Skocz do zawartości

Kruk

Moderatorzy
  • Postów

    10 455
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Kruk w dniu 18 Czerwca 2023

Użytkownicy przyznają Kruk punkty reputacji!

O Kruk

  • Urodziny 29.01.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G01,F39,E24 L6,E24 633,E31,Z3
    Byłe:E21,E30,E36,E34,E39,E53,E83 E60,E70,F25,F10,F07,F26,F48,G30
  • Lokalizacja
    Okolice 3City
  • Zawód
    Emeryt :)

Ostatnie wizyty

1 417 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kruk

Wielki Mistrz marki

Wielki Mistrz marki (14/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

35

Reputacja

  1. Szczegóły pojazdu VIN:WBA8H91090 FH11966 / Seria:3' F31 LCI / Opis sprzedaży:320d / Nadwozie:Touring Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:8H91 / Skrzynia biegów:8H91 / Układ kierowniczy:Lewostronny Data produkcji:22.05.2019 / Lakier:668 / Tapicerka:CBAT Dane dot. pojazdu Nazwa Wartość Drzwi 5 Silnik B47O Pojemność 2 Moc (kW) 140 Napęd HECK Lakier 668 czarny 2 Tapicerka CBAT Materiał/skóra Breeze/antracyt Poziom integracji (fabryczny) F020-19-03-546 Poziom integracji (aktualny) F020-19-03-546 Wyposażenie indywidualne Nie Wypełnianie ilości Wypełnianie ilości do Ilość zmienna w litrach WSKAZÓWKA Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 7 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Czynnik chłodzący bez układu klimatyzacji 0 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Tylna oś 0.8 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Hamulec 1 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Skrzynia biegów (GA8HP-50Z) 8.8 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Silnik (B47) 5 Final drive (rear axel), Automatic transmission: lifetime oil filing Wyposażenie Kod Opis Wyposażenie seryjne 01CB Zakres CO2 05A2 Reflektor LED 06NH Zest. głośnomów. ze złączem USB 0851 Wersja językowa, niemiecki Opcje 0164 Norma spalinowa EU6 01CA Selekcja COP ważnych pojazdów 0205 Automatyczna skrzynia biegów 0216 Wspomaganie układu kier. Servotronic 0230 Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE 0255 Kierownica sportowa ze skóry z poduszką 0258 Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu 02A6 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 392 02PA Zabezpieczenie śrub kół 02VB Wskaźn. ciśnienia pow. w oponach 0320 Brak napisu modelu 03AA Reling dachowy, czarny 0420 Przyciemniane szyby 0423 Dywaniki podłogowe Velours 0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka 0430 Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn. 0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie 0481 Fotel sportowy 0488 Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera 0493 Zespół schowków 0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera 04AE Armrest front, retractable 04LU czarny wys.poł. akcent Perlglanz chr. 0508 Park Distance Control (PDC) 0521 Czujnik deszczu 0534 Klimatyzacja automatyczna 0548 Licznik kilometrów 0563 Pakiet oświetlenia 05A1 LED Fog lights 05AC Asystent świateł drogowych 05DA Dezaktywacja poduszki powietrznej pasaż. 05DC Zagłówki w siedzeniu tylnym składane 05DF Aktywna reg. prędkości+funkcja Stop&Go 0606 System nawigacji Business 0698 Area-Code 2 do DVD 06AC Inteligentne połączenie ratunkowe 06AE Teleservices 06AK Connected Drive Services 06AP Remote Services 06WA Tablica przyrządów z rozszerz. zakresem 0775 Podsufitka antracyt 07AC Sport Line 07LD Modell Sport Line 0801 Wersja krajowa Niemcy 0879 Literatura pokładowa, niemiecki 08KA Termin wym.oleju 24 miesiące/30 000 km 08R9 Czynnik chłodniczy R1234yf 08TH Speed Limit Info 09AA Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt. 09BD Business Package
  2. Nie musi być ASO, może być warsztat współpracujący z BMW.
  3. No ale właściciel musi pamiętać aby zrobić w ASO odczyta auta i dopiero później pozwalać na programowanie. Jeśli będzie ta kolejność to zadziała na 100%
  4. Nowa 'Okazja" Dealer sprzedaje w Anglii auta z Polski 🙂 Tylko zapłać a Oni załatwią resztę za ciebie 😉
  5. Temat niezgodny z poniższym będzie zamykany bez ostrzeżenia !! Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji "szukaj" i jeśli jest znajdziesz zbieżny z twoim problemem to go kontynuuj, nie zakładaj nowego Pełny temat wątku w dziale serii X3 G01 to: Silnik(np.2.0d) + NAZWANY PROBLEM Tytuł wątku składa się z dwóch ważnych informacji : ____________________________________________________________ 1) informacja o modelu i wersji silnikowej BMW X4 G02, którego dotyczy treść wątku czyli np. 2.0d 2) skrócona, hasłowa informacja wprost naprowadzająca na tematykę poruszaną w treści wątku. ____________________________________________________________ Utworzone wątki na forum nie służą tylko jednorazowej pomocy temu, kto jest autorem tematu. Istniejące wątki mają także pełnić rolę pomocy każdemu, kto będzie szukał konkretnych, interesujących go informacji w zbiorze tematów forum. Dlatego w starannym przestrzeganiu tej prostej zasady nadawania nazw - przede wszystkim chodzi o to, żeby podczas poszukiwań interesującego nas tematu, było możliwe odnalezienie go przeglądając listę wątków (zamiast czytania całego forum "od deski do deski"). REASUMUJĄC: Jeżeli masz np. G02 2.0i, którego silnik zaczął nierówno pracować , to tytuł wątku powinien być następujący: " 2.0i – nierówna praca silnika " Jeśli coś stuka w zawieszeniu: " 2.0i stuki w zawieszeniu" Jeśli problem dotyczy ogólnie X4 G02 np.chodzi o radio piszemy: Radio nie wyszukuje stacji :!: a nie np.: „ mam problem ” „ – pomocy ” „ o co chodzi ? ” „ BMW X3 ” „ co mam robić ? ” „ co się stało ? ” „ coś się zepsuło ” „ już nie mam sił 😞 ” itp. :duh: :!: Niedbałość w sprawie nazywania wątków będzie skutkować : - ostrzeżeniem dla autora (przypominam, że 5 ostrz. to usunięcie użytkownika z forum) - zamknięciem i wyrzuceniem wątku To jest wyjście naprzeciw tej grupy (starannych) użytkowników, którzy chcą mieć dogodną sytuację zarówno dla służenia pomocą w nazwanych problemach konkretnych modeli "X" , jak też do skutecznego i szybkiego odszukania dla siebie różnych potrzebnych wiadomości (poprzez czytelnie sformułowane tematy). W dziale nie prosimy o zdekodowanie vin-u i nie dekodujemy, pod groźbą otrzymania ostrzeżenia,a w razie recydywy ban. Zdekodować możesz sam, wystarczy użyć opcji "szukaj" Pozdrawiam 🙂
  6. Czasem odwiedzać ASO lub zadzwonić i zapytać, a najprostsze rozwiązanie to sprawdzenie na stronie BMW.
  7. Jeden sposób to odczyt numeru serii chłodnicy EGR i jeśli będzie to numer podlegający wymianie to dostaniesz nową. Jeśli nie to zbadają wnętrze chłodnicy endoskopem, tu musi być ślad płynu.
  8. Ogłoszenia oznaczone od osoby prywatnej, a to handlarz. Ma sporo ogłoszeń na Otomoto
  9. To wystarczy uruchomić mikrofon i odczytać adres. To działa.
  10. A jaką masz nawigację? Tu trudno o jasnowidza 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.