Skocz do zawartości

Gargi4482

Zarejestrowani
  • Postów

    242
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gargi4482

  • Urodziny 17.03.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 323i
  • Lokalizacja
    Świdnik k. Lublina
  • Zawód
    elektromechanik samochodowy

Osiągnięcia Gargi4482

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Jeśli będę miał chwilkę to spróbuje sprawdzić, Prawdopodobnie pompa do wymiany.
  2. Witam! ludzie wierzą w liczniki i w lata a nie stan faktyczny samochodu. Np co z tego że samochód ma nalatane tysiące km jak jest np z 2008 roku. Są tacy naiwni że wierzą w te przysłowiowe 150.000km w dieslach( zawsze są oczywiście wyjątki) w autach 10 letnich i 3 letnich. Liczy się jak się dba o samochód. Pozdrawiam wszystkich skromnych i uczciwych ludzi.
  3. Ja mam 323i z 99 roku i nie mam katów, bo już taki egzemplarz kupiłem, mam zwykłe rurki i nie mam żadnych błędów w ECU. Zależy od normy emisji spalin. Silnik chodzi jak powinien. Aha, też mam 4 sondy.
  4. 18 Signal Camshaft sensor outlet to błąd czujnika wałka rozrządu wydechu. Duże prawdopodobieństwo że np przez niego może i sonde wyrzucać. Możesz spróbować odpiąć pierwsze sondy (wtyczki pod deklem górnym silnika) komputer wejdzie w tryb awaryjny tak jakby ich nie było i zobacz jak będzie chodził.
  5. Witam, bardzo prosiłbym o rozkodowanie tego VIN'u: WBAAM32000AW81145 Będę bardzo wdzięczny.
  6. Ok, dzięki :cool2: Też bardziej ten obstawiałem, bo samochód jeździ tylko troszkę nierówno pracuje, a bez sygnału z czujnika wału raczej by w ogóle nie odpalił.
  7. Witam, u kolegi z naszego forum wyskoczył błąd w sterowniku silnika z programu INPA: 112 Phase sensor Wiem że to jest błąd czujnika albo wału albo wałka rozrządu. Proszę o pomoc w ustaleniu który to.
  8. System do ustawiania geometrii nie pozwoli przejść do nastepnego etapu jeżeli samochód nie zostanie dociążony ale nie każdy przewiduje taką opcję. Ja spotkałem się z tym na jednej stacji kontroli z czterech które sprawdzałem u siebie. Ale co się dziwić, niektórzy "specjaliści" nie wiedzą nawet, że tylne zawieszenie ma regulacje kątów pochylenia. /przednie zresztą też co przewiduje TIS ale fabrycznie jest to zblokowane i zazwyczaj się tego nie rusza/ A możesz powiedzieć jak to rozblokować w przednim zawieszeniu?? Bo jak byłem na geometri to przód ledwie co się łapał (ale łapał) Ustawiali to przez odkręcenie 3 nakrętek na MC personie i przesuwanie nim na fasolkach. przydał by się troszkę większy zakres regulacji.
  9. Zawsze można później wrócić jeśli się nie spodoba do starego. ok 2-3h i dyferek jest zmieniony... Oczywiście napisz jakie odczułeś zmiany :wink: Powodzenia :cool2:
  10. Ten dyfer co wyciągnąłem stukał... Czuć luz się zrobił na przekładni prawdopodobnie pomiędzy wałkiem atakującym a dużym kołem zębatym. To na pewno on, bo po zmianie na ten od 318 jest ok. Nie wiem jak to możliwe, ale wymieniłem go po 100tys. Km przebiegu mojej bemki. Wiem nie uwierzysz że taki przebieg ma (obecnie 123tys.) ale tak jest naprawdę. Aha, i w ogóle nie kręciłem piruetów na asfalcie :|Widocznie wada fabryczna...
  11. Dyfra nie sprzedaję... a poza tym ma on lekki luz i stuka prze ruszaniu... A chcesz go założyć do 318i? nie wiem czy jest sens, chyba że masz zwiększoną moc...
  12. Naprawdę trudno powiedzieć, myślę że mogło spaść, lub wzrosnąć w zależności od sytuacji, np jak się jedzie szybko to mogło spaść, za to w mieście mogło wzrosnąć, ale chyba się to miesza i wychodzi to samo co kiedyś, przy jeździe normalnej mieszanie miasto a trasa 70km w dwie stron na kompie pokazuje mi 8,6L. Dyferenciał poprawił mi to co chciałem a mianowicie przy dużych prędkościach czasami Bemka nie mogła przeskoczyć niektórych progów prędkości, a teraz naprawdę w tych miejscach dopiero ona chce jechać.... Chociaż ma ona 105KM to naprawdę potrafi zadziwić nie jednego :wink:
  13. Co do pełnej ścisłości 318i różni się od 316i dyfrem, 318i ma krótszy. Sam do swojej 316 taki założyłem i jestem zadowolony z tego zabiegu, większa moc przy wyższych prędkościach... Co do udowadniania o gazie. Sam jeżdżę na gazie bo uważam że lepiej jeździć na LPG wszędzie niż na czystej benzynie tylko do "kościoła". Co do Diesla, wolę na LPG niż diesla, bo uważam że kultura pracy silnika jest naprawdę bardzo duża. Oczywiście nie uważam że mając diesla to obciach. Tylko szczerzę mówiąc to Diesel, LPG i Touring to troszkę profanacja marki BMW, bo Bmw to sportowa limuzyna. Ale przecież samochód się ma nie po to aby udowadniać komuś swoje ideologie, tylko żeby mu służył i przynosił radość;) Pozdro :D
  14. Ja też tak miałem, pomogło porządne wymycie przepustnicy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.