Skocz do zawartości

SzubiE36

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i touring
  • Lokalizacja
    Myślenice

Osiągnięcia SzubiE36

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jakby co to pisz na priv, jakbyś miał kłopoty z tą centralką, u mnie ona już tylko robi jako emulator wtrysków i sondy ;) bo założyłem blosa :mrgreen:
  2. Moze diody wzbudzenia padły, i dopiero przy wyzszych prędkosciach obr, prąd wzbudzenia jest na tyle wielki,ze ładuje akumulator.
  3. Jakie regulacje we3dług czego regulowałeś ?? sondy, analizatora ?? Jeśli zalewa na biegu jałowym, a na wyższych obrotach jest ok, to tak.
  4. Przestawiłem sterownik na ekonomiczną jazdę, i z leką nogą teraz mi pali 13-14lpg :duh: JEdymy garziarz który sie podjął stwierdził,ze to ma tyle palić :mad2: Co tu jescze mozna zrobić ?? Lambda ładnie chodzi na lpg i wszystko wyglada ok, z ciekawości założe "śrubę" i wyreguluje i zobacze bo pomysły mi sie skończyły,moze reduktor jest do bani ?? Bo na zimnym jest coraz gorzej z jazdą(w szczególności jak już czasem załączam grzanie) muli, prawie staje, nie reaguje na kick-down. :mad2:
  5. MOze poprostu ocierają;P
  6. Masz kompa od LPG z silniczkiem rokowym czy regulacjęna weżu na śrubę ??
  7. SzubiE36

    Co to za błąd??? [compact]

    Ja mam podobny problem z lpg, czy trasa czy miasto to pali 14-16lpg, a to 1.6 automat ;/ Trochę podłubałem, i miałem nieszczelność w układzie lpg,sondę miałem,źle podpiętą, podłaczyłem, podregulowałem kompa lpg i zobacze co będzie dalej ... Ale efekt mułowatości do 3000rpm na benie i gazie nie znikł ;/ :mad2:
  8. NO jak widać nikt nie pomagał to się nie rozwiązął sam :mrgreen: A więc, główny problem był z sondą, była,źle i niedbale podpięta ;/ :mad2: Drugi problem nieszczelność przy elektrozaworze przed reduktorem. Po tych zabiegach wreszcie auto adaptacja działa,i sonda też już wskazuje poprawnie, wcześniej udało mi się tylko uzyskać albo 0V albo 0,6V, teraz ładnie lata od 0 do ok 0,8V. Nie mogę tylko uzyskać takiego wskazania sondy przy obrotach ok 850, jak ustawie według sondy to mam obroty około 1000-1100. Narazie sprawdzam spalanie. Jeszcze tylko sprawa mułowatości do 3000rpm, na benie i gazie, ale to moze wyjdzie jak podepnę bunie pod kompa. Sprawę za wysokich obrotów załatwiłem czyszcząc przepustnicę, troche syfu od gazu się nazbierało i nie domykała się całkowicie i linka była zbytnio naciągnięta, teraz mam obroty 800-850rpm, pozmieniałem trochę w usatwieniach kompa doregulowałem parownik i już mam odczuwalną poprawę dynamiki ;D :dance: Ciekawe co ze spalaniem :twisted2:
  9. Ale jak mam niby uzyskać kolo 90 kroków przy adaptacji skoro ona nie działa, bo wykazuje błąd lambda ? Widze,że kolega montuje LPG, ale podsyła pomysły, które już dawno wyczytałem na forach. Silnik krokowy przy większej wartości podaje więcej czy mniej gazu ?? Trochę jeszcze pogrzebałem w bumce, i się przestraszyłem :jawdrop:, zawór przy butli nie działa, cały czas jest otwarty i jak podam napięcie to nic nie cyka, zawór przed reduktorem nie działa tak samo, po rozebraniu nie widze wogóle zaworka :roll: a zawór na reduktorze też nie wiem czy trzyma, bo po wyłaczeniu zapłonu słysze jakby delikatne syczenie z reduktora. To nie instalka gazowa tylko bombowa :mad2: Ile u Ciebie kosztuje wtrysk do mojej bumki ? I co dokładnie radzisz ?? wymienic mixer ?? Jesli tak to na jaki ?
  10. To,że na zarówno na benzynie i na gazie do 3000rpm jest mułowaty(przy gwałtownym wcisnieciu pedału przy 2000rpm rozpędza się jak hulajnoga ;)), i na benzynie na biegu jałowym,żeby wchodził na obroty trzeba bardzo delikatnie wciskać pedał inaczej przydławia się, "furczy" lub gaśnie ;/ Jeszcze dodam,ze wyciągnęliśmy kawałek rury z zwężką która była w rurze gumowej między kolektorem a przepływką, skąd to się tam znalazło :jawdrop: Mogę podesłać fotkę :worried: Według mnie to,ze komputer LPG się opiera na lambdzie, a jesli przepływomierz źle podaje informacje sondzie to ona tez nie bedzie podawała prawidłowych danych do kompa LPG, oczywiście to moje domniemania ponieważ mechaniczne mam tylko wykształcenie a mniej praktyki :twisted2: Chodzi o wartość PWA czy skok ATT do zadanej pozycji ?? Według mnie to tyle powinno palić max po mieście, qumpla E30 2.0 pali średnio 12l, miasto 14. Będąc w jednym zakładzie gazowym, odrazu mi wpakowali śrubę, z tym,że nie odczułem jakiejś poprawy znaczącej, a na drugi dzień zakupiłem fejsa do LPG i wpakowałem z powrotem krokowca, narazie musze wyjeździć butlę do 0 i porównam na śrubie i krokowcu z nowymi ustawieniami. Ślady po strzałach są, lecz mi na szczeście się jeszcze nie zdarzyło :clap:
  11. Już dopadłem jakiegoś konkretnego gaziarza,lecz dopiero za tydzień lub później ma wolny termin :cry2: Wspólnie po małej diagnostyce, doszliśmy do wniosków: W trybie nauki wykazuje błąd lambdy ;/ Lambda nie działa chyba w pełnym zakresie ;/ Według mnie to nie problem komputera i ustawień tylko, albo przepływomierz od strzałów,źle podaje wyniki, albo uszkodzona sonda lambda, jak to teraz wyczaić co jest niesprawne ?? Czy po podpięciu pod kompa zdiagnozuje przepływkę i sondę ?? :modlitwa: Pozdro
  12. Witam Z przykrością stwierdzam,ze w mojej okolicy gazownicy to umieją tylko nabijać gaz ale do zapalniczek, wiec biorę sprawę w swoje rece, i myśle,ze dzięki waszej pomocy się uda coś wreszcie zrobić ;) Mianowicie silniczek 1,6 M43(automat) to na benzynie chodzi ok, oprócz tego,ze falują obroty i czasem ciężko ruszyć normlanie ;/ Na gazie do 3 000 brak ciągu ;/ no i to spalanie 14-15,5 lpg bez wzgledu na trase czy miasto. Komputerek Bingo S-4, reduktor Lovtec. Ponizej moje biezace ustawienia. http://img517.imageshack.us/img517/7623/ustur6.th.jpg http://img522.imageshack.us/img522/6942/ust2nw0.th.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.