Skocz do zawartości

papik

Zarejestrowani
  • Postów

    1 175
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O papik

  • Urodziny 20.02.1976

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 3.0d 217KM, E83 2007r
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    http://www.krs-online.com.pl/warsztat-pompa-sp-z-o-o-krs-765101.html

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia papik

Mentor marki

Mentor marki (12/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Zanim rozbiore kolejne pol auta zapytam tutaj. Zauwazylem,ze po 3 latach stania (tuning) klima nie dziala prawidlowo. Ze srodkowego tunelu wieje okolo 20-25st na ustawionym 16st na panelu. Jednak jak sie wlaczy manualnie nadmuch na srodek i nogi - wtedy ze srodka dmucha okolo 7st (!) a na nogi leje sie lawa... W przypadku ustawienia na auto, srodek znowu wraca do 20-25st i CZASAMI, doslownie CZASAMI dmuchnie mniej. W miedzy czasie zatarl sie kompresor, wiec zostala wymieniona chlodnica/osusacz, czujnik cisnienia klimy z osuszaczem, zawor rozprezny, uklad przeplukany... Bledow brak, sterowanie klapami z kompa dziala niby prawidlowo ale mam podejrzenie,ze nie do konca... Podejrzenie padlo na zawor klap: 64116934822
  2. Niestety mieszkam w UK No to masz do sprawdzenia: - przedni wal (trzeba zdemontowac i sprawdzic krzyzaki, czy nie sa zatarte lub zbyt duzo luzu nie maja) - obie polosie, czy nie maja luzu - flansze atakujaca na przednim dyfrze po zdemontowaniu przedniego walu - ma nie miec luzu. I tyle.
  3. Jak jestes z Wawy to zapraszam: www.warsztatpompa.pl :) Nie takie cuda naprawialismy :)
  4. Na poczatek odepnij skrzynke. Jesli to wal tylni lub dyfer lub polos tyl to efekt zostanie, jesli to ATC lub przedni dyfer/polosie to efekt zniknie. :) Moze byc uszkodzony dwumas /docisk i *ujowy mechanik :D
  5. Wszystko jedno i tak kalibracja sobie z tym poradzi. Nowe tarczki maja 2.1mm grubosci, stare po 300kkm od 1.6-1.8mm
  6. Przyszlo mi do glowy jeszcze,ze moze byc nietypowo walniety sterownik VTG.. Sieje bledami, jest na linii DSC/DDE. Walniety xdrive i szarpie podczas przyspieszania... No ale drgi modul nawet na podmianke to 5k pln w gore :D
  7. Ale po co chcesz wylaczac naped, skoro to nie on jest problemem :) Aczkolwiek 89kkm to juz jest duzo na ta skrzynke ;)
  8. Nie, no z tej strony to ja nie narzekam ;) hehehe Jest teraz tyle rzeczy, ktore mozna zepsuc samym kompem...
  9. F16 bylo u nas kilka razy, jeden kpl Mpakiet i 3cm roznicy. Klient sie upieral,ze ASO twierdzilo,ze opony ok.. Wiec kazalem mu liczyc liczbe obrotow przy takiej roznicy obwodow.. Zrozumial dopiero jak sie z kompem przejechalismy i roznica na czujnikach byla zauwazalna :) Pojechal do ASO z awantura i dali mu rabat 15% na.. nowy xDrive :D bueheh.. Wrocil na nowych oponach z flaszka - wymiana pomogla, blokada przy skretach zniknela... Te nowe Fki, niezaleznie od rocznika to masakryczna padaka..
  10. Podaj mi na priv pelny VIN. Wg mnie, to masz uszkodzone wiazki. Zbyt wiele bledow ze zbyt wielu modulow. Jezeli znika komunikacja z DSC i ster. silnika to skrzynia ZAWSZE ale to zawsze wejdzie w awarie.. Podobnie z innymi modulami, ktore sa zalezne od ABS (takze z VTG). Juz nie jedna nowa Fke ogarnelismy po ASO :)
  11. Po opisie wnioskuje,ze sie rozpadlo lozysko igielkowe :) Kosz trzyma swoje parametry do kalibracji podczas odpalenia ale podczas jazdy i skretu juz niestety nie - dlatego ma tarke podczas skretu, bo napedu nie wysprzegla :) Tarczki beda zapewne popalone, olej siwy - najsybsza diagnoza - zlac olej. Dziekuje, dobranoc.
  12. Tyaa i kupi Matadora w roznym rozmiarze i bedzie mial 3,5-4cm roznicy w obwodzie.. Przy roznym obwodzie wazne jest: - gdzie kupi i czy moze zwrocic jesli obwody beda powyzej 1cm roznicy - czy opony maja homologacje BMW,czy nie (malo istotne) - czy sa do SUV lub 4x4 - czy producent premium czy nie.. Nie mowie,ze ma kupowac opony w ASO, bo tam nie maja zielonego pojecia jakie opony sie nadaja, tylko jaka marze lyknie klient.. Reklmacji nie uwzglednia sie u nich - wymienia xDrive na nowy - bo sie zepsul i przyszedl na niego czas. Jesli chcesz miec pewnosc,ze polatasz 5-6lat na oponach i nie zatluczesz nimi napedu xDrive, to kup 4 jednakowe opony, SUV/4x4 od producenta Fulda, Nokian, Continental, Goodyea, michelin etc.. Pod zadnym pozorem nie kupuj marek chinskich lub "nalewajek".. np. Matador A jak chodzi o linki to masz : www.oponeo.pl lub www.allegro.pl mozesz tez na olx.pl :P
  13. tyaa obraz sie, tupnij nozka i idz.. Tym bardziej wstyd, skoro od 85r prowadzisz warsztat a nie mozesz sobie poradzic z prosta konstrukcja jaka jest xDrive.. Skoro slyszysz lozyska a wymieniles na nowe to podpowiem: jakiej firmy wyjales lozyska a jakiej wsadziles.. ? Jakim olejem zalales i czy zrobiles adaptacje..? I sorry ale nie bede CI juz pociskal ani podpowiadal.. Masz wieksze doswiadczenie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.