Skocz do zawartości

Darecki_e23

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Darecki_e23

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przepływomierz.... Zamień się na jakiś czas z kimś kto ma sprawną i sprawdź. Tam jest przepływomierz, który bada temp. zasysanego powietrza, więc może chodzić w trybie awaryjnym i przez to dużo pali. Przepływka nie wyjdzie na kompie :) P. S. Przepraszam, nie doczytałem 2str do końca
  2. podejrzewam iz takie czesci nie sa dostepne w zamienniku tak jak do e23, e24 i pozostaje tylko ASO 33 41 1 129 859 - nr z piasty z ABS Wystarczylo dobrze poszukac :8)
  3. Darecki_e23

    wystrzał gazu

    :shock: :shock: :shock: Nie spotkalem sie jeszcze ze stwierdzeniem ze jest zakaz montazu blosa. Panfil gdzies jest na to ustawa lub jakos wiarygodnie opisane :?:. Panowie policjanci z drogówki ost zatrzymali kolege, ktory ma zamontowanego blosa i do tego akurat sie nie przyczepili, a znalezli wiele :) oraz nie slyszalem o tym azeby jakas stacja diagnostyczna miala jakies "ale" do blosa mayer4 blos zastepuje tradycyjny mikser gazowy i montuje sie go miedzy przeplywka a przepustnica, a w inst bez przepływomierza miedzy filtrem pow a przepustnica. Jego system dzialania jest podobny jak pospolitego gaźnika, stąd nazwa-gaźnik gazowy. Zakup to allegro lub punkty gdzie instaluja LPG. Co do montażu to jednak radze sie z tym wybrac do gazownika. Musi byc wszystko pewne, co wiąże ze szczelnoscia instalacji, a poza tym po montazu konieczna jest regulacja na analizatorze spalin...
  4. Darecki_e23

    wystrzał gazu

    Nie sądzę... Wybuchy wystepuja w dolocie, a co do filtra gazu to najwyzszy czas na wymiane :D moze miec za mala przpustowosc jak jest bardzo zaje%$&@ syfem. A na naszym gazie to po 5tys km fitr nie przyjemnie wyglada
  5. Darecki_e23

    wystrzał gazu

    Ja wcale nie twierdze ze blos zlikwiduje wystrzaly gdy gaz nie ma odpowiedniego zaplonu. Zgadza sie... Swiece, przewody (kopułka, palec) to pierwszorzędna sprawa, ale po co kilka razy wymieniac swiece, przewody w ramach "testów" i moja wypowiedz wlasnie sie tego tyczyła
  6. Darecki_e23

    wystrzał gazu

    W trdycyjnych inst gazowych (mikser) wystrzaly sa niestety nieuniknine :evil: . Jeszcze sie nie spotkalem z z autem (pow 1.5l poj) ktore by nie wystrzelilo, nawet na idealnie wysterowanej inst... Zaraz udzieli sie sporo kolegow twierdzocych ze ich auto nie strzela :), przepraszam panowie ale nie uwieze w to ze NIGDY nie wystrzeli/ło. Proponuje, zamiast wydawania na swiece, przewody, regulacje i Bóg wie co jeszcze zainwestowac w blos'a. Bardzo ciekawe urzadzenie. Wiele osob co posiada go nie narzeka, a wrecz przeciwnie chwala sobie. To co opisuja ze obniza ryzyko wystrzalu o ok 90% to jest PRAWDA :cool2: ... Jeszcze sie nie spotkalem azeby w jakims aucie z zainstalowanym blos'em wysrzelil gaz :)
  7. Akurat w tym watku sie z Toba nie zgodze! Nie mow tak o wszystkich gdyz ja i wielu innych sa przykladami wlasnie takich ludzi ktorzy "zaoszczedzone zlotowki wydaja na dobre czesci"... Chyba ze uwazasz firmy: FEBI i LEMFÖRDER za tani zamiennik :mad2: no sorry stary o czym ta dyskusja. A tak poza ja auto kupilem z LPG, wiec dlaczego mialbym sobie odmowic tej "przyjemnosci oszczedzania zlotowki", a jak wiadomo silnik M30b35 do oszczednych nie nalezy :twisted:. No i w trakcie takiej dyskusji wylaniaja sie zwolennicy i przeciwnicy LPG oraz powstaje nam drobna wymiana zdan...
  8. Ja osbiscie uwazam ze w LPG nie ma nic zlego pod tym warunkiem ze jest szczelna i prawidlowo zamontowana... Sam jezdze na gazie i sobie chwale aczkolwiek jestem zdania ze LPG nie bardzo pasuje do takich aut jak BMW serii 6, 8 czy SUBARU WRX, badz old i youngtimerów... Z tegoz tytulu jak odrestauruje swoje 7 lub bedzie mnie stac azeby jezdzic na PB to z mila checia wyrzucę instalke ale podejrzewam ze w 2-gim autku i tak bede mial gaz (pod warunkiem ze nie bedzie to diesel :lol: ) z tegoz wzgledu ze wole zaplacic 100zl za ok 45l LPG niz za 20 PB i z racji ze duzo podróżuje w miescie.
  9. Darecki_e23

    328 auto -> 328 manual

    Skrzynia, wał, pedały no i zbiorniczek płynu hamulcowego oraz jak wiadomo sprzęgło + wysprzęglik
  10. Z domowych sposobów to mozesz zaczac od roznych specyfików do felg badz mycia silnikow, one dobrze zmywaja bród. A jak chcesz bardziej sie w to bawic to piaskowanie i malowanie, efekt gwarantowany :cool2:
  11. z przeglądem moze byc problem aczkolwiek niekoniecznie. Bywaja takie auta ktore nawet po wyjeciu katalizatora przechodza przeglady normalnie :cool2: tzn zawartosc spalin miesci sie w normie. Ja równiez radze wyrzucic i wstawic zwykly przelot... Ale decyzja nalezy do Ciebie. Na pewno bedzie taniej bez kata a wstawiac uzywanego nie radze :nienie: , istnieje ryzyko ze moze byc juz zapchany co sie wiaze z grzaniem motoru
  12. co do szarpania to tak nie powinno być... Auto nawet na wciśniętym pedale gazu do oporu nie powinno szarpnąć przy zmianie biegu. Zmień tuleje jak Kornelio powiedział i zobacz co się będzie działo, jeżeli to w znacznym stopniu nie pomoże to może już być wina skrzyni a dokładniej tarczek sprzęgłowych.
  13. Darecki_e23

    Problem z kluczykiem

    Jak najbardziej jest możliwa naprawa. Wystarczy dorwać tylko kumatego gościa i bez problemu to powinien ogarnąć. Jak się nie mylę tam jest bardzo podobny guziczek jak w myszce komputerowej :wink:
  14. proponuje podnieść każde koło i sprawdzić czy zaciski nie stanęły co zazwyczaj jest głównym powodem przegrzewania się hamulcy. Jeżeli wykluczysz taką opcję to możesz się zająć diagnozowaniem czy tarcze nie są przegrzane... Jeżeli zmieniły kolor z pierwotnego (metalicznego) na fioletowy bądź istnieją na owej przebarwienia to możesz już sie z nimi pożegnać. Zawsze będą się grzały co się równa, przede wszystkim gorsza skuteczność hamowania, zniszczenie klocka i takie tam inne
  15. a tak a'propos Burakowskiej na Żoliborzu to ja tam pracuje, A dokładniej Burakowska 60 obok myjni. Jak coś potrzeba to zapraszam. Z tego co sobie dobrze przypominam to mamy interfejsy diagnostyczne do prawie każdego silnika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.