Skocz do zawartości

e60530i

Zarejestrowani
  • Postów

    264
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O e60530i

  • Urodziny 04.09.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320i E36,BMW 325i E36,BMW 325i E46,BMW 330xd E46,BMW X5 4,4i E53
    BMW E60 530 i 545,BMW E63 M6
  • Lokalizacja
    Wroclaw

Osiągnięcia e60530i

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. może potrzebuje kasy ..... wiecie jak ciężko sprzedaje się samochody powyżej 150 tys zł podejrzewam jakbyś pokazał mu na stole 150 tys zł to sprzedał by ci ten samochód !
  2. tablice i brief na 100% niemiecki - także dla normalnego obywatela PL auto pochodzi z DEUTSCHLAND REPUBLIK jak na samochód z Italy wygląda "na zdjęciach" bardzo atrakcyjnie. na 100% nie znamy jego historii - mogło się zdarzyć że auto zostało kupione jako nowe w Italy a zarejestrowane zostało w Niemczech i użytkowane przez Niemca. najlepiej sprawdz czy Niemiecki Brief jest świeży czy z 2007 roku
  3. tez jestem tego samego zdania . albo zastanowic sie nad nowym modelem np F10 M5
  4. bez przesady ! 3 setki::) na paliwo wtedy by wydał około 300 tys zł::) komora silnika wyglada ok -wszystkie naklejki tak jak powinny byc::) fotel po 8 latach tak bedzie wyglądał - ponizej zdjecie z mojej M6 - 2006 i 110 tys km - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2cfa2658d38be61b.html
  5. data pierwszej rejestracji jest 13.01.2010 - ta data jest brana z poprzedniego dokumentu. data 17.10.2012 jest data zarejestrowana w niemczech w landzie Meppen Nie mamy małego briefu zeby zobaczyc tam date. Mieszkasz w niemczech a nie wiesz - a ten zapis na dole briefu co oznacza::) ausgestellt für das aus dem ausland eingeführte fahrzeug Wiem należysz do forumowiczów którzy tylko i wyłącznie mają racje - wydrukuj sobie ten brief z tym zapisem podejdz do pierwszego lepszego ZULASUNG SERVICE i wytłumaczą ci to po niemeicku jak to wygląda z Autami z NL
  6. Co ty piszesz? data pierwszej rejestracji w niemczech 13.01.2010 a data wymeldowania 17.10.2012 Wiec gdzie ta firma z Meppen miala samochod 1 dzien? kolego data pierwszej rejestracji w rubryce B 13.01.2010 - ta data zostala przepisana z NL dowodu rej zobacz na daty pod pieczątkami lub w zapisach na dokumencie tam znajdziesz date zameldowania (wypisania brifu) i data wyrejestrowania jak znajde taki brief to wam wkleje na przykladzie mojego audi w Rubryce (I) Datum masz podaną date zarejestrowanie w Niemczech w landzie Meppen (duzy brief) a na odwrocie małego Briefu. Najczęściej jest to ten sam dzien - zarejestrowanie i wyrejestrowanie
  7. Witam was szanowni koledzy. Przeczytałem większość waszych postrzeżeń na temat tego auta i postaram się sie wtrącić parę groszy od siebie. Kupiłem w Holandii w ubiegłym roku Audi. Auto w komisie gdzie SA dobre ceny; samochody na export. Audi kupiłem: dostałem umowę kupna i xero dokumentów holenderskich. Oryginały miąłem dostać pocztą. Po tygodniu otrzymałem brief niemiecki, którym była wpisana firma niemiecka z okolic Meppen. O co chodzi!? Chodzi o zwrot nie podatku VAT tylko BPM (podatek od luksusu, który każdy holender płaci jak kupuje nowe auto w salonie) Później żeby go odzyskać musi sprzedać auto na export. Zmieniają na BRIEF NIEMICKI po to żeby mieć pewność ze zwrot dostaną. Także w większości handlarzy ma niemiecką firme w okolicy granicy Niemicko-NL Jak holender cie dobrze zna to sprzeda ci auto bez przerabiana na brief niemiecki, ale wtedy będziesz musiał szybko zarejestrować auto w Polsce? i wysłać mu skan dowodu rejestracyjnego na podstawie, którego on dostanie zwrot podatku BPM. A czy auto ma VAT zapłacony czy nie to odrębna sprawa. Myślę, że jeśli właściciel ma auto na siebie to chyba w kolano sam sobie nie strzela. Firma która jest w Briefe z Meppen na pewno była właścicilem pojazdu jeden dzien zobaczcie na date rejestracji i date wyrejestrowania. A kto był właścicielem w NL juz możemy sie nie dowiedziec chyba ze jest w Ks serwisowej wpisany. Tu macie link do strony na której sprawdzasz wysokość zwrotu BMP (trzba tylko znac numer rej auta) http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Export/Zakelijk/BPM/BPM-calculator-teruggaaf-bij-export.aspx
  8. Ciekawe ogłoszenie ! Pewnie kiedys bedzie na sprzedaż w Polsce skoro z niemiec trafiła do POLSKI http://otomoto.pl/bmw-m5-bmw-5-f-10-m5-C27623358.html TRESC Z OGŁOSZENIA LOKALIZACJA GDYNIA Kupię cześći blacharskie do naprawy samochodu BMW M5 F10 rok 2012 najlepiej w kolorze Monte carlo blau metalic (B05) ,niekoniecznie , silnik 560 KM , całe wyposażenie wnętrza . Lub sprzedam Zdjęcia real fotoCzekam na informacje E-mail lub pod numerem tel .Tel kontaktowy 606 706 987 http://www.iv.pl/images/88814710652157806279.jpg http://www.iv.pl/images/70167104333796324230.jpg http://www.iv.pl/images/19419248396177037865.jpg
  9. a jest tam cena w USA ile za to zapłacił? Co jak co . ALe trzeba miec drugą taką na częsci żeby interes się opłacił.
  10. Temat stary jak swiat od 2004 roku - kto wiedział zrobił na tym duże pieniądze. Teraz to każdy chandlarz tak kupuje bo inaczej nie wyjdzie na samochodzie. Cały Berlin i Norembergia jest tych samochodów. Nie tylko Polacy tak kupują ale cała Europa. A litwa czy Słowacja myslicie ze inaczej. Kupują na firmy Bułgarskie,Rumuńskie, i w Polsce jest cisza . Na moim terenie była grupa w 2008 roku sprowadziła około 1 tys aut. Są artykuły w gazetach dolnośląskich to poczytajcie archiwum. Na ta chwile wygląda to tak. Ich scigaja wiadomo - prokuratura , sledztwo itp i przesłuchują wlascicieli aut 1000 osob w POlsce przesłuchac to trwa kilka lat. Ci którzy kupili auto od handlarza na FV marze handlarz ja zaksiegował mają spokój. CI którzy upieraja sie że kupili tak jak na fakturze i byli w niemczech tez maja spokój. Najgorzej maja ci ktorzy do wszystkiego sie przyznali. Czyli ze kupili tu i tu wiedzieli ze faktura lewa . (strasza ich ze anuluja rejestracje,narazie maja zakaz zbycia pojazdu do wyjasnienia sprawy) Wydaje mi sie że to nie jest pomysł Polski ale podpatrzony z krajów gdzie Handel Samochodowy jest dużo wiekszy niz w naszym kraju. Wezcie pod uwage fakt iz aby nabyc samochod w cenie netto moze jeden ci sie uda kupic.Ale bendac handlarzem to nie jest tak łatwo kupic ich duzo. Wiekszośc firm która sprzedaje takie auta handlarza wiedzą komu i z kim maja doczynienia. Przecież za takie auta płaci sie przelewem , jak przelew to konto w banku. Jak konto w banku to w US trzeba byc platnikiem VAT EU itp itd. Leasingi zachodnie sa zadowolone ze na te złomy mają zejscie i sprzedają w takiej właśnie formie. A co bedzie dalej to juz nikogo nie obchodzi..
  11. Witam. Rozkodowałem pewną E60 która jest do kupienia ale nie widziełem ja na żywo. Po wyposażeniu wychodzi cos takiego: Radio BMW Business (C43) System HiFi Professional DSP S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju Czy w takim wyposażeniu jest nawigacja?
  12. Jestem tego samego zdania. Wczesniej koles cenił 200 mysląc że znajdzie się amator. Teraz sprzedaje po kosztach.
  13. A mi sie wydaje że temat powinien byc już zamkniety. Pytanie było czy ktoś zna to auto. Koledzy sprawdzili , zdjecia uszkodzenia pokazali. Teraz wola zainteresowanego czy kupi czy nie kupi. Ale w M6 jest wiele ważniejszych elementów na które też trzeba zwracać uwagę. (silnik,vanosy) Wez z 30 tys euro do kieszeni i zrób wycieczke po niemczech, Za te pieniądze kupisz bezwypadkowa M6 do 100 tys km i bedziesz zadowolony. Jesli Auto jest 2 lata w ogłoszeniu to musi byc coś nie tak. Te auta są tak drogie w użytkowaniu że ich cena sukcesywnie będzie spadać..
  14. Jak 2 lata temu szukałem M6 to ten model stał około 200 tys. Niestety dla pecha sprzedającego - kto kupuje M6 to jednak ma pojecie na temat aut. Ale zanim kupisz M6 to zastanów się czy chcesz wydawać 200 zł dziennie na Paliwo::) (ale jak masz to warto)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.