Też miałem problem z przybywającym olejem chociaż codziennie robiłem tylko trasy :shock: . Wina DPF-a wydawała się ewidentna. Przy okazji diagnozy stwierdzono uszkodzony czujnik ciśnienia przed DPF który wymieniłem samodzielnie. Po jakimś czasie ciągłej próby rozwiązania problemu, po ponownej diagnozie kompem, powiedziano mi, że czujnik do wymiany. Ja mówię, że jest nowy a oni, ze w takim razie nie został zaadoptowany, co też uczynili. Od tamtej pory problem rozwiązany :D . Okazało się, że walnięty czujnik sygnalizował do kompa ciągłe zapchanie DPF i tym samym stale była podawana zwiększona ilość paliwa i "przybywało oleju". :mad2: Więc DPF może być winny ale tylko pośrednio. Przy okazji przejechania 180k przy wymuszonym wypalaniu okazało się, że DPF jest zapchany w 18%. Skasowałem licznik i znów leci w dół od 200k. :cool2: