Skocz do zawartości

tux

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia tux

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam cichą nadzieję, dzięki za odzew :)
  2. A mogę prosić o aktualne do E70? z góry wielkie dzięki.
  3. tux

    320d wymiana na klimatronik

    Bez wymiany nagrzewnicy albo co najmniej dolozenia i podmiany silniczkow do sterowania nie bedzie dobrze dzialalo. Na wiosne zamierzam zajac sie tematem :). A i wiazka z IKHA pod 5 silniczkow jest potrzebna!
  4. Dolozylem sobie do auta czujnik deszczu RLS i WDS podaje, ze przy uzywanym trzeba zrobic kodowanie czujnika (co zrobilem ncs-em, mozna tez DIS-em) ale czym zrobic inicjalizacje czyli przystosowanie do szyby? INPA ma taka opcje jak "init" ale cos nie bardzo widze efekt jej dzialania. Moze ktos cos doradzi?
  5. Czy za pomoca ncs-a mozna zmienic w E60 jezyk komend glosowych (voice command) mam niemiecki a chcialbym zmienic na angielski? Wyedytowalem sobie FSW_PSW ale nie wiem za bardzo co moze za to odpowiadac, moze "last_speech"?
  6. tux

    320d wymiana na klimatronik

    moze to cos pomoze? http://www.bigpatsfans.com/aircondM54.pdf i np. http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Compact/Europe/316ti-N42/LHD/N/2002/february/browse/heater_and_air_conditioning/convers_kit_automatic_air_conditioning/
  7. te 15 min wydawało mi się tak oczywiste, może dlatego, że na każdym forum jest o tym wielokrotnie pisane i objaśniane! A jest to bardzo ważne. Gratulacje dla kolegi Premiera
  8. 1000-1500 zł kierownica multifunkcyjna z airbagiem (zależnie od wybranej wersji) z kabelkiem do podłączenia, dalsze kabelki z wsówkami robimy sami więc koszt kilka zł, kilka h roboty zależnie od umiejętności demontażu i posiadanych kluczy (mi zeszło dwa popołudnia). Po wszystkim zostaje zwykła kierownica, którą można próbować sprzedać.
  9. Wymiana kierownicy to jedno, do multifunkcyjnej jest inny kabelek - właśnie taki, który jest w drugim linku chmurkagoscieradow. Ja go kupiłem w komplecie z kierownicą. Kabelek ten łączy się z gniazdkiem w kolumnie kierownicy, które widać po zdjęciu poduszki. Po zdjęciu dolnej osłony kolumny kierownicy pojawia się zielona kostka i po rozłączeniu jej widać, w które trzy miejsca wkładamy kabelki (pin 8, 9, 10) idące dalej do sterownika świateł - 2 kabelki i jeden do przodu auta. Wszystko zgodnie z opisem schematu retrofit - pdf i działa!
  10. Zainspirowany opisami postanowiłem sprawdzić czy faktycznie można wykonać to o czym mowa w tym wątku. W moim E46 z 2002 była zwykła kierownica więc kupiłem multi i bezproblemowo wymieniłem, następnie zgodnie z opisami retrofit z pdf'a rozgrzebałem auto i wg schematu wykonałem sobie zestaw kabelków (wykorzystałem kabelek z karty dźwiękowej). Wszystkie kostki i piny są bardzo dobrze oznaczone więc nie ma problemu z montażem! Po złożeniu okazało się, że wszystko działa tzn. tempomat bo nie mam seryjnego telefonu i radio mam nieoryginalne, polecam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.