Skocz do zawartości

marcink821

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcink821

  • Urodziny 20.08.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530d 2004r. 218ps.
    E60 525d 2007r. 197ps.
    E61 525d 2007r. 197ps.
  • Lokalizacja
    Bartoszyce

Osiągnięcia marcink821

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Siemka, znalazłeś przyczynę usterki? u mnie też mam taki objaw że czasami jak jadę to wchodzi jakby w tryb awaryjny tzn.ciągnie dobrze dopiero od 2tys. obrotów ale nie więcej niż 4tys. o i jak hamuję gazem to wytwarza się kupa dymu a jak przyśpieszam to delikatnie tylko dymi. Mam też taki objaw że jak wchodzi w ten stan to buczy bardziej wydech, również nie ma PDFa. Czytałem na różnych forach o tym i wywnioskowałem że taki objaw mają auta z których właśnie został usunięty filtr , moje BMW E60 2004r 3.0d 218ps
  2. dzięki wielkie za szybką i fachową pomoc, właśnie jestem przed zmianą oleju to może wyleci ze starym. pozdrawiam.
  3. gdzie można taki ring kupić, w normalnym sklepie moto dostane takie coś? jak to się nazywa dokładnie? co się stanie jak wpadł do środka do silnika? bo nie mogę go znaleźć. dzięki za pomoc.
  4. Witam nie wiem czy dobry tytuł dałem :( , mam problem, dzisiaj zdejmowałem kolektor ssący w moim autku jak w tytule i wyjąłem bagnet z tą rurką, gdy wsadziłem cieknie mi teraz olej z tego otworu, ta rurka co wchodzi do silnika ma luz, tam powinna być jakaś uszczelka? jak to naprawić? boję się silikonem smarować. POMOCY!!!
  5. jutro to uczynię i dam znać czy pomogło.
  6. u mnie też tak jest (taki sam motor jak kolegi), rozebrałem pokrywę i z ostatniego tzn, tego przy samej budzie cieknie ropa tylko nie mogę zlokalizować skąd. to może być powód że gaśnie?
  7. Witam, u mnie też wszystko chodzi jak ta lala,dwa razy musiałem nagrywać ale za to co za frajda..., wielkie dzięki chłopaki. :cool2:
  8. witam. troche sie napierdzielilem przy tym w swojej 2.0. Najpierw sprawdz czy masz szczelne wszyskie przewody i czy dzialaja dwie popki do nagrzewnicy, jesli tak to musisz ogrzewanie nastawic na max cieple i wentylator a 4, wtedy bedzie sie mogla odpowietrzyc nagrzewnica. bo raczej w tym jest problem. nie trzeba ciskac zadnych przewodow. najpierw odpowietrzasz tym korkiem przy chlodnicy, aponiej dolej plynu i odpowietrzaj zaworkiem na termostacie. jak przestanie wylatywac powietrze to powienno juz byc dobrze. jesli nie tzn. ze albo pompa do nagrzewnicy ci ktoras nie dziala, albo masz nie szczelny uklad, a na samym koncu uszczelka pod glowica. mozesz najpierw w sumie spradzic uszczelke. odkrec wszystkie swiece i zobacz czy jak bedziesz krecil rozrusznikiem nie wylatje z ktoregos otworu woda.
  9. marcink821

    zamienie silnik

    Ja tez bym tak chcial :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.