Skocz do zawartości

Hazell

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Hazell

  • Urodziny 24.12.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 1996r
  • Lokalizacja
    Grodzisk Maz.

Osiągnięcia Hazell

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi, tak zrobię jak tylko będę miał możliwość. Jeszcze jedno. W carsofcie mam taką opcję - Erase adaptation values. Czy to chodzi właśnie o kasowanie komputera czyli tzw adaptacji? Niestety albo to nie przynosi efektów albo carsoft nie umie tego zrobić...
  2. W tej kwestji się nie mylę. Gaz ma inną gęstość itd od benzyny i wtrysk gazowy musi być dlużej otwarty niż benzynowy. Oczywiście zawsze można podnieść cisnienie na reduktorze i wtedy zrównać czasy ale to nie o to chodzi. Zalecane ciśnienie reduktora Silver w instalacji KME to ok 1 bar. Podlączelem się softem do instalacji gazowej gdzie widać czasy wtrysków benzyny i gazu ale ok, podlączę się do Inpy. I czego mogę się spodziewać? Jakie czasy będą ok a jekie nie ok? Jak mam to zinterpretować?
  3. Gazem nie śmierdzi, na gazie wszystko dziala perfect. Czasy wtrysków benzyny i gazu muszą być różne. Na oko różnica, którą zobaczę nic mi nie powie.
  4. Noo i problem wrócił. Co prawda nie ma już akcji typu odpalanie na trzech cylindrach i ogólnej trzęsiawki - widac za to była odpowiedzialna membranka w odmie. Niestety znów podczas po uruchomieniu zimnego silnika, silnik gaśnie. I gaśnie co chwila dopóki się nie rozgrzeje i nie przełączy na gaz. Jak jest zupełnie ciepły to nie gaśnie na benzynie ale trzęsie się. Na gazie od chwili przełączenia chodzi równiutko. I? Mam podejrzenie, że instalacja LPG jest źle wyregulowana. Silnik po długotrwałej jeździe na gazie ustawił się pod instalację i jak dostaje benzynę to głupieje i stąd problemy. Po resecie komputera było ok ale stopniowo działo się coraz gorzej i gorzej, tak jakby silnik się właśnie rozkalibrowywał. Co Wy na to? Wiecie jak skutecznie zresetować komputer? Mam interfejs do Carsofta w wersji 5 bodajże ale nie umiem tym tego zrobić. P.S. Zużycie oleju nie spadło.
  5. Witam, Pomóżcie... Nie mam żadnego pliku .eng ani BMW_ALT ani E39 ani nic. Moje auto to E39 i chciałbym móc jakoś się podłączyć. Czy ktoś z Was może udostepnić mi pliczek? Już ściągnąłem z powyższego linku od nerwusa. Wielkie dzięki.
  6. Z uszkodzoną membranką olej wali do dolotu a później do cylindrów.
  7. U mnie rurki ok. Ogolnie jest super, na LPG i PB, silnik chodzi rowniotko, nic nie prycha nie krztusi sie, na wolnych obrotach mozna papierosa postawic na sztorc to nie spadnie :) Tylko ciekawe jeszcze co z tym olejem bedzie. Moj brał 1l/1000km... Mechanik powiedzial ze bardzo mozliwe ze zuzycie mocno spadnie. Za miesiac poinformuje.
  8. Możliwe. Ponoć może spaść zużycie oleju teraz ;)
  9. Ja też nie :) Odpowiada ona za wyrównywanie cisnienia w komorze korbowej. Chyba... :)
  10. Więc jest tak - po wymianie membranki w dolocie (nie wiem dokładnie jak ona działa, w każdym razie puszczała lewe powietrze), oczyszczeniu silnika krokowego i przepustnicy, wymiane gumy w dolocie i resecie ECU niedogodności zniknęły :) Pozdrawiam Marcin
  11. Dzięki wielkie kolegom za wszelkie sugestie. Będę informował jak się sprawa ma.
  12. Dwa lata było ok... Ale Ok. Jak jutro sprawa sie nie wyjaśni to spinam wtryskiwacze na krótko i badamy. Przy okazji - nie wiecie jak zresetować ECU? Pozdrawiam Marcin
  13. Komputer pokazuje explicite 3 wtryskiwacze więc na pewno nie działają. Jak nic się nie poprawi to faktycznie odłączę wiązkę i podłączę jak w oryginale. Jedno pytanie - skoro to instaolacja LPG to dlaczego po podbiciu obrotów reszta ożywa? Pozdrawiam Marcin
  14. Niestety nie mam takiego wydruku, skan był robiony u mechanika. Mechanik sugeruje, że to sterownik KME bruździ mimo iż instalacja jest wyłączona ale ja nie do końca się z tym zgadzam. Poza tym komputer nie wykazuje błędów... W tym momencie wymieniana jest membranka przy przepustnicy plus czyszczona przepustnica i silniczek krokowy. Jutro zobaczymy jaki to da efekt. Niezależnie od tego działające tylko trzy cylindry po uruchomieniu silnika to dziwny temat. A może to tak jest i tak ma być, że uruchamiają się tylko trzy wtryskiwacze a po podbiciu obrotów przez krokowca dołączają się kolejne przy czym, że u mnie krokowiec nie podbija? Dodam, że silnik potrafi zgasnąć jak się kręci kierownicą...
  15. Witam, Na wstępie przepraszam, jeżeli taki temat już był a ja go nie znalazłem ale mimo starań nie znalazłem. Mam problem z silnikiem (523i M52). Po uruchomieniu silnik telepie się na 200 obrotach i nie chce wejść wyżej. Dopiero przegazowanie silnika powoduje "w miarę" równą pracę. Jeżeli zdławimy silnik do 200 obrotów to sam już z nich nie powróci, konieczna ponowna przegazówka. Po podpięciu do komputera okazało się, że po uruchomieniu silnika pracują tylko trzy cylindry/wtryskiwacze (1,3,5 albo 2,4,6, nie pamietam która grupa). Po przegazowaniu zaczyna pracować reszta. O co chodzi? Dziękuję za wszelkie sugestie. P.S. mam instalację gazową KME jeśli to ma jakiś związek. Jeszcze jako ciekawostkę opowiem zdarzenie - wykręciłem świece w celu obejrzenia. Po wkręceniu ich na swoje miejsce silnik uruchomił się na pół sekundy i zgasł. Następnie jak próbowałem odpalić go ponownie, rozrusznik kręcił tak jakby silnik nie miał kompresji lub nie jakby nie było świec - tylko gwizd. O dziwo po minucie gwizdania silnik zagadał i wszystko wróciło do normy...........
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.