Skocz do zawartości

Guanda

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i '03 sedan manual
    bylo E39 525TDS '97 kombi automat
  • Lokalizacja
    Londyn

Osiągnięcia Guanda

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. NIe no to jest co najmniej smieszne. Dlaczego czlowieka ocenia sie po jego butach? Nie kazdy jest bogaty w takim samym stopniu! Co w tym zlego ze ktos kto jest milosnikiem takich czy innych samochodow zeby moc spelnic swoje marzenia-zachcianki instaluje gaz? Czy ktory kolwiek z Was przedmowcow zagorzale negujacych instalacje gazowe nie ma marzen??? Dlaczego na osobnika ktory tankuje gaz do swojej super bryki patrzy sie i smieje w duchu. W czym jest lepszy ten ktory tankuje etyline??? Dajcie sobie siana. Jak zobaczysz faceta w rozowych butach to pomyslisz ze to pedal? Kazdy robi to co uwaza za stosowne i przedewszystkim za swoje pieniadze!
  2. Guanda

    skąd cieknie to paliwo?

    Mialem identyczny problem z TDSem. Jak tylko temperatura spadla w oklice zera czuc bylo ON w srodku. U mnie byla to rozszczelniona pompa wtryskowa, chyba wraz ze spadkiem temp uszczelki pompy stwarnialy i zaczelo poprostu powoli kapac, z czasem coraz bardziej. Obejrzyj dokladnie pompe, a szczegolnie jej tylna czesc. Dodam ze nie mialem wtedy zadnych problemow z uruchamianiem silnika na zimnym czy cieplym.
  3. Guanda

    525i z 2001roku

    na sprzedawce :duh: :search:
  4. Guanda

    E39 Ogromne problemy z turbina

    Szczerze to nie znam odpowiedzi na pytanie co jest nie tak z turbina, ale wiem jak rozwiazac problem. Zmienic na 530i :) Jak reka odjal
  5. Kolego dlaczego Ty nie pojawiles sie tutaj troche wczesniej??? Ja juz dostawalem bialej goraczki, jak tylko uchylilem szybe byla grzechotka, az wkoncu postanowilem odkrecic ta wlasnie nieszczesna oslone tarczy hamulcowej ktora byla dobrze przykrecona czterema srubeczkami i nic nie wskazywalo ze to tam tkwi przyczyna. W momencie poluzowania tej blachy wypadly 3 male kamyczki bardzo dobrze obstukane z kazdej strony :mad2: i grzechotka zniknela jak obiecane 100mln od Leszka Walesy :))
  6. ja bym raczej radzil zeby joker:D sprzedal to bmw i wrocil do poprzedniej marki, tak bedzie lepiej dla nas wszystkich
  7. To na 100% nie klocki bo slychac to nawet jak sie ostro hamuje i najedzie np na studzienke. Moja zona mowi ze to slychac jak b.glosna grzechotka dla dzieci Nie sa to tez amortyzatory bo jak sie kopnie z odpowiednia sila na postoju w opone to dzwiek dochodzi tak jakby z piasty lub lozyska (i nie sa to kulki w lozysku:)) Czy moze byc cos w piascie? ABS i ASR dziala bez blednie.
  8. Odswiezam temat bo nie wierze ze nikt sie z czyms takim nie spotkal
  9. Witam Problem dotyczy przedniego zawieszenia. Dokladnie wyglada to tak ze po najechaniu z niewazne jaka predkoscia na poprzeczne nierownosci drogi np laczenie asfaltu lub pekniecie w ktore kolo delikatnie wpada, slychac tak jakby drzala jakas blacha np: oslona tarczy hamulcowej, ale sprawdzilem i obydwie sa dobrze przykrecone. Dodam ze dzwiek slychac tylko przy otwartej szybie i dochodzi z obydwu kol. Na stacji diagnostycznej nic nie wykazalo. Nie ma zadnych wibracji na kierownicy. Poprostu denerwuje mnie to bo nawet przy predkosci 30-40km/h przy przejezdzaniu przed prog zwalniajacy slychac jakby jakas blacha byla przymocowana "na druty" i czuje totalny dyskomfort. Dziekuje za wszelkie spostrzezenia i uwagi. Pozdrawiam
  10. Guanda

    Problem z ręcznym

    szykuje sie poprostu wymiana dzwigni hamulca recznego. Nie jest to jakas skomplikowana elektroniczna czesc wiec i kosztowac nie bedzie przeciez nie wiadomo ile. Poszukaj na jakims szrocie, napewno cos znajdziesz. Pozdrawiam
  11. chyba powinno wystarczyc http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm
  12. dokladnie jak przyslowie mowi "z malej chmury duzy deszcz" mysle ze j0hnny2007 robi to celowo, bo ile mozna tlumaczyc komus ze biale jest biale a czarne jest czarne, no chyba ze ktos jest daltonista a wtedy to trzeba to nazwac niestety choroba. Wyrazy podziwu dla tych ktorzy nie stracili jeszcze cierpliwosci (choc byli tez tacy co im sie troche zolci ulalo :) ) Czekam z niecierpliwoscia na efekt koncowy "konserwacji" progow
  13. pomaranczowy kolor sygnalizuje jakies niedomaganie ukladu czyli np. klocki lub za niski poziom plynu hamulcowego, a czerwony to hamulec reczny. Pomaranczowy zapala sie na chwile bo to chyba taki szybki test, przeglad ukladu i jesli zaraz zmienia sie na czerwony a po spuszczenia recznego gasnie to wszystko jest ok. Tak mi sie wydaje, jak sie myle to niech mnie ktos poprawi
  14. Halo halo czyzby nikt nie wiedzial o co chodzi z tym radiem?? Powiedzcie chociaz czy zeby to naprawic w jakims zakladzie RTV musze zaniesc dwie czesci tzn odtwarzacz CD i panel sterujacy ktory jest nizej?
  15. Czesc Ogolnie mowiac to trzeba zwrocic uwage na wszystko :) Ale skoro mowisz ze auto bedzie kupowane i uzytkowane w UK to ja bym zwrocil uwage kto nim wczesniej jezdzil, i najlepiej zeby to nie byl "ciapaty", nastepnie jak sam wiesz w UK wazna sprawa jest posiadanie ksiazki serwisowej i najlepiej zeby to nie byl duplikat bo i takie tu widywalem. Nastepnie jak juz na forum ktos b. slusznie zauwazyl jesli diesel to najlepiej max 3-letni z przebiegiem w granicach 80-100tys mil bo wtedy masz prawie pewnosc ze troche nim pojezdzisz zanim zaczniesz sie na niego wkur.... Z racji tegi iz jestes nowy to pewnie jeszcze nikt ci nie powiedzial ze "zanum zapytasz poszukaj" bylo juz duzo tematow pod tytulem na co zwrocic uwage od strony technicznej przy zakupie x30d wiec proponuje uzyc tej opcji to moze wtedy dasz sie przekonac na benzynke :lol:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.