Lampy samochodowe w USA są przysłowiowo niesymetryczne. Mają minimalnie wyżej świecące prawe strony lamp (świecąc na coś z 2-3 metrów prawie nie widać uskoku, w przeciwieństwie do lamp EU, gdzie przy 2-3 metrach już widać uskok dokładnie). Możliwe, że można zmieniać układ świecenia nastawieniami przesłony w lampie soczewkowej (niektóre są na tyle uniwersalne, że mają kilka "ustawień"), ale w dalszym ciągu nie będziesz miał homologacji - oczywiście zapewne na stacji kontroli Ci to klepną (w końcu nie takie rzeczy klepią), podczas zwykłej kontroli (np. za prędkość) raczej też się nie będą nawet fatygowali do lamp. Jedyna sytuacja, to kiedy zatrzyma cię patrol specjalizujący się w oględzinach stanu technicznego pojazdu (co mi się nigdy nie przytrafiło, jak pewnie większości z Was). USA: __---___--- EU: . . __ . . __ __/ ___/ Halogen US: __/--__/-- Halogen EU: ___/___/