Skocz do zawartości

Noon

Zarejestrowani
  • Postów

    216
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 520iA X.91' - Biała Dama
  • Lokalizacja
    Toruń

Osiągnięcia Noon

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. W tym rzecz. Próba z bezpiecznikami pod maską nic nie dała. Jedynie bezpiecznik nr 25 (dodatkowy wentylator) obniża pobór do 0.39A. Jutro sprawdzę jeszcze te pod kanapą, bo dziś już ciemno się robi.
  2. Podłączyłem jeszcze szeregowo miernik między klemę (-) a akumulator - pobór prądu 0,5A. Czyli coś ewidentnie zżera akumulator. Radio odłączyłem. Natomiast zaraz pójdę przeprowadzic próbę na bezpiecznikach - dam znac.
  3. Witajcie, moi mili - wracam na forum po czterech latach niebytu ;) Zatęskniłem w końcu do BMW i ponownie w Rodzinie pojawiło się E34. Tym razem 520iA, październik 1991, biała dama w czerwonej skórze :8) Jest w niezbyt dobrej kondycji, ale kupiłem ją z niewielkie pieniądze, czysto dla przyjemności podjechania tu i tam słuchając przed sobą rzędowej szóstki. Ale do rzeczy. Zjadła mi panna B w nocy cały akumulator. No to miernik do łapy, amator ze mnie duży, ale coś nie coś kumam. I tak - wsadziłem nowy akumulator i zacząłem mierzyc: napięcie akumulatora nowo wlozonego 12.53V. Auto zgaszone, kluczyk w kieszeni, nic teoretycznie nie powinno pobierac pradu. Natomiast sytuacja wyglada tak, ze po zmasowaniu miernika do budy, a przylozeniu plusowego kabla do kilku bezpieczników jest małe zwarcie (iskra) i pobór przekracza 10A ! Na dwoch obwodach jest jakies 0.08A, na kilku w 0.00A, a na kilkunastu wręcz miernik nie jest w stanie zmierzyc, bo jest za wysokie. Po kilku minutach stan akumulatora to juz 12.45V. Do tego jesli przykladam miernik (ust. na V) do tych bezp. co daja zwarcie, wszystkie pokazują oczywiscie napiecie z aku, czyli 12.45V. Tyle wiem. Ale skąd to si ę bierze, dlaczego i jak to nie mam pojęcia. Jakieś sugestie ?
  4. Mogę zaproponować swoje auto, ponieważ od dziś jest na sprzedaż. link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1061981 Pozdrawiam ;) PS. Szczerze namawiam na 525 TDS w Touringu :mrgreen:
  5. To inna kwestia. Ale i tak trzeba uważać, żeby nie wbić się na minę. Z tej strony to chyba jednak takie samo ryzyko co w Polsce. Niemcy jednak coraz bardziej się wycfaniają i podwyższają ceny, co nie wpływa już tak miło na ogół kosztów. Ale trafić można, fakt. Kolega chyba jednak skupia się na rynku krajowym. Jeżeli się mylę, to poprawcie mnie. Pozdrawiam
  6. Nie, nie jest obowiązkowa. Generalnie jednak zaleca się wożenie jej ze sobą. Przy zmianie koła, czy jakiejkolwiek innej czynności przy aucie w nocy, może naprawdę nas uwidocznić. Pozdrawiam
  7. nie ma dobrych E39 za 20k. :duh: tutaj jakoś wyglądające i jakie ceny? 25-30: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C912476 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C631709 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C904583 I to nie jest "do cholery" taki sam stan jak E34.
  8. E39, E39... ale w jakim stanie do cholery ? :? Już gdzieś tutaj była rozmowa na ten temat. Co mogę powiedzieć na temat tych dwóch aut... Sam jeżdże E34 w Touringu, jeździłem przez pare miesięcy E36. Trójka jest wyraźnie mniejsza, trochę sztywniejsza, trochę szybsza (niższa masa, ten sam silnik TDS). Miała też słabsze wyposażenie w porównaniu z moją E34, i generalnie też tak właśnie jest. A piątka... hm... można zrobić 1400km i plecy nie bolą. Duża, komfortowa, bagażnik spory - włożysz wszystko i jeszcze troche, z ostatnich lat powinny chodzić z bogatym wyposażeniem. Trzeba też trafić zadbany egzemplarz, ja to szczęście miałem. Czytam, że interesujesz się beznzyną, ale może Diesel ? Za kilka tygodni najprawdopodobniej będę sprzedawał swoją, więc jak chcesz to pisz na noon@gazeta.pl Odpowiadając na pytanie - bierz E34 :wink:
  9. ładne te sprzęty macie, ładne ;) Pogratulować ;)
  10. No jak to kto ? Pierwszy jedzie motocyklista :twisted: :twisted: :twisted:
  11. Czyżby Łomianki?? Tam często w ten sposób usprawniają powstawanie korków... Mhm - dokładnie :8) P.S. Podpis wymowny Marco :) Ja już jednak bez E30tki - poszła do Koszalina w (mam nadzieję) dobre ręce ;)
  12. Nazwa Klubu nie jest zastrzeżona. Nie możemy nic z tym zrobić. Szkoda.
  13. Dokładnie, Sierakowice... Leciała ostatnio właśnie przez Lęborską, to ledwo co szybe zdążyłem uchylić, żeby posluchac ;) Pięknie brzmi ;)
  14. Miałem ostatnio taką sytuację. Normalne skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną, ale władze przejął policjant i kieruje ruchem (nawet nie wiem dlaczego - wyniki sobie robią?). Po mojej lewicy stoi kobieta, na "swoim" sygnalizatorze ma czerwone, ale zgodnie z pozycją policjanta może jechać. Ale stoi :). Policjant macha do niej ręką, że ma jechać, pogania ją, a ta mu wskazuje palcem na sygnalizator, odchyla szybe i woła "Czerwone mam debilu jeden!!!" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  15. E30 M3 Evo - kupię ją, na pewno :twisted: E39 M5 - najbardziej uniwersalny przecinak jak dla mnie ;) X5 4.8 - ze względu na monstrualność ;) No i na pewno E24 M635CSi - na równi z E30, tylko koszta trochę inne ;) pozdrawiam (wolny wniosek jest taki, że eMki przeważają :8) ) P.S. A z takich marzeń nowszych, to pewnie nowa szóstka, ale niekoniecznie M6... chociaż nie obraziłbym się :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.