Skocz do zawartości

strzewka

Zarejestrowani
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E34 525 IX touring 1995 jest E39 530D 2001 touring
  • Lokalizacja
    Kalisz

Osiągnięcia strzewka

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. strzewka

    E39 lusterko wewnętrzne

    Witam Dzięki za odpowiedzi. Odpadł uchwyt ten klejony do szyby niestety. Oddałem do firmy od szyb do przyklejenia nie chciałem się w to bawić sam z uwagi na opinie, że przy zastosowaniu nie takiego kleju może pójść szyba. Czekam na montaż zobaczę czy wytrzyma. Normalnie lusterko ściąga się przekręcając je w bok o ok. 60 st. jest tam mocna sprężyna więc siły trzeba urzyć oczywiście najpierw należy ściągnąć obudowę plastikową, która składa się z dwóch połówek.
  2. strzewka

    E39 lusterko wewnętrzne

    Witam Może głupie pytanie ale mam problem. Jak jest mocowane lusterko wewnętrzne (mam czujniki światła i deszczu). Odpadło podczas ustawiania i nie bardzo wiem jak je zamocować z powrotem. Czy jest klejone? Pozdrawiam
  3. Tylko żeby podczas diagnozy wyszło co i jak to musi być coś uszkodzone a jak włącza się alarm bo np nagrzała się maska i zmienił się nacisk to już tego nie wykaże diagnoza.
  4. Witam Odgrzebałem aby nie zakładać nowego tematu. Podczas upałów gdy samochód stoi w słońcu włącza się alarm. Myślałem, że to czujnik pod maską ale nie mam pewności. Czy jest możliwość sprawdzenia który czujnik włącza alarm. Kiedyś w innym aucie ilość mrugnięć kontrolki informowała o tym, który czujnik uruchomił alarm, czy tu jest podobnie? Czy jak odłączę wtyczkę od alarmu pod maską to tylko dezaktywuję tą czujkę czy cały alarm? I czy to coś da? Pozdrawiam
  5. Ok, będę jutro kombinował. Pozdrawiam
  6. Witam Mam problem ze zdemontowaniem boczka z drzwi tylnych bo przeszkadza mi w tym roletka okienna ta mała w słupku. Nie wiem jak ją zdemontować aby jej nie uszkodzić. Czy ktoś może już to robił i wie jak ona jest mocowana? Pozdrawiam
  7. witam Potrzebuję pomocy bo nie mogę dać sobie rady z zaprogramowaniem pilota do bramy. Udaje mi się nauczyć homelink kodu ale później nie wiem jo jaki przycisk programowania kanałów na odbiorniku pilota uniwersalnego chodzi, który należy nacisnąć aż zaświeci się dioda. Czy to chodzi o odbiornik przy bramie a dioda to na pilocie w samochodzie? Czy inaczej? Może ktoś pomoże. Pozdrawiam
  8. Sprawdź za pomocą Testu nr 7 jaką dokładnie masz temperaturę podczas jazdy (jak uruchomić testy dodatkowe to poszukaj na forum). Wisko włącza się przy ok. 96 st. Czy jeździsz z włączoną klimą bo jeśli tak to może masz walnięty wiatrak od klimy i dlatego tak szybko włącza Ci się wisko. Jest na ten temat sporo tematów na forum. Dodam, że ja miałem walnięty wiatrak klimy i wisko i dopiero jak stałem długo w korku z włączoną klimą to się zorientowałem jak rozszczelnił się zbiornik wyrównawczy. dodam, że wskazówka temperatury stoi w pionie chyba do ok. 115 st. Warto to posprawdzać przed latem. Pozdrawiam
  9. Też szukałem E39 z napędem 4x4 bo wcześniej miałem takie E34 i było to rewelacyjne rozwiązanie ale niestety ...
  10. strzewka

    E39 530d przewody paliwowe

    Witam Ja teraz po nowym roku miałem też problem z cieknącym paliwem . Okazało się, że też mi te przewody przerdzewiały ale ten idący w stronę baku od trójnika. Na szybko mechanik mi poucinał skorodowane odcinki ( już oba żeby nie było numerów za chwilę z drugim) i pozakładał dłuższe gumowe przewody tak aby starczyły. Teraz kupię odpowiedniej długości miedziane i założę jak będzie lepsza pogoda. Trzeba uważać na mocowania bo u mnie te listwy trzymające rurki miały pozapiekane śruby i trzeba było kombinować. Pozdrawiam
  11. Witam Łożysko amortyzatora do E39 jest takie jak pokazał kolega powyżej to co ty pokazujesz to nie wiem do czego jest. Ja u siebie wymieniłem już oba bo skrzypiały, najpierw jedno potem drugie. Jest to charakterystyczny odgłos nie trzeba dużo jeździć wystarczy poprzetaczać auto albo ruszać do przodu i do tyłu skrzypi i trzaska. Warto zaopatrzyć się też w tą taką miskę jak na aukcji z linku: http://allegro.pl/lozysko-amortyzatora-przod-bmw-5-e39-od-9-97-i4707084328.html bo u mnie jedna była pęknięta. Jednak mimo to jak miałem te łożysko (najpierw jedno potem drugie) do wymiany to nie było żadnego problemu ze wspomaganiem.
  12. Nie ma kontrolki pojawia się tylko komunikat na wyświetlaczu i jak zniknie to można odpalać auto.
  13. Sprawdź bezpiecznik jest z tyłu po prawej stronie nad akumulatorem taki duży jest ich tam kilka (nie pamiętam teraz który to jest). Ja miałem tak samo wywalało mi bąd świec a świece były dobre (sprawdzone) i już miałem kupować sterownik ale mechanik sprawdził jeszcze bezpiecznik i był walnięty. Nawiasem mówiąc to jest chyba ten sam bezpiecznik, który jest od wiatraka klimy. Pozdrawiam
  14. Zmień język na angielski i wtedy może bedzie łatwiej to rozszyfrować jeśli faktycznie jest to inny komunikat niż ten co dotyczy kluczyka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.