa falenica
  • Zawód
    POLIGRAF

Osiągnięcia gerro

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

0

Reputacja

  1. gerro

    brak haczyka holowniczego

    w serwisie koszt chyba 50zet
  2. każdy inny sposób jest bolesny dla rąk w okolicach od nadgarstka do łokcia ,chyba że masz bardzo malutkie rączki . widziałem ręce elektryka , który naprawiał mój rozrusznik , po tej operacji powiedział że więcej w BMW nie będzie się podejmował naprawy owego bez demontażu kolektora
  3. ściągnij podsufitkę i sprawdź czy aby napewno dach jest przystosowany do relingów , powinien mieć wzmocnienia . Kolega miał podobną sytuacje w fordzie mondeo i niestety nie dało rady przymocować relingów właśnie z powodu braku wzmocnień
  4. sorki za to ch może to było od innego chamo.... :D
  5. patrząc od spodu drzwi są dwa otwory po opuszczeniu szyby jest dostęp do śrub na jakiegoś torxa nie pamiętam jakiego , regulacja położenia szyby dość dokładana ale wymaga cierpliwości (szyba w dół regulacja szyba do góry i tak parę razy) reszty śrub tych pod boczkiem nie ruszałem chociaż po zdjęcu boczka dostęp jest dużo lepszy niż od spodu
  6. gerro

    Licznik cyfrowy

    można wymienić , można tez próbować naprawić na allegro ktoś to robił. a żarówki owszem są tylko że na fotce widac jak świecą.
  7. gerro

    Licznik cyfrowy

    z góry przepraszam za bezwartościowość mojego postu brak słów :evil: coś bym napisał ,ale poprostu brak słów i jeszcze use the serch a jak
  8. nie powinna się świecić tak długo 15- 20 min. max
  9. lampka owszem gaśnie po jakimś czasie a co z resztą ? nie wydaje mi się żeby auto wyłączyło coś jeszcze i raczej wątpię żeby było jakiekolwiek wyłączanie zasilania na czas , lampka jest jedynym układem wg mnie oczywiście
  10. na ubezpieczeiniu powinna być cesja tzn w razie czego kasa dla banku chyba że cesji nie ma lub bank zadecyduje że kasę możesz dostać Ty nie biorę pod uwagę tego żę właścicielem auta jest bank
  11. nie chcę się kłucić ale miałem u siebie i taki przypadek i taki pompa owszem kręci się daje radę schłodzić silnik jednak nie ma siły przepchnąć płynu przez leciwą już niestety(a więc i zamuloną) nagrzewnicę do której prowadzą dość wąskie rurki (patrz rury prowadzące do i z chłodnicy przekrój chyba 3x większy) co do niskiego poziomu to nawet nie brałem tego pod uwagę ponieważ takie rzeczy sprawdza się na samym początku a nie zadaje pytanie na forum, osobiście kiedyś mogłem sprawdzić w swojej 5 że dopiero kiedy brakowało płynu w zborniczku wyrównawczym tym przy chłodnicy ,nie na podszybiu bo takie są w większych silnikach ogrzewanie dawało ciała (na postoju jak i w czasie jazdy) wracając do pompy też niewierzyłem że jej wymiana jest konieczna jednak po wymianie zmieniłem zdanie
  12. nie odrazu ale na 99% termostat powoduję przegrzanie lub nie dogrzanie silnika więc przy szybkiej jeździe silnik nie dogrzany lub w korku przegrzany a więc w srodku ciepło wręcz gorąco zapowietrzenie zazwyczaj słychać bąbelki powietrza przelatujące przez nagrzewnicę i tak przy niskich jak i wysokich obrotach słabo grzeje
  13. Panowie różnica w sile chamowania pojawia się dzięki różnicy wymiarów powierzchni chamujących z przodu tarcze są dużo większe niż z tyłu o sile hamowania bębnów nie będę wogóle wspominał i tylko to powoduje różnicę bo z fizyki (szkoła podstawowa) wiemy że ciśnienie w układzie jest takie samo dla wszystkich kół no chyba że fabryka montuje gdzieś po drodze zwężki ale to nie miało by najmniejszego sensu
  14. gerro

    jak odróżnić silniki?

    dla mnie to te same silniki w innej budzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.