To,że na zarówno na benzynie i na gazie do 3000rpm jest mułowaty(przy gwałtownym wcisnieciu pedału przy 2000rpm rozpędza się jak hulajnoga ;)), i na benzynie na biegu jałowym,żeby wchodził na obroty trzeba bardzo delikatnie wciskać pedał inaczej przydławia się, "furczy" lub gaśnie ;/ Jeszcze dodam,ze wyciągnęliśmy kawałek rury z zwężką która była w rurze gumowej między kolektorem a przepływką, skąd to się tam znalazło :jawdrop: Mogę podesłać fotkę :worried: Według mnie to,ze komputer LPG się opiera na lambdzie, a jesli przepływomierz źle podaje informacje sondzie to ona tez nie bedzie podawała prawidłowych danych do kompa LPG, oczywiście to moje domniemania ponieważ mechaniczne mam tylko wykształcenie a mniej praktyki :twisted2: Chodzi o wartość PWA czy skok ATT do zadanej pozycji ?? Według mnie to tyle powinno palić max po mieście, qumpla E30 2.0 pali średnio 12l, miasto 14. Będąc w jednym zakładzie gazowym, odrazu mi wpakowali śrubę, z tym,że nie odczułem jakiejś poprawy znaczącej, a na drugi dzień zakupiłem fejsa do LPG i wpakowałem z powrotem krokowca, narazie musze wyjeździć butlę do 0 i porównam na śrubie i krokowcu z nowymi ustawieniami. Ślady po strzałach są, lecz mi na szczeście się jeszcze nie zdarzyło :clap: