Skocz do zawartości

gtAreckilt

Zarejestrowani
  • Postów

    1 358
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 M5, Jeep Grand Cherokee
  • Lokalizacja
    Kaszuby - kole Koscereny

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gtAreckilt

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Drzwi pasazera, odciagnac klamke, przekrecic kluczyk na otwieranie do oporu i trzymajac klamke na otwieranie wrocic na pozycje pionowa kluczykiem, blokada drzwi powinna byc zwolniona. to dziala w E34, moze w E39...
  2. Po użyciu zaawansowanych :lol: technik kryminalistycznych, udało się jednak odczytać VIN: Vehicle Identification Number WBAGE61080DN47492 Type GE61 Model 730d - EUR Development Code E38 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M57 Displacement 3.00 Power 135 Drivetrain HECK Transmission AUT Color Titansilber Metallic - 354 Upholstery Standardleder/schwarz - N6SW Production Plant DINGOLFING Production Date 2000-05-11 Standard Equipment 202 Steptronic Steptronic 210 Dynamic Stability Control (dsc) Dynamische Stab. Control (dsc) 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 216 Servotronic Servotronic 245 Steering Column Adjustment Elec Lenksaeulenverstellung Elektrisch 248 Steering Wheel Heating Lenkradheizung 261 Side Airbag For Rear Passengers Seitenairbag Fuer Fondpassagiere 265 Tire Pressure Control (rdc) Reifen Druck Control (rdc) 292 Lt/aly Wheelsl/cross-spoke Styling Lm Raeder/kreuzspeichenstyling 302 Alarm System Alarmanlage 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 319 Integrated Universal Remote Control Integrierte Universal-fernbedienung 341 Bumpers Completely In Body Colour Stossfaenger Komplett In Wagenfarbe 348 Highlight Exterior Highlight Exterieur 352 Double Glazing Doppelverglasung 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 416 Sunblinds Sonnenschutzrollos 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 438 Wood Trim Edelholzausfuehrung 455 Active Seat F Driver And Front Passenger Aktivsitz Fuer Fahrer/beifahrer 456 Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar 464 Skibag Skisack 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 500 Headlight Washer Sys/intensive Cleaning Scheinw.waschanl./intensivreinigung 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 549 Radio Clock Funkuhr 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 620 Voice Input System Spracheingabesystem 629 Car Telephone (gsm) W Card Reader Front Autotelefon Mit Kartenleser Vorn 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 915 No Outer Skin Protection Aussenhautschutz Entfall 937 Request Cd-rom On Delivery Request Cd Rom On Delivery 978 Innovation Package Innovationspackage Information 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 473 Armrest, Front Armauflage Vorn 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 602 On-board Monitor With Tv Bordmonitor Mit Tv 694 Preparation For Cd Changer Cd-wechsler Vorbereitung
  3. Tak jest! Zetknąłem się z tym samochodem i .... EWIDENTNY SZCZEPAN! Nanabył go mój kolega na taxi. Podał VIN SMSem i jakie było moje zdziwienie, gdy przyjechało srebrne E38, a nie czarne. Zaniepokoiło mnie tylko dziwne lakierowanie lewego kielicha z polem numerowym, jakby "przypruszony". Zaczeliśmy sprawdzanie powtórnego lakierowania, ale nic na to nie wskazywało. Komputer też nie wykazywał jakichś manipulacji. Nie działała NAVI, więc czytnik pozostał u mnie. Przyjrzałem się naklejkom na czytniku i znalazłem właściwy VIN, z którego wynikało srebrne 730d. Nie podam tego VINu, bo czytnik leżał pod oknem na poddaszu i wydruk na naklejce niestety zniknął. Światło zrobiło swoje. Czytnik oczywiście do odbioru. :mrgreen: Hydrauliczna klapa się otwiera? :mrgreen: Nie oczekujmy odpowiedzi od jednopostowca, bo po co się tutaj pojawił? Nie komentuję jego wypisywania, ale skąd taka buta i pewność? Zdrówka i bezawaryjności, Arek
  4. To może być za mało, rozszerz pamięć do 1GB. Wiem, że może być problem ze zdobyciem modułu pamięci do starych lapków.
  5. Jaką masz pojemność pamięci operacyjnej RAM?
  6. Na lampach masz regulatory mechaniczne, ale zrób to na stacji diagnostycznej. Nie oślepiaj przeciwników.
  7. Taaaak, tylko panic alarm, jeżeli został zaprogramowany, będzie otwierał klapę bagaźnika...
  8. Uważajcie na firmę Tuborg. Bateria zakupiona w maju zeszlego roku i dwie cele już zwarte. Padły dosłownie, z dnia na dzień. Oczko zielone, akumulator był regularnie pod ladowarką automatyczną. Sprzedawca nie wypiera się gwarancji, ale kosztowałoby mnie przynajmniej dwa dni stracone, przy braku pewności uznania reklamacji. Jest nowy Jenox. Bateria siedziała w moim byłym E34, który wrócił do mnie, dziadek już nie jest w stanie prowadzić samochodu. Jest na sprzedaż, ogłoszona w odpowiednim dziale forum.
  9. Niezalogowany telefon do sieci, brak prawidłowej karty, lub uprawnień sieciowych. Czasami pomaga włożenie SIMa do centralki w bagażniku, a nie w podłokietniku.
  10. Jakieś druciarstwo. Z obu stron powinno być tak samo. Kupiłeś jakiegoś taniego chinola? Prawidłowa przetwornica, to srebrna puszka na lampie. Może to czarne pudełko, to jakiś marny zamiennik oryginalnej przetwornicy i stąd te kłopoty.
  11. Sprawdź kondycję akumulatora, tj napiecie spoczynkowe. Jeżeli bateria będzie miała zwartą celę, to alternator będzie mocno obciążony i pasek może się ślizgać, a pisałeś coś o marnym ładowaniu. Napięcie na akumulatorze przy wyłączonym silniku powinno być większe od 12 V. Przy włączonym przekraczać 14 V.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.