Skocz do zawartości

bingo

Zarejestrowani
  • Postów

    260
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bingo

  • Urodziny 03.03.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Historia:E34,E39,E38,E60,E65 i kilka innych
    Aktualnie :A8 D3 4,2; E46 320CiA
  • Lokalizacja
    Nowy Targ / Harklowa
  • Zawód
    Specjalność - diagnostyka silników i elektroniki samochodowej
    Sprzedaż pojazdów używanych - "Handlarz" :)

Osiągnięcia bingo

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Kupując pełnoletnie auto należy się cieszyć ,że ktoś o nie dbał i stać go było na to a nie marudzić ,że malowany :) Ciekawy jestem czy ktokolwiek ma taką perełkę z oryginalnym lakierem w 100% w idealnym stanie bez rdzy i ryski .Chyba musiałoby stać w garażu całe życie a tam też można zarysować brykę :)
  2. Bo z pozoru mało pali czyli tani w utrzymaniu hehe :)
  3. Kolega ma fajne 525i w sedanie z automatem za 22 tys. PLN z 2001r. Za 15 tys. da się coś znaleźć ale nie będzie to ideał i finalnie kosztami może przebić egzemplarze droższe :)
  4. Instalacja E60 i E65 podobna z tym ,że do E65 wszelkie moduły kupisz za grosze czego nie można powiedzieć o 60. W kwocie 40 tys. prędzej kupisz niewymęczoną 7 niż 5 :)
  5. Rzeczywiście elektronika w nowszych E65 czy też E66 została poprawiona ale to nie znaczy ,że nic się tam nie dzieje ani też ,że we wcześniejszych modelach dzieje się coś poważnego. To dość skomplikowany samochód i większość problemów wynika ze złego serwisowania,drutowania czy lutowania .Jak trafisz przedlifta niegrzebanego przez domorosłych elektryków to nie ma z nim żadnych problemów .To samo tyczy się poliftowych wersji gdzie jak ktoś w niej grzebał to będzie dawać w tyłek. W jednym i drugim przypadku praktycznie zawsze w systemie występują błędy :)
  6. Ciężko czasem zrozumieć rynek :) Ostatnio wystawiałem swoje E60 525i z 2009r. za 61 tys. nawet na tym forum i żadnego odzewu nie było .Auto bezwypadkowe z wszystkimi raportami i dokumentacją serwisową w oryginalnym lakierze z dobrym wyposażeniem ,dwoma kompletami kół alu z prawie nowymi oponami i niedawnym serwisie .A tu się ktoś zastanawia nad amerykańcem ze szkody całkowitej w takiej cenie hehe. Oczywiście mój wóz został już sprzedany znajomemu ,który będzie jeździł lata prostym autem bez stresu czy ma na miejscu poduszki powietrzne i inne graty uszkodzone w takim dzwonie :) Egzemplarz z ogłoszenia powinien kosztować 20 tysi mniej :)
  7. Nie braknie naiwnych co w te bzdury uwierzą :) Przebieg handlowy a do tego przecież książka serwisowa i silnik nadający się do gazu hehe. Gość pewnie nie ma pojęcia co to jest bezpośredni wtrysk i jaki ma silnik pod maską .Aż cud ,że się doliczył liczby cylindrów .
  8. W takim przypadku polecam sprawdzić działanie sond lambda. Może wzbogacać mieszankę i stąd drgania w tym silniku. Oczywiście polecam diagnostykę u kogoś w temacie a nie tylko odczytanie błędów,trzeba porównać parametry. Ostatnio taką naprawiałem i problem był w sondzie przed katalizatorem - wzbogacała niesamowicie.Problem może być również w wtryskiwaczu/ach ale to wszystko wyjdzie na testach.
  9. Za tą kasę z szóstką nie jest zła .Troszkę pracy i całkiem fajne może być .Dla mnie jedyny minus to ,że świeżo sprowadzony a takich nie lubię :)
  10. Bardzo fajny opis! Dodam jeszcze ,że niestety u nas większość części pochodzi z anglików więc chcąc to zapchać do naszych aut trzeba pomyśleć o przełożeniu maty obecności pasażera,przełożeniu instalacji foteli i zakup sterowników foteli bo inaczej pamięć będzie tylko u pasażera :)
  11. Wymagania jak na 14 letnie auto spore :) Dobrze utrzymany diesel to mało realne - przeważnie mają już koło 500 tys. przelotu. Bardzo dobry stan w tym wieku - zdarza się za większą kasę ale i tak zawsze coś jest do roboty. Blacharka w tym wozie w bardzo dobrym stanie też się często nie zdarza. Im bardziej wypasiona wersja tym trudniej doszukać się dobrego egzemplarza - sprawdzone na przestrzeni lat Zamiast fabrycznej navi 16/9 faktycznie lepiej kupić coś co lepiej gra i ma większe możliwości. Masaże w fotelach? Miałem i nie wiem do tej pory czemu to ma służyć :) Gniazdo zapalniczki można dorobić za grosze i mieć ich nawet 10 szt :) Szukaj dobrego auta a nie skupiaj się na wypasie. Jak sporo jeździsz i chcesz coś w bardzo dobrym stanie z małym przebiegiem wybierz inne auto w młodszym roczniku bo nikt nie kupuje diesla żeby jeździć w niedzielę. E39 ,ktore spełnia w części Twoje kryteria kosztuje sporo u nas a za granicą ceny powalają totalnie. Powodzenia w poszukiwaniach .
  12. Miałem 2,0 r4 i 2,0 r6 - różnice w spalaniu praktycznie żadne ale R6 inaczej brzmi ,jest cichy i nie ma nic przy nim do roboty.Wozy z obydwoma silnikami mają podobne parametry więc nie można powiedzieć ,że R6 nie jedzie. Zdecydowanie polecam R6. Co do prezentowanego egzemplarza to ja bym go nie kupił :)
  13. Masz 400km a auto jest niezarejestrowane więc raczej nim legalnie nie wrócisz :) Cena jest OK i pewnie wiele droższych będzie w gorszym stanie ale i tak bym się nim nie zainteresował bo wolę kupić auto od właściciela niż świeżo z lawety :) Ogniska korozji w E46 to norma niestety .
  14. Taki budżet może starczy na sedana z 1,8 ale nie na coupe r6 i to jeszcze z LPG. Osobiście zawsze doradzam samodzielny montaż gazu jak już na siłę być musi a nie zakup z wyeksploatowaną instalacją :)
  15. bingo

    ZAKUP e36 PORADY OPINIE

    Można kupić E36 i dojeździć nic nie robiąc ale jak się chce mieć ładny ,zadbany egzemplarz na pokaz i do jazdy to 5 tys. będzie mało na dokładkę do większości tych aut niezależnie od ceny zakupu- one mają swoje lata i niestety czasem się psują ,rdzewieją itd... :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.