Skocz do zawartości

dyzma

Zarejestrowani
  • Postów

    86
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Dolnyśląsk

Osiągnięcia dyzma

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. dyzma

    [e61] Diversity problem

    Witam, mam również problem z otwieraniem, oraz ,zamykaniem auta. Wymontowalem spod spoilera tylnej klapy (e61) moduł diversity. Na wtyczce jest napięcie i kable wydają się ok, sam moduł jeszcze nie wiem czy jest sprawny, natomiast u mnie taśma wychodząca z modułu w kolorze czerwonym jest przerwana. Moje pytanie jest, do czego dokładnie jeśli ktoś wie służy ta taśma, czy jest ona odpowiedzialna w jakiś sposób za otwierania auta, oraz czy jest możliwość wymiany tej taśmy? Pozdrawiam.
  2. Witam, mam pytanie odnośnie aplikacji. W menu Funkcje Serwisowe w zakładce Motor jest możliwość ograniczenia działania zaworu EGR, u mnie występuje tam wielkość 40, czy zgodnie z opisem im wyższą liczbę podam do adaptacji tym rzadziej zawór będzie się otwierał i tym większa będzie ilość zasysanego czystego powietrza? Dodam że maksymalna możliwa jednostka do adaptacji to 87. Pozdrawiam.
  3. Jak będzie jakieś zbiorowe zamówienie, dajcie znać w tym poście. pozdrawiam
  4. To się wymienia co 30kkm :?: kolega zapomniał gwiazdki dopisać, powinno być: * dotyczy tylko M3, M roadster, M coupe począwszy od 1999.
  5. ... moze nigdy nie zagladal pod maske...? :twisted2: No panowie, ale ubaw macie. Świece właśnie zmieniałem wczoraj, przyznaję, że pierwszy raz. pozdawiam
  6. Witam wymieniłeś same świece, czy kable też?
  7. Witam Systemy DSC i ASC sa dwoma różnymi systemami, w takim sensie, że występują oddzielnie. Oznacza to, że albo auto wyposażone jest w system ASC, lub w jego rozwiniętą wersję DSC i nie ma to nic wspólnego z długością trzymania włącznika, lub wyłącznika systemów. Dokładnie tak. Natomiast zapalenie dwóch kontrolek, od kontroli trakcji, oraz kontrolki hamulca ręcznego w kolorze żółtym, nie ma nic wspólnego z tym, czy auto posiada ASC, czy DSC. Kontrolka ta sygnalizuje wyłączenie niewidocznego systemu ADB - Automatic Differential Brake - system różnicowego hamowania koła o mniejszej przyczepności do podłoża. Pomijając fakt DSC, ASC, które wyłącza się ok 3 sekundowym przytrzymaniem przycisku, dopiero po dłuższym przytrzymaniu, powiedzmy 8-10 sekund deaktywuje sie system ADB, co sygnalizuje ikonka żółtego hamulca ręcznego. Jeżeli zapala się jedynie kontrolka trakcji, żółty trójkąt na środku kontrolki, bez późniejszego załączenia się ADB, oznacza brak systemu ADB. Jeżeli natomiast chodzi o przytrzymanie powyżej 10 sekund, aktywacja systemów odbywa sie dopiero po ponownym odpaleniu samochodu. pozdrawiam
  8. dyzma

    klocki

    Witam ja odpiąłem klame od aku na parę minut, ponieważ bezpośrednio po wymianie kontrolka nie chciała zgasnąc.
  9. dyzma

    Trzeszczenie w kratce nawiewu

    Wentylator znajduję sie w podszybiu, pod filtrem kabinowym.
  10. To zależy od szerokości opon, ale w dużym stopniu również od opon run flet, których ściany są twardsze, co niestety wpływa na fatalne prowadzenie po koleinach.
  11. A ma ktoś jakiś wyciąg z czynności jakie są robione przy każdej z inspekcji? dołączam się do zapytania:) transporter0 jak dojdzie do zera to potem bedzie lecialo na minusie nic sie nie stanie:roll: Witam nie wiem na ile dane te są aktualne, ponieważ pochodzą z roku 2004, ale wkleję. Kontrola II (Wskaźnik częstotliwości przeglądu) Silnik: Wymienić filtr oleju. Wymienić świece zapłonowe Układ chłodzenia: sprawdzić wycieki, sprawdzić poziom i stężenie środka zapobiegającego zamarzaniu, w razie potrzeby Układ chłodzenia: wymienić środek chłodzący / wodę ze środkiem zapobiegającym zamarzaniu, co 48 miesięcy Wymienić tiltrly] powietrza. Kierowanie: Sprawdzić wszystkie części układu sterowniczego pod kątem uszkodzeń, zużycia i wycieków. Sprawdzić poziom oleju układu wspomagania kierownicy, w razie potrzeby uzupełnić. Hamulce: Wymienić płyn hamulcowy. Zalecany okres: co 24 miesiące Sprawdzić przewody, węże i połączenia hamulcowe pod kątem wycieków i uszkodzeń. Sprawdzić grubość klocków hamulcowych. Sprawdzić / wyregulować hamulec ręczny. Sprawdzić stan hamulców tarczowych. Sprawdzić okładzinę szczęk hamulca postojowego. Tylko przy wymianie tylnych płytek ciernych. Zawieszenie, koła i opony: Sprawdzić głębokość bieżnika i wzór zużycia na wszystkich oponach, włącznie z zapasową. Sprawdzić ciśnienie w oponach i w razie potrzeby poprawić je. Złącza kulowe: sprawdzić stan. Układ elektryczny: Sprawdzić system oświetlenia i działanie klaksonu, W tym lampki wewnątrz i na tablicy rozdzielczej Sprawdzić wycieraczki na przedniej szybie i układ myjący, w razie potrzeby uzupełnić płyn w urządzeniu myjącym. Ponownie określić wskaźnik częstotliwości przeglądu. Sprawdzić magiczne oko akumulatora, W razie potrzeby uzupełnić Wnętrze: Wymienić element filtra przeciwpyłowego. Wnętrze: Sprawdzić pasy bezpieczeństwa. Informacje ogólne: Sprawdzić czy korpus nie jest skorodowany i uszkodzony. Sprawdzić czy w podwoziu nie występuje korozja i uszkodzenia. Odczytać kody usterek ze wszystkich układów sterowania.
  12. dyzma

    Trzeszczenie w kratce nawiewu

    Witam u mnie również od niedawna występuje ciche klikanie ze środkowego nawiewu, jednak nie mam pojęcia czemu sie tak dzieje. pozdrawiam
  13. dyzma

    czujnik temp. zewnetrznej

    Na allegro chłop sprzedaje właśnie czujniki temperatury, samoróbki, czyli dopasować coś można, a najlepiej to napisz do niego zapytanie.
  14. dyzma

    Tuleje wachacza przedniego

    Wahacz występuje w całości, ten z aukcji jest do wahacza Mayle, tak jak napisałeś, ponieważ w wahaczach Mayle sworznie są wymienne. Ktoś kiedyś pisał na forum,że jacyś magicy wyciągali sworzeń z oryginalnego wahacza i wkładali właśnie od e36. Ostatnio wymieniałem właśnie wahacze, i nie wyobrażam sobie, że ktoś brał się za demontaż wprasowanego sworznia. Pyzatym sworzeń tak jak widać na aukcji 90zl wahacz ok 150zl. Mayle 350zl, ale następnym razem wymienia sie wyłącznie sworznie.
  15. Łącznik stabilizatora pracuje podczas skrętu, podczas jazdy na wprost raczej się nie wyczuwa zużycia. Sprawdź sworznie wahacza, oraz tuleje. W sumie dlaczego nie pojedziesz na diagnozę na stacji, zamiast wymieniać w ciemno części, których nie dokończa jesteś pewny, czy wymiany potrzebują? koszt badania to ok 50zl, a może i mniej. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.