Skocz do zawartości

toolmar

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Opole

Osiągnięcia toolmar

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam taki problem. Za każdym razem jak odpalę auto na zimnym silniku to zachowuję się mułowato. Przyśpiesza bardzo słabo ( 0-100 km/h - ok. 20 s. ) Obroty też nie skaczą jak przy ślizganiu się sprzęgła. Odczuwalne są takie szarpnięcia, jakby auto chciało wyrwać do przodu ale coś je trzyma. Po około 2 minutach objawy ustępują i auto przyśpiesza elegancko. Ostatnio problem się nasila i praktycznie po każdym odpaleniu występuje ten problem. Dodam że w lecie robiłem silnik po zerwanym łańcuchu rozrządu. Kupiłem nowe tłoki, zawory, korbowody, pompę oleju i inne. Dwa miesiące temu wymieniałem pompę wtryskową bo szarpało przy wjeździe na wzniesienia. Filtr paliwa też wtedy wymieniłem. Świece żarowe grzeją. Proszę o pomoc fachowców od TDSów. Z góry wielkie dzięki na odpowiedź.
  2. Dzięki za radę. Też mi się wydaje, że lepiej naprawiać. Tak zrobię za 3000 zł to jednak warto.
  3. Mechanik wyliczył mi koszt naprawy na jakieś 3000 zł ale dokładnie jeszcze nie może powiedzieć. Dziś ściągnie głowicę i będzie znany całkowity koszt oraz wszystkie uszkodzenia. Odradza mi kupno używanego motoru i jest zdania, że lepiej naprawić ten bo będę wiedział co mam i części będę miał nowe. Co o tym myślicie. Dobre rozwiązanie mi proponuje? Dzięki za pomoc.
  4. Przebieg mam 208820 km. Wcześniej nie dochodził z silnika żaden dziwny dźwięk. Wszystko pięknie chodziło. W 2007 roku we wrześniu robiłem głowicę bo miała 4 pęknięcia. Od tamtego czasu wszystko było ok aż tu nagle jadąc autostradą ok 140 km/h dodałem gaz i nagle auto zmulilo, z rury wydechowej poszedł czarny dym i auto na luzie dotoczyło się jeszcze jakieś 200m. Auto zaraz po tym zdarzeniu zgasło. Jak próbowałem odpalić to wydaje odgłos : bzyk, bzyk i nie odpala. Olej silnikowy jest, płyn chłodzący również. Zaglądałem przez korek i próbowałem ruszyć z 5 biegu to łańcuch rozrządu nie kręci się. Po tych objawach parę osób powiedziało mi, że to musi być rozrząd. Albo jest zerwany łańcuch albo poszło koło zębate. Czekam teraz na to co mechanicy od BMW stwierdzą po rozebraniu silnika.
  5. Jeśli naprawa miała by kosztować 4000 PLN to lepiej naprawiać czy kupić używany silnik i go przełożyć. Ile może kosztować naprawa silnika w wersji najgorszej. Z góry dzięki za odpowiedź.
  6. Co mogło się stać przy zerwanym łańcuchu rozrządu w 525 tds e39 1997 r. Jaki koszt jest naprawy? Z góry dzięki.
  7. Tam poszukaj : http://www.allegro.pl/item112831583__korbki_do_szyb_bmw_e36_tanio_.html Albo napisz na toolmar@o2.pl Mam 2 sztuki
  8. Udało mi się kupić używke nastawnika wolnych obrotów do 320i ale jeden szkopół to to że u mnie jak mi powiedzieli w salonie jest on Siemensa a ja kupiłem Boscha. Nie wiecie czy to ma jakieś znaczenie i czy będzie on hulać w moim aucie. Rok prod. mojej fury to 93 a nastawnik czy też silnik krokowy jest z 91. Proszę o info. Dzięki
  9. toolmar

    Myszkowanie tyłu

    Witam Co prawda temat myszkowania był już podejmowany na forum ale jakoś żaden posty nie dotyczył wyłącznie e36 i stąd moje pytanie. Mam BMW e36 320i 1993r na felgach orginalnych BMW z e46 16 calowych i oponach Dunlop Sport SP 205/55/16 i podczas jazdy z prędkością powyżej 100km/h na dobrych drogach tył myszkuje. To znaczy raz coś ciągnie mi auto w lewo raz w prawo. Ogólne wrażenie to jak by był luz i koła jechały tam gdzie tylko chcą a nie tam gdzie ja. Geometrię robiłem 2 lata temu i wszystkie parametry były w normie, a przed nową geometrią powstrzymuje mnie jedynie fakt , że nie chcę wyrzucać pieniędzy w błoto bo jeśli sprawa rozbija się o jakiś element zawieszenia to najpierw muszę to naprawić a później dopiero pojechać na geometrię. Co może powodować to myszkowanie i dziwne zachowanie :?: :?: :?: Jak mogę się dowiedzieć co dolega mojemu autu :?: :?: :?: Z góry dziękuję za odpowiedzi i wyrozumiałość :!:
  10. Pytanie jak w temacie. Czy silnik krokowy to to samo co nastawnik wolnych obrotów ??? Powiedzieli mi w servisie BMW że siadł mi ten nastawnik i nowy kosztuje ok 600 zł . Silniczki krokowe widziałem taniej i stąd też moje pytanie. Dodam że potrzebuję te nastawnik firmy Siemens do e36 2,0L 93 rok. Z góry dzięki za info.
  11. toolmar

    mieszek w 316i - wymiana

    nie przekręcaj gałki tylko złap ją i pociągnij do góry !!!! Poźniej po wymianie wciśnij ją by zaskoczyły zatrzaski tylko bez przekręcania !!!
  12. toolmar

    Huczenie z pod maski w e36

    to było Visco tak jak przypuszczaliście. Wymieniłem teraz już na nowe i po problemie. Kręciło się już na stałe i w samą pore wymieniłem bo by jeszcze pompe wodną wykończyło. Bardzo dziękuję za poradę!!!!
  13. toolmar

    Huczenie z pod maski w e36

    Właśnie , jak zapaliłem auto po całej nocy i otworzyłem maske i dodałem trochę gazu to wiatrak tak szybko zaczął pracować że myślałem że mnie wywieje z garażu. Visco wymieniałem jakieś 1,5 roku temu ale nie na nowe tylko na używane !! Można przez jeszcze jakiś czas z tym jeździć ??? Doadam że auto się nie grzeje bo wciąż obserwuję zegary.
  14. toolmar

    Huczenie z pod maski w e36

    Od paru dni coś w moim e36 320i 1993 zaczęło huczeć pod maską powyżej 2,5 tys obrotów ! Ogólnie dzwięk wygląda jak świst z turbiny. Wcześniej czegoś takiego nie było więc jestem zaniepokojony. Dodam że auto posiada gaz ale problem występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Czy powinienem nie jeżdzić autem z tego powodu i co to może być ??? Proszę o pomoc !!
  15. gdzie takie firmy mogę znaleźć ????
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.