Skocz do zawartości

Adrian-1973

Zarejestrowani
  • Postów

    66
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Adrian-1973

  • Urodziny 27.11.1973

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530d 2005,
    żony Mini One R56 2009

    Było E39 530d 2003
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia Adrian-1973

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Części bardzo dobrych markowych firm w dobrych cenach http://www.czescidobmw.pl/. Pzdr
  2. Adrian-1973

    pdf-proszę o radę

    W każdym dieslu BMW jest webasto tylko w nie każdym jest dogrzewanie wnętrza. Każdy silnik diesla jest dogrzewany po uruchomieniu poniżej chyba trzech stopni. Pzdr
  3. Adrian-1973

    pdf-proszę o radę

    A te spaliny to przypadkiem nie jest pracujące WEBASTO? :norty: W zimę przy niskich temperaturach potrafi ono pracować cały czas podczas jazdy i faktycznie na zewnątrz bardzo mocno czuć specyficzny zapach spalin. Pzdr
  4. Ciekawe, ze piszesz o szkodzie auta z tyłu i widziałeś to uszkodzenie :shock: . Czyli szkody były trzy. To zdrowa jest już tylko lewa burta. A poduszek może już nie ma. Pzdr
  5. Tak właśnie, test przelewowy jest badaniem "na oko" :cry2: . A jak wiemy na oko chłop w szpitalu umarł... Pzdr
  6. Jedynymi, prawdziwymi i niepodważalnymi objawami są wartości korekty wtrysku na cylindrach ale do tego trzeba się podłączyć pod kompa. Niektórzy twierdzą, że wartość powyżej 1,0 jest tą kiedy trzeba wtryskiwacze regenerować, inni jeżdżą z wartościami 2,0 i więcej. Pzdr
  7. Bateria 4LR44 6V w sklepach bardzo ciężko dostać ale na allegro bez problemu kupisz. Pzdr
  8. Witaj, temat przerabiany przeze mnie i opisany tu viewtopic.php?f=109&t=139690. Pozdrawiam
  9. Też miałem problem z przybywającym olejem chociaż codziennie robiłem tylko trasy :shock: . Wina DPF-a wydawała się ewidentna. Przy okazji diagnozy stwierdzono uszkodzony czujnik ciśnienia przed DPF który wymieniłem samodzielnie. Po jakimś czasie ciągłej próby rozwiązania problemu, po ponownej diagnozie kompem, powiedziano mi, że czujnik do wymiany. Ja mówię, że jest nowy a oni, ze w takim razie nie został zaadoptowany, co też uczynili. Od tamtej pory problem rozwiązany :D . Okazało się, że walnięty czujnik sygnalizował do kompa ciągłe zapchanie DPF i tym samym stale była podawana zwiększona ilość paliwa i "przybywało oleju". :mad2: Więc DPF może być winny ale tylko pośrednio. Przy okazji przejechania 180k przy wymuszonym wypalaniu okazało się, że DPF jest zapchany w 18%. Skasowałem licznik i znów leci w dół od 200k. :cool2:
  10. A my chcemy zobaczyć jakowym gadżetem. :norty:
  11. Witam, niestety mają one bardzo słabe oceny w teście ADAC. Na ile test ten jest objektywny trudno mi powiedzieć ale opona dostała prawie pałę. http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2011_Winterreifen_Test_195_65_R15.aspx?ComponentId=87119&SourcePageId=31821 Pozdrawiam.
  12. Adrian-1973

    E60 520 IDZIE ZIMA

    Witam, a to takie "nizależne" porównanie http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2011_Winterreifen_Test_195_65_R15.aspx?ComponentId=87119&SourcePageId=31821. Pzdr
  13. Natek słusznie prawisz, tak trzymaj! :cool2:
  14. Trochę dramatyzujesz :cry2: z tą bombą, jestem w podobnej sytuacji, przy 193000 pojechałem na przepalenie filtra do magica, który po pomiarze stwierdził, że filtr jest przypchany w 18%, przepalil go, zresetował kompa do 200000 i śmigam dalej bez problemów. Jak się tego ustrojstwa nie zamula to nie powinno ono stwarzać problemów nawet do 500000km. Myślę, że wycięcie filtra to ostateczność i kopcenie z rury nie pasuje do klasy premium
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.