Skocz do zawartości

franus_

Zarejestrowani
  • Postów

    185
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kielce

Osiągnięcia franus_

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. pewnie sciagnoles wezyk podcisnienia od regulatora wtrysku, byc moze ze cos z wtryskami, moze leja? dodam ze ja mialem podobne objawy i u mnie nie grzala sonda.
  2. franus_

    Problem z 318i

    u mnie kolego na ciepłym tez miałem te same objawy, przyczyna była nie grzejaca sonda lambda.
  3. franus_

    mam problem z obrotami

    Problem rozwiązany, przyczyną była sonda lambda, a dokładniej to nie grzała. Po wymiane znów jest gites :D Jakby ktoś potrzebował sprawdzić TPS (czujnik położenia przepustnicy) to daje przydatny link: http://beemka-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=37325&highlight=czujnik+polozenia+przepustnicy
  4. franus_

    mam problem z obrotami

    mam pytanie, bo nie moge nigdzie znaleźć, jakie powinny byc parametry czujnika położenia przepustnicy???(kostka 3 pinowa) i jeszce jedno, sprawny silniczek krokowy powinien mieć 8ohm +- 2ohm, mój ma 8,2ohma ale jak zaniose do domu i złapie troche temperatury to juz prawie 11 jest, czy to normalne?
  5. franus_

    mam problem z obrotami

    podmieniałem dzisiaj przepływke. Bez zmian. :(
  6. pod tylnia półką sa tulejki do zamontowania zagłówków ale bedziesz jeszcze potrzebowal spinki jeśli chcesz mieć regulacje tych zagłówków, bez tego nie bedą stabilnie siedziały i mogą sie poruszać w tych tulejach, jak wyjmiesz tylnia półkę to bedziesz wiedzał o czym mówie,
  7. franus_

    mam problem z obrotami

    koledzy, porazka :x te objawy o których pisałem na początku mojego posta wróciły. Byłem na diagnostyce i znowu błąd przepływomierza i sondy. Dodam że dolegliwości wystepuja na ciepłym silniku, strasznie faluje ale nie zgaśnie, jak wcisne gaz troche to nie reaguje a na max. to sie wkręca ładnie i na troche ustepuje sprawdzałem już wszystko, nowy filtr powietrza, brak nieszczelniści, niema przebicia na kablach, swiece ok, paliwo ok, została ta trefna przeplywka i sonda do sprawdzenia bo tego sie nie da organoleptycznie, Na co obstawiacie, od czego zacząć?
  8. kolego, wszyscy ci polecaja ATE a ty wymyslasz coś??? wtf?
  9. wymiana oleju w skrzyni co 80.000, w dyferencjale co 40.000, płyn hamulcowy wymieniamy co 2lata, o oleju do wspomagania nie znalazłem dokładnych informacji ale też warto co pare latek zmienić podobnie jak płyn chłodniczy , świece co 40.000 i nie zapomnij o oleju w silniku i filtrze paliwa, powietrza i kabinowym:), pozdro
  10. o jaki plastyk dokladnie chodzi kolego?
  11. uklad wspomagania sam sie odpowietrza, a dodam jeszce ze poziom plynu sprawdza sie na odpalonym silniku
  12. kolego, za mocno naciągnąłeś pasek od wspomagania i łozysko wyje.
  13. franus_

    szyba wyskakuje z uszczelki

    no to chyba wada fabryczna, u mnie ten pałąk co trzyma silnik szyb też był pękniety w dwóch miejscach, nity tez już były wyrobione, zespawałem, skręciłem na śruby i narazie jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.