Skocz do zawartości

mariusz827

Zarejestrowani
  • Postów

    521
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    318tds
  • Lokalizacja
    WK

Osiągnięcia mariusz827

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

0

Reputacja

  1. Węże nie trzęsą się, powinny być twarde po rozgrzaniu się do temperatury pracy. Czy działa ogrzewanie ? pozdr. Mariusz
  2. Elektrozawory są na podszybiu obok serwa hamulców. Jeśli nie masz klimatronika (a więc nie ma możliwości oddzielnego ustawienia temperatury dla kierowcy i pasażera, elektrozawór jest jeden (nie podwójny jak w klimatroniku). Niestety, w Twoim przypadku trzeba (chyba) zdemontować dolot, bo dostęp raczej "ginekologiczny". Jeśli chodzi o gaz, to ważne jest jak wpięty jest parownik. pozdr. Mariusz
  3. Po pierwsze, robiłeś test zegarów ? pozdr. Mariusz
  4. Witajcie. Po pierwsze, na wyłączonym zapłonie elektrozawory są OTWARTE. Ustawienia pokrętłami niczego nie zmieniają. Trzeba by sprawdzić, czy węże przy zaworach są ciepłe (czy w ogóle jest elektrozawór, bo poprzedni właściciel mógł zrobić obejście, bo np. nagrzewnica mu leciała). Ja bym wymontował nagrzewnicę, a następnie zobaczyć czy jest przepływ, czy elektrozawory działają (zazwyczaj, jeśli są uszkodzone, to pozostają w pozycji otwarty) - zawór podpięty do kostki - przekręcacie pokrętłem w samochodzie powinno powodować słyszalny dźwięk elektrozaworu. Jeśli wszystko jest ok z elektrozaworami, to zawalona nagrzewnica Chyba, że masz gaz i źle jest wpięty parownik. pozdr. Mariusz
  5. Wydaje mi sie, że compact nie ma visco tylko elektryczny wentylator. pozdr. Mariusz
  6. I jak już odpalasz silnik, to ogrzewanie na max-a. Musi być obieg przez chłodniczkę, bo tam dużo wody wchodzi. pozdr. Mariusz
  7. U mnie wodę wywalał korkiem. Zmieniłem nawet uszczelkę pod głowicą, a okazało się, że jakiś paproch spowodował, że zawór dopustowy był cały czas otwarty i nie robiło się ciśnienie w układzie, bo wywalał właśnie ty zaworkiem wodę. Spróbuj sprawdzić (dmuchnąć) korekt pod tym kątem. Powinien być szczelny. Jeśli chodzi o pompę wody (i jej łopatki), to jeśli ogrzewanie Ci dobrze działa, to znaczy, że jest dobra. Brak ogrzewania może jednak świadczyć o złym odpowietrzeniu układu. Jak widzisz, możliwości jest kilka, więc do roboty :-) pozdr. Mariusz
  8. Sprawdź korek, czy nie jest zaworek upustowy zacięty. pozdr. Mariusz
  9. A tuleje tylnej belki w porządku ? pozdr. Mariusz
  10. mariusz827

    problem z rozursznikem

    Ja obstawiam stacyjkę. pozdr Mariusz
  11. mariusz827

    grzanie sie silnika

    Jeśli masz klimę to sprawdź, czy nie masz syfu (liście i takie tam) pomiędzy chłodnicami. Druga sprawa, to jak wygląda sama chłodnica (czy są lamelki, czy nie spróchniała). pozdr. Mariusz
  12. mariusz827

    Problem z visco...

    A mnie się wydaje, że popszedni właściciel "naprawił" visko poprzez nawinięcie przewodu pomiędzy wisko a wiatrak (zablokowanie na stałe). Visko kosztuje poniżej 200 pln - nie warto oszczędzać. pozdr Mariusz
  13. Nie do końca sam. Trzeba mu pomóc, bo nie wlejesz tyle płynu ile trzeba, jak porządnie nie odpowietrzysz. pozdr. Mariusz
  14. Przerabiałem wcale nie musi puścić po waleniu młotkiem (zazwyczaj pomaga). W moim przypadku zablokowałem koło pasowe kluczem, na klucz 32 długa rura i poszło bez szarpania, ale za to z przyłożeniem sporej siły (sądząc po długości rury - 1.5 metra). pozdr. Mariusz
  15. To, że nie gaśnie podświetlenie licznika przebiegu, to źle, ale to, że po wyjęciu kluczyka jest jeszcze spory pobór prądu to zupełnie normalne. Np. panel klimatronika wyłącza się dopiero po dłuższym czasie (w minutach). pozdr. Mariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.