Skocz do zawartości

robson76

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 523i sedan 1996r
  • Lokalizacja
    Ciechanów

Osiągnięcia robson76

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Miałem podobny problem, zerknij tu viewtopic.php?f=72&t=62946
  2. robson76

    Woda w bagażniku

    Dzieki za rady. Mam sedana i rzeczywiście woda dostaje się przez lampe bo zauważyłem pod nią zaciek. Pozdrawiam.
  3. robson76

    Woda w bagażniku

    Przy okazji porządków w aucie zauważyłem w kufrze jak uchyliłem boczek tapicerki z lewej strony, ze mam tam wodę. Dzień był pododny, nie byłem na myjni, więc musiała się ona zbierać od jakiegoś czasu. Może podpowiecie gdzie jest odpływ, bo może sie zatkał. Mam tam teraz taki brud i nic nie widać.
  4. Panowie ten tłumik z pierwszego linku jest do małej pjemności i ma przelot na prosto. Bmw 523 ma wlot po skosie i chyba 520 też. Po co więc kombinować przy montażu jakieś kolanka albo giąć rurę żeby dopsować tłumik. Ten który ja podałem jest jak oryginalny katalizator ma takie same wymiary, co najważniejsze tę samą średnicę rur, po prostym montażu nic nie puka o podłogę i jest małe prawdopodobieństwo uszkodzenia pozostałych tłumików bo nie ma naprężeń. Te pare złociszy zaoszczędzonych w zakupie wydasz później przy montażu.
  5. Tłumik z pierwszego linku jest mały i nie do tej pojemności. Nie wiem jaki masz układ rur w aucie, bo dla mnie idealny był ten ze skośnym wejściem. Nie trzeba było nic dospawywac ani kombinować. Panowie jak dla mnie to jest rewela w porównaniu do tego co było. Nie ma tego okropnego brzęku przy dodawaniu gazu no i nie muli przy przyspieszaniu, obroty wzrastają płynnie bez zawahania. Według mnie koszt 180zl nie jest aż tak duży i zakładaj tłumik i ewentualnie czekaj aż się trafi okazyjnie katalizator jak chcesz mieć serie. Ja zrezygnowałem z kupna kata, tłumik spełnił oczekiwania i żałuje że sie nie zdecydowałem wacześniej na jego założenie, bo każdy dzień kiedy wreszcie słyszę silniczek jest bezcenny. :D
  6. Przepraszam za dwa posty ale coś mi zmuliło net. Z tłumikiem jak narazie nie mam żadnych problemów. Co do trwałości to sie nie wypowiem bo mam go dopiero niecały rok.
  7. Wstawiłem tłumik od tego sprzedawcy. Na fotce to ten w środku. Za montaż zapłaciłem 50 zł. http://moto.allegro.pl/item535955510_tlumik_przelotowy_bmw_mercedes_audi_alfa_romeo.html
  8. W mojej 523 wstawiłem zamiast katalizatora tłumik przelotowy i jestem zadowolony. Autko cichutko pracuje, płynnie przyspiesza i nie ma juz okropnego brzęczenia. Polecam jako tańsze wyjście z problemu z katem. Montaż bezproblemowy bo tłumiki tak zwane duże "L" idealnie pasują. Strumienica napewno jest głośniejsza.
  9. robson76

    katalizator e39 520

    U mnie w 523 był katalizator ten ze skośnym wejściem ale poprzedni właściciel wywalił z niego wkład i dźwięk autka był straszny.Kupiłem na allegro od gościa z Olsztyna tłumik przelotowy firmy AWG i po pół roku od założenia jest cicho.Koszt 120 złociszy plus montaż 50.Co do mocy to powiem ze przyspiesza płynniej ale nie wiem jak powinna hulać z katalizatorem.
  10. robson76

    Ciśnienie oleju

    Mam podobnie jak rozgrzany silnik to mrugnie czasem kontrolka oleju.Dzis bylem u mechanika i sprawdził cisnienie i jest ok.Obstawia walnięty czujnik ale narazie zobaczymy co bedzie na świeżym oleju.Zalałem valvoline maxlife 10w40.
  11. Padł moduł świateł.Poszukaj na forum jest o tym dużo.
  12. robson76

    Vin kto rozszyfruje?

    Ja rowniez poprosze. VIN WBADD31090BU09573
  13. Mialem ten sam dylemat czy czegoś nie zniszczę.Odkręc srubkę pod klamką opuść szybę i z zewnątrz samochodu odpinaj tapicerkę drzwi od góry.Zatrzaski mocno trzymają ale nic się nie uszkodzi.Tylko nie szarp za tą chromowaną listewkę przy szybie bo jest na stałe a za plastik.Potem podnieś szybę do góry i z wewnątrz auta odegnij wyciszenie i ręką namacaj zamek.Na nim jest takie plastikowe pudełko z kabelkami to siłownik centralnego zamka.Jest on umocowany na wcisk.Trzeba go wyrwać do góry trzyma się dość mocno ale na pewno nic sie tam nie uszkodzi po prosu mocno szarpnij do góry i juz masz otwarte drzwi.Później żeby wszystko zmontować musisz wykęcić zamek z drzwi założyć na niego siłownik centralnego i całość przykręcić.Jak masz poduche to możesz najpierw odpiąć akumulator.
  14. Witam wszystkich. Jestem od miesiąca szczęśliwym posiadaczem E-39 523i z 96 roku i nie żaluje zakupu. Pozdrawiam.Robert.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.