Skocz do zawartości

Wielebny

Zarejestrowani
  • Postów

    293
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wielebny

  • Urodziny 14.09.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 535iA 98r. Sedan.
  • Lokalizacja
    Bydgoszcz

Osiągnięcia Wielebny

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. Poszukuje auta którego kiedyś byłem w posiadaniu- porozmawiam z obecnym właścicielem na temat potencjalnej sprzedaży. Dane auta: Typ: E39 535iA- sedan Rok: 1998 Kolor: Czarnym metalic - Kosmo Swartz VIN: WBADE21010BM86400 Znaki Szczególne - Felgi BBS chyba 19' no i LPG w tamtym czasie Oddałem auto do komisu Auto Handel Robert Sendiak Gniezno w 2011r.
  2. Czy problem jest już rozwiązany ? Czynników może być wiele: 1. separator oleju nawala i wpuszcza śmieci w dolot ,łopatka przepustnicy dolotu jest brudna i na postoju szczelina nie jest idelane przez co silnik się dławi jak otwarta to auto jedzie jak dzikie - wymienić separator/odme + czyszczenie przpustnicy. 2. łapie lewe powietrze - po zrzuceniu kolektora widoczne są pomarańczowe uszczelniacze dolotów - twarde , popękane , brudne itd - do wymiany. Lub inne nieszczelności. można by popryskać break cleanerem w szpreju tutaj i tam poczym widać czy obroty się podnoszą. Jak tak to nieszczelność. 3.czujnik położenia wałków rozrządu lub i wału - raz podaje sygnał a raz nie - umnie tak było aż zaczęło gasnąc podczas jazdy i wreszcie zgasło na amen - tylko wymiana. 4. Nieszczely układ wydechowy/ kolektor itd - nie trzyma odpowiedniego ciśnienia i sondy lamba mogą źle odczytywać dane na luzie (a podczas jazdy ciśneinei w układzie się podnosi i wszytsko wmiarę wraca do normy)- sprawdzić szczelność , wykręcić sondy i sprawdzić czy są okopcone / czarne. Jeśli czujnik połżenia wału lub wałków podaje źle sygnały sonda po 1 stronie może być okopcona (tak było u mnie). 5.czujniki spalania stukowego 4x pod kolektorami - lubują sie w szfankowaniu jak i czuniki wałków lub wału (raz działa a raz nie). 6. brud w baku i wtryski przelewają lub nieszczelność na wtryskach (małe gumeczki) - regenrazja i czyszczenie w serwisie 1 wtrysku ok 50-60 pln . czyszczenie baku itd. 7. jak ciężko odpala na zimno to czujniki wałków/wału lub za niskie ciśnienie na pompie paliwa . A jak ciężko odpala na zimno i przykopci to odma 8. Brudny lub uwalony MAF - jak silnik się krztusi i dławi na luzie to można odłączyć wtyczkę od MAF i sprawdzić czy się poprawiło. Wywali check engine ale na luzie powinna się poprawić kultura pracy , podłączasz wtyczkę i wraca do problemów . Czyścimy lub wymieniamy MAF. 9. wszytko na raz lub wszystkiego po trochu. ps. W mojej opinie jak by cewka była uwalona to auto by się nie wkręcało na obroty at all ale z cewkami bosh różnie bywa i prędzej czy później czeka je wszystkie wymiana. Masz auto po 1998 wiec nie ma icv- jest zintegrowane z przepustnicą jako element elektryczny a nie podciśnieniowy .
  3. Ja miałem kilka podejść do Serwisu Ewa i ZAWSZE do nich musiałem wrócić na poprawki bo coś było nie tak lub nie na czas lub nie dostałem żadnych rzetelnych informacji o kosztach lub awarii.
  4. Wielebny

    ASC w E32

    A co oznacza T?
  5. Wielebny

    ASC w E32

    Czy w E32 był czujnik deszczu (automatyczne wycieraczki) i kontrola trakcji z systemem zapobiegającym uślizgowi kół przy ruszaniu? (W e39 i e38 się to nazywa ASC)
  6. Wielebny

    Podnoszenie tylnej klapy?

    Zaraz zaraz mówimy o otwieraniu klapy hydraulicznie (cala sie podnosi) czy zamka? Ja mowie o zamku w sedanie gdyz hydraulika podnoszenia była tyko dostępna w KOMBI.
  7. Wielebny

    Podnoszenie tylnej klapy?

    Musisz zdjąć tapicerkę z klapy bagażnika od środka (mówię o wersji sedan)
  8. Wielebny

    Podnoszenie tylnej klapy?

    Uszkodzony wodzik mechanizmu który jest wykonany z plastiku. Trzeba by to rozebrać i zobaczyć- nie jest to trudne.
  9. Już wiem co było przyczyną a mianowicie rozdzielacz ogrzewania czyli tzw elektrozawory był pęknięty i płyn trochę uciekał. Mam teraz nowy rozdzielacz z elektrozaworami ale znów muszę walczyć z odpowietrzaniem.
  10. Dzisiaj przy -6,0C zauważyłem ,że przy ustawionej temperaturze we wnętrzu na grzanie po stronie kierowcy leci gorące powietrze zaś po stronie pasażera ciepłe lub zimnawe. Mam klimatronik i jak na prawą stronę ustawie 32C (czyli max) to i tak temperatura jak wydobywa się z nawiewów się nie zmienia. Nawiewy i siła wiatru działają poprawnie ale tylko problem jest z grzaniem po prawej stronie. Co to może być?
  11. Kaczyxp jakiej firmy założyłeś wahacze i ile cie to kosztowało? Ja ostatnio wymieniałem amortyzatory front i tył + tuleje pływające + łączniki stab. i końcówki kierownicze ale okazało się iż na tylnych wahaczach mam już mały luz a na przodzie podczas ruszania czy hamowania słyszę tykanie czasami wiec też mnie czeka wydatek :cry: .
  12. Wielebny

    tylne zawieszenie - sedan

    Mam to samo nawet po ustawieniu geometrii. Taki wychylenie kół poprawia trakcje pojazdu.
  13. Czy może mi ktoś powiedzieć jak ustawić poziom rezerwy? Normalnie jest taka ładna śrubeczka ze strzałęczką lub ustawia się poprzez kręcenie szybka wskazująca poziom gazu no ale u mnie tej opcji nie ma. Instalacja to STAG + butla stalco Poniżej 2 fotki. http://images50.fotosik.pl/337/0e24fa8c6714088em.jpg http://images38.fotosik.pl/333/017634f615f2d80fm.jpg
  14. Mozecie mi polecic jakiegos dobrego i nie drogiego lakiernika? mam zderzak do pomalowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.