Skocz do zawartości

sielu

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    kiedyś E36 1,6i i E 36 1,8 td
    obecnie e91 320i 2007r.
  • Lokalizacja
    żyrardów
  • Zawód
    driver

Osiągnięcia sielu

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedź " .Poradziłem już sobie z problemem.Chodziło mi o to,że wymieniałem odmę i poodpinałem masę kabelków.Po złożeniu i odpaleniu wiatrak chodził jak szalony na maksa.Myślałem, że może zapomniałem podpiąć jakiegoś czujnika, który odpowiada za załączanie wiatraka i dlatego pytanie moje było ile jest czujników temperatury.Już jest wszystko OK:) śmiga jak szalona.Pozdrawiam
  2. Mam E-91 320i po wymianie odmy pracuje cały czas wentylator. W związku z tym mam pytanie co może być tego przyczyną. Czy może nie podłączony jakiś kabelek pod kolektorem ssącym? Czy na bloku silnika pod kolektorem też jest czujnik temperatury płynu chłodzącego? Dzięki za ewentualne rady i podpowiedzi.
  3. mam taką E36 1,6 M43,na łańcuch,na razie wymieniłem tylko napinacz paska alternatora,pompę wodną(nie ciekła ale miała już minimalne luzy) Poleciłbym sprawdzenie czy nie jest zapocony na simeringach z przodu i z tyłu silnika,i czy skrzynia biegów nie jest zapocona w miejscu gdzie wchodzi lewarek od biegów.Acha zaczeły sie małe kłopoty z bendiksem w rozruszniku.Poza tym silniczek chodzi bardzo ładnie,równo i cicho. Jeżeli chodzi o blachę wszystko jest OK!!!
  4. sielu

    Niedziała licznik i ekonomizer

    o jakie akumulatorki chodzi?
  5. sielu

    Niedziała licznik i ekonomizer

    u mnie też coś podobnego się stało,prędkościomierz i obotomierz na chilę przestały działać,po chili działały i tak parę razy.zrobiłem test i uspokoiło się .Co może być przyczyną E361,8tds
  6. Jak chcesz to ja mam ,odnośnie ceny się dogadamy,jest tylko mały problem -przy wyjmowaniu zakodowało się a ja nie znam kodu-ale już na forum było o rozkodowaniu radia,nie jest to jakiś wielki i kosztowny problem,daj znąć na gg lub e-mail to podam Ci numer tel.do mnie
  7. też mam ten problem z parującymi szybami,musi być uchylone okno lub włączony nawiew powietrza,samochód jest garażowany?pół roku temu miałem samochód innej marki(też niemieckiej)warunki użytkowania,garażowania były te same a szyby nie parowały?
  8. sielu

    mały problem z lakierem:)

    Wiem że o wielu rzeczach już było,tylko co jakiś czas pojawiają się jakieś nowe środki i specyfiki a żeby się o takie spytać chyba trzeba zadać pytanie?przynajmniej tak mi się wydaje(przepraszam że zmarnowałem drogocenny czas) :cry:
  9. sielu

    mały problem z lakierem:)

    Mam pytanko,czy znacie jakiś preparat,pastę lub coś innego co zlikwiduje zarysowania na lakierze?W sobotę moja kochana żonka nie zmieściła się swoją betką w drzwi do garażu,troszeczke je zarysowała:)
  10. Marek Marecki Dopiero teraz przeczytałem ten post,ale jutro zajrz i zobaczę co z tym kabelkiem u mnie.Odnośnie płynu od wspomagania,stojąc przed samochodem,zbiorniczek z płynem masz po prawej stronie chłodnicy na dole.
  11. jeżeli chodzi o spalanie to średnio spala około 7l,jak w styczniu pojechałem w góry to spalił 6,5l przy jeździe spokojnej tylko z tym że na maksa zapakowany,dwie dorosłe osoby dwoje dzieci sanki narty itp.... jeżeli chodzi o stuki to jesteś pewien że to stuki w silniku?ja na początku też miałem stuki puki ale to byłą wina plastików i osłon chłodnicy ,dolotu powietrza,jeżeli to silnik to tak ciężko coś doradzić chyba będzie konieczy mechanik.
  12. mam E36 318tds,jest głośny ja jest zimny później się wycisza,na pewno nie jest to jak w benzyie ale do przyjęcia,po rozgrzaniu pracuje równo bez stuków z ładnym "rechotem"mam też 316 bez porównania ciszej
  13. Sprawdzić nie wiem:)a żeby wymienić należ zdjąć kolektor ssący a wtedy wszystkie świece są na wierzchu,może Ci sprawić toszkę trudności tylko to że nie ma za duzo miejsca na wsadzenie klucza z ręką,najciężej jest wykręcić 1 i 4 ale jak masz przedłużki jakoś sobie poradzisz.Nie sprawdzałem świec zdecydowałem się na wymiane i tak to trzeba było kiedyś zrobić,teraz jest spokój.
  14. Wydaje mi się że wskazania miernika poziomu paliwa praktycznie są indywidualne dla kązdego samochodu czasami w tym samym modelu wskazówka będzie niżej a czasami wyżej a kontrolka zapalała się wcześniej lub później trzeba samemu to przetestować żeby wiedzieć czy wskazania są wiarygodne.Raz miałem taki przypadek w fordzie gdzie nie ma kontrolki rezerwy a wskazówka pokazywała że paliwo jeszcze jest,skończyło się że na trasie poznańskiej musiałem do tscji benzynowej naginać 3 km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.