Skocz do zawartości

kris1973

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    2 318
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW G31
  • Lokalizacja
    Radziejów

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kris1973

  1. Każdy moduł musisz dokodować do auta, normalna sprawa. Masz jakieś błędy, czytałeś czymś auto czy wymieniasz na chybił trafił ???
  2. początek 2018, soft aktualizowany w całym aucie w marcu 2022.
  3. Ja mam przedlifta i działa normalnie. Nigdy nie zmienił koloru z zielonego na szary.Coś szwankuje w Twoim aucie.
  4. W każdym dieslu to występuje od 2010 roku. Akcji nie będzie...
  5. W serii F jest inna wiązka, hermetyczna. W serii G peszle wiązki można "rozgiąć", nic nie trzeba nacinać. Jak nie chcecie wymieniać czujnika to wystarczy przy wtyczce do czujnika rozchylić peszel ( jest na środku rozcięty ) w ten sposób można też sprawdzić czy nie cieknie jak by wtyczka nie chciała zejść. Problem występuje najczęściej w serii F, widziałem sporo aut z uszkodzonymi czujnikami. pozalewanymi sterownikami. Naprawa sterownika, czyszczenie daje efekt na chwile. Ropa dostaje się między warstwy płyty sterownika i umiera czasem trawa to kilka miesięcy a czasem nawet rok...
  6. A kto Tobie powiedział o tym haśle ? ASO nie "zakłada" haseł na sterowniki.
  7. Miałem wymienianą 1,5 roku temu i teraz znowu. Termin na wrzesień 2023...
  8. Można, poszukaj w necie, YT jest dużo info nt. Nie jest takie proste jak w serii E czy F.
  9. Błąd wentylatora: 1. Sprawdź przewody i połączenia wtykowe. 2. Sprawdź zasilanie 3. Sprawdź połączenie z masą. Jeśli poprzednie kontrole wypadły pomyślnie: Wymień wentylator elektryczny. Bład sterownika DDE: Wymienić jednostkę sterującą DDE. Opisy ze strony https://bmwfault.codes/
  10. Zaglądałeś pod "podłogę" ? Masz tam akumulator jak chcesz tam włożyć dojazdówkę ? Od 2005 roku nie ma już w BMW dojazdówek tylko zestawy naprawcze więc nie ma miejsca na koła.
  11. Silnik wysilony, wystarczająco dobrze jeżdżący, dość ekonomiczny, ale trwałości 6-cylindrówek BMW się nie spodziewaj... O jakiej trwałości piszesz ? Chyba M57 lub B57 bo na pewno nie o N57. B47 dużo lepszy od N57 jeżeli chodzi o trwałość i koszty ekspoloatacji.
  12. Zrób serwis w warsztacie co ma dostęp do BMW AOS. Jak zrobisz sam tymi programikami i potem zrobisz w ASO lub poprzez AOS to i tak wywali z automatu te wszystkie wpisy.
  13. Na "drzewie" wybierasz DME ( sterownik silnika ) i tam szukasz interesującego Cię parametru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.